Garnierin ihonhoitosarjat - Muoti ja kauneus

Zero

Mitäs mieltä ihmiset ovat tuosta kyseisestä kasvojen ihonhoitosarjasta?
Onko kenelläkään kokemuksia siitä parantaako se esim ihon laatua ja ehkäisee finnejä?
Itse aloin juuri käyttämään, koska tykkään garnierin vartalo kosteusvoiteista yms.
Ainakin se olisi suhteellisen edullista käyttää jos vain siitä on jotakin hyötyä :lol:
Dup Dup!

Kommentit (11)

Jzzu

Kyl mulla on pitäny ihon kondiksessa toi Garnierin Pure-sarja.
On ollut iät ja ajat niitä kosteusvoiteita tuosta sarjasta ja nyt on kasvovesi, myös ne vihreissä puteleissä olevat puhdistusgeelit ja voiteet on hyviä mun nahkalle.

Sarah

Jaa ja mistäs Garnierin ihonhoitosarjasta puhut, Zero?

Garnier Fresh -kosteusvoide on itselläni jatkuvassa käytössä, ollut jo kauan :wink: Ei sisällä tukkivia aineita ja soveltuu iholleni tosi hyvin.

Amalia
Jzzu
Kyl mulla on pitäny ihon kondiksessa toi Garnierin Pure-sarja.
On ollut iät ja ajat niitä kosteusvoiteita tuosta sarjasta ja nyt on kasvovesi, myös ne vihreissä puteleissä olevat puhdistusgeelit ja voiteet on hyviä mun nahkalle.

Mä aloin myös jokin aika sitten käyttää Puren kosteusvoidetta ja nyt iho näyttää ihan selkeesti paremmalta ku aikasemmin. Hurraa! Aika hassua tosin käyttää liki kolmekymppisenä teineille tarkotettuja tököttejä, pitää varmaan ostaa sen kaveriks joku ryppykreemi :lol:

Trinity

Miulla on ainakin se fresh-sarja toiminut hyvin. Pure kuivatti nassua liikaa muulloin paitsi kesällä. Hinta-laatu suhde ihan kohdillaan. :)

SunLion

pure on ihan hyvä sarja.

myös ateekista LACTACYD pesuneste on ihan kiva...edullista ja terveellistä...tasapainottaa ihon pH:n normaaliksi.

Zero

Noniin, kävin shoppailemassa itsekkin tuon kokonaisen Garnier Pure sarjan, ja nyt olen käyttänyt sitä n. viikon. Alkaa taas tuntua että finnit vain lisääntyvät :? Koskas se teillä alkoi ns. tehota? eli iho rupesi paranemaan/rupesi pysymään hyvänä?
Iho ainakin kuivuu käytössä eikä tuo Pure kosteusvoide kyllä yksissään riitä kosteuttamaan :( mutta täytyy vielä odotella, jos vaikka iho vielä totuttelee uusiin tökötteihin :D

Miffy

Luultavasti ei sovi tuo sarja iholles. iho rupee pukkaamaan finniä ja näppylää jos ei saa tarpeeks kosteutta. Ja tuo on niin tuju sarja, että pitää olla aika rasvainen iho, että sopii...

Zero

Ääh :D mulla on jo niin paljon purkkia ja purnukkaa kaapit täys kun ei vaan löydy sitä sopivaa...
Kun toisaalta mulla on melkoisen rasvoittuva iho taas kun käyttää esim herbinaa, jota käytin ennen ja se oli liian "laimea"
Täytyypi seuraavaksi kokeilla sitä Fresh-sarjaa, jos se olisi hieman parempi miinun iholleni :roll:
Rahaa kuluu! Puuh!

Miffy

Tiiän tunteen. Itekin etin ja erehdyn ja etin taas. Mutta oikeesti, tuo Pure-sarja sopii tosi harvoille. Ootko kokeillut jotain ihan perusjuttua, esim. apteekin Humektan-nimistä voidetta?

Zero

Onhan noita joitakin apteekin aineitakin tullut kokeiltua, mutta enpä tuon nimiseen ole törmännyt..
Kumpa pääsisi noista vanhoistakin aineista eroon niin voisi siirtyä ostamaan uutta :D mutta pidän mielessä.

Miffy

Niin Humektan on perusvoidetta, ei maksa paljoa. Sinuna kyllä menisin vaik Sokkarin meikkiosastolle, mää en jaksa enää yhtään ite ettiä ja ne myyjät osaa auttaa. Mut juu siis Humektan on tosi toimivaa esim. mun pikkusiskon finneihin taipuvaisella sekaiholla; se kosteuttaa paljon muttei sisällä rasvaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat