louis vuitton - Muoti ja kauneus

Miffy

No alkaa.

Kyllä mä ainakin pidän aivan mahdollisena, että tuollainen linkki terrorismiin todella on. Toki heillä on muitakin rahoitusmahdollisuuksia, mutta aiak hyvää bisnestä nuo feikkituotteetkin ovat.

Uskon myös, että feikkituotteet tehdäänv ielä huonommissa oloissa kuin "oikeat", ihan jo siitä syystä, että valvontaa tuskin on ollenkaan, koska kyseessä on piraattibisnes. ja, kyllä nuo feikkituotteet ovat laadultaan täyttä p*skaa.

Sivut

Kommentit (162)

Madde

heipsis! lähdin kyselemään, että mistäs ootte hommannu omat louis vuittoninne. tiedän etä niiden sivuilta näkee missä on vuittonin kauppoja, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen :)

Rixuliini

Ei ole kyllä paljon varaa edes haaveilla mistään Vuittonista, vaikka jotkut niistä ovatkin ihan siedettäviä..

Edit

Ja vaikka kuinka tuollaista laukkua hinkuisin, niin feikkiin en silti sortuisi..

tinttatyttö

Niitähän sai jossain vaiheessa eurokaupoista, feikkejä.
Aitoja saa ainaki ulkomailta en sit tiedä sen paremmin.. :shock:
mut suurimmalla osalla varmaan eurokaupan feikkilaukkuja :)

Decor

[color=brown]no minä oo vuittonini hankkinu tuolta ulkomaan matkalta ku olin tuolla budabestissa lomailemassa ni siel oli semmonen kauppahalli missä myytii kaikkea paprikoista pitsiliinoihin ja nahkalaukkuihin unohtamatta noita vuittoneita.. aito laukkuni ei siis ole mutta ehkä vielä jonakin päivänä siihenkin on ns. varaa.. :wink: :D [/color]

Miffy

Miksi ostaa merkkituotteiden feikkejä, jollei ole aitoihin varaa?? Sitäpaitsi oletkos tietoinen, että noita piraattilafkoja pyörittävät jopa terrorosmiin kytköksissä olevat henkilöt. Ei kovin kivaa, vai!?

Itse en ole ihminen, jolle olisi tärkeää kulkea "luksusveska" harteella ja sitä kauttaa näytttää oma varakkuus. Tästä on suurelta osin kyse esim. tässä Vuitton-huumassa. Tai jos ei ole, niin melkoisen samanlainen maku on sitten kyllä harvinaisen suurella ihmismäärällä :D :D

Sitäpaitsi eron oikean ja feikin välillä HUOMAA. Noloa niille, jotka feikkiä kantavat.

Miffy

Siis korjaan sen verran, että mä kyllä pidän joistain Vuittonin malleista ja jutuista (ne on kyllä useimmiten niitä, joita ei Suomessa näy...), mutten kyllä melkeinpä jo periaatteesta maksaisi laukusta tonnia tai vielä enemmän tms. Eijjei...

Ja niin, voi jestas, kyllä niitä vaan ostetaan ihan vaan elbailuun... Huoohh... Pari sijaisuutta Etu-Töölön lukiossa varmistivat kyllä sen seikan mulle viimeistään :D Krääh...

Pahinta piraateissa ovat kyllä juuri nuo epäilyttävät kytkennät esim. juuri terrorismiin (tämä ei muuten oikeestikaan ole mikään vitsi...), ei niinkään se, että joku Vuitton menettää rahaa. Niillä kyllä sitä muutenkin riittää. Toki ymmärrän niiden huolen, joilla on varaa ostaa aitoa kamaa, jotkut piraatithan voi hitto tahrata koko merkin :D :D

Rixuliini

Joo, olen myös varma, että ne joilla on rahaa, ostavat varmasti laukkuja ja muitakin asusteita ihan vain niiden merkin takia!
Kyllähän niistä jotkut ovat oikeastikin tosi hienoja, mutta joukossa on todellakin niitäkin joita en huolisi edes ilmaiseksi!
Kyllä halpakin voi olla nättiä! :lol:

Decor

anteeksi kauheesti jos sanon niitä vuottoneiksi mutta nyt voin korjata ne "vuittoneiksi".. :D ja terrorismi kytköksistä en mitään tiedä muuta voi olla tottakin ja ne vievät rahaa siltä "aidolta kaupalta".. enkä ole todellakaan ostanut "vuittoniani" sen takia että se on "vuittoni" vaan sen takia että se oli käytännöllinen, kivan näköinen, suht halpa ja muutenkin kivan oloinen ja näköinen laukku.. :wink: enkä' ole laukuani ostanu sen ns. näyttämisen halun takia :D laukku kuin laukku mun mielestä :D

Trinity

No kyllä minulle ainakin vuittoni kelpaisi jos joskus olisi niin paljon rahaa että raaskisi ostaa. :D Mutta eiköhän halvemmistakin nättejä ja näppäriä laukkuja löydy. :)

mhs

Enpä minäkään Vuittonia erilaiseksi kuvailisi... Sellainen veska, feikki taikka aito, tuntuu olevan jokaisella. Itse en kyseisen firman monogrammilla varustettua laukkua ostaisi, vaikka varaa olisikin. Mieluummin sitten vaikka Guccin tai Christian Diorin laukku.

Miffy

Musta itseasiassa tuntuu vähän oudolta, miks just Vuittonista tuli SE juttu täällä. Mutta kun teinit ja muut on päässy sen makuun niin kohta varmaan tulee joku uus juttu. Taitaa mennä näissä luksuslaukuissa samalla tavalla kuin muissakin jutuissa :) Mut ei, vakavalla naamalla en vois kyllä Vuittonia kantaa (tai ehkä jotain sellasta, mitä ei saa Suomesta ;)).

Jeii
Miffy
Ai Vuittonit erilaisia? :D Varsinkin kun Suomessa lähes kaikilla, joilla on Vuitton, on se perusmonogrammikuvio siinä veskassaan...

Ok. Tarkennan: Erilainen, jos verrataan monen muun highclass-laukkumuodinluojan tuotoksiin. Tätä hain!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat