Mikä sinua ärsyttää nykypukeutumisessa? - Muoti ja kauneus

MiuMiu*

Kyllä ne on ne liian pienet lantiofarkut/housut, jotka pistää silmään just silloin jos niitä pitää sellanen tukevampi ihminen, eli että läskit tursuaa housuista ulos...( kaikkea sitä ihmiset päälleen pukee kulkeakseen muodinmukaisesti)...eikö ne ihmiset todellakaan tiedä miten naurettavilta he sellaisissa housuissa näyttävät... :shock:

Muutenkin liian paljastava pukeutuminen varsinkin yläasteikäisillä saa mut lähinnä säälimään niitä wannabemuotibeibeaikuisia...

Sit en tykkää capri-housuista, onhan ne ihan kivat, mutta itse en pistäisi sellaisia ikinä päälleni...siitä tulikin mieleen, että eräs joka käy samaa koulua niin se pitää farkkuja, joissa on liian lyhyet lahkeet, se näyttää tosi koomiselta...

Ja miehillä inhoan ylikaiken varustusta, jossa on yhtäaikaa nahkatakki ja verkkarit, hyi yök!

Sivut

Kommentit (368)

Silky

yep, samoilla linjoilla ollaan. :D mieleeni vielä pälkähti ne ainaset huivit. On tavattoman typerää pitää sellaisia villahuiveja sun muita sisällä!! eikö ne ole tarkoitettu ulkokäyttöön, pidettäväksi vaikka takin kanssa?! Erikseen ovat tietysti nämä silkkihuivit ym. huivi-asusteet jotka ovat tehty ihan siihen tarkoitukseen, että niillä somistetaan päälläolevaa asustetta. Mutta nämä villahuivit, jotka on kiedottu tiukasti kaulan ympärille, ovat minusta aivan turha juttu.

Silky

No niin.. Elikäs kerropas mikä sinua ärsyttää juuri tämänhetkisessä pukeutumisessa tai trendeissä ylipäätänsä. :) Tänne saat haukkua niin naapurin diivaa, joka keikuttaa käsivarrellaan feikkiä Vuittonia :D tai ihan mitä ikinä mieleesi tuleekaan.
Itseäni tässä viimeaikoina ovat alkaneet ärsyyttää nämä yliampuvat logo/teksti paidat ym. pipot ja vaatteet. Paita jonka rinnuksilla komeilee teksti "If you think I'm a bitch, just wait until you meet my mother" ei ole mielestäni kovin sovelias tai edes hauskakaan. "Sekopää" tai "The Real Angel" pipot kuuluvat tähän samaan kastiin.
Myös ylipitkät farkkujen ym. housujen lahkeet jotka ovat rispaantuneet, riekaloituneet, likaantuneet sekä tallaantuneet kenkien alle tuottavat suunnatonta ärtymystä. Farkkujen lahkeissa roikuvat kangasriekaleet ja ja ylipäätänsä likaantuneet lahkeet eivät anna kovin siistiä kuvaa niiden kantajasta.
Myös tämä uusi kenkävillitys saa minut voimaan pahoin. Moonbootsit ym. karvasaappaat.. oihvoi. Tekoturkista (ja vielä sellaista erittäin pitkäkarvaista) liimattuna saappaiden päälle.. sekä mukana pomppivat pampulat ja pallerot vielä kaupan päälle... Ei kiitos!! Miltähän talläiset saappaat mahtavat näyttää roiman kurakelin jälkeen..? :D
Sitten vielä nämä ainaiset ärtymyksen aiheet.. eli farkkujen alta vilahtelevat stringit ja silmiinpistävän neonkeltaiset rinsikoiden olkaimet, jotka "vahingossa" sattuivat päälle mustan spagettiolkaimellisen topin kanssa. Numeroa tai kahta pienempi asuste, esim paita joka paljastaa navan ja vähän muutakin siinä sivussa, ei osoita enää hyvää tyyliä. Liian matalat farkut, niin että niitä pitää aina nostella ja/tai ne paljastavat jo puolet takapuolta, ei sekään osoita hyvää pukeutumista.
Sekä vielä nämä koukkupolvin koikkelehtijat.. eli taitamattomat korkenkien käyttäjät. Kannattaa ensin harjoitella kotona peilin edessä kuinka koroilla ylipäätänsä kävellään!! Olen harmillisen usein huomannut jopa aikuisten naisten koikkelehtivan koukkupolvin pitkin katuja sekä kauppojen käytäviä. Eikä ryhdistä ole tietoakaan!!

No siinähän niitä nyt jo tulikin. :) Nyt on sun vuoro!! :wink:

tessa

Liian pienet vaatteet. Onko oikeasti mitään kamalampaa kuin nähdä kuinka liian pienet farkut nostaa vatsan sellaiseksi makkaraksi niiden päälle?! (ja miten ne on edes saatu päälle- makaamalla lattiallako?!)

Liian paljastava pukeutuminen. Siis voihan vähän vilauttaa kaula-aukkoa tai säärtä, mutta jos tissit näkyy melkein nännejä myöten ja päällä on roiskeläppä niin voi ehkä vähän miettiä itsensä arvostamista.

Verkkarit ja tuulipuvut. Miten kukaan voi liikkua lenkkipolun ulkopuolella näissä vaatteissa?

Tolppakorot ja yleisestikin naiset, jotka eivät korkokengillä osaa kävellä.

Uusi vedän- saappani- housujeni- päälle- trendi. Näyttää typerältä.

Angelika

Mua ärsyttää kaikki liian paljastavat ja selvästi ko.ihmiselle liian pienet vaatteet. On aivan hirveennäköistä ja mautonta pitää toppia/paitaa, että juuri ja juuri on nännit peitossa ja näyttää että kohta rinnat pomppaa paidan alta, tai että jenkkakahvat pursuaa vyötäröltä farkkujen yli. Sit myös, kun stringit näkyy takaapäin. Käy sääliksi sellasia naisia, jotka eivät edes tajua, miten naurettavia he ovat.

Samoin on huvittavaa, kun pitää laittaa jalkoihin sellaset kengät, joissa on 15 cm:n korot ja sitten niillä koikkelehtia kuin joku varsa. No, itsepähän pilaavat selkänsä, nimittäin siinä saa kyllä selkänsä kipeäksi.

Repaleiset vaatteet ei oo mun mielestä koskaan olleet hyvännäköisiä. Ei haittaa, jos vähän on housunlahkeet maahan osuneet ja siitä kuluneet, mutta yleensä siistit ja ehyet vaatteet on parhaimman näköiset.

Fansku

Kaikki muu on mulle aivan sama (toisten päällä), mut mä en jaksais kattoo kenenkään persettä!!! Mä en tajua kuinka joku voi kuvitella et se ois jotenki hot, myöskään ne naruperse-stringit ei tee yhtään enempää vaikutusta kun se työmiehen vako loistaa.

Rixuliini

No ensimmäinen asia mikä tulee mieleen on lahkeiden tunkeminen sukkiin/kenkiin, varsinkin miehillä!! :roll:
No, onneksi se "trendi"on jo toivottavasti väistymässä..

kira

Mua ärsyttää nykypukeutumisessa se kun on löysät housut ja piikarit..se on mun mielestä aika oudon näköstä..ja ei sovi kaikille.. ja mun mielestä pitkä karvaset piikarit. tai siis mis on varresta kärkeen karvaa...ainakin clickissä oli niitä jossain vaiheessa.. ne on ihan hirveet.. mikä nyt on tietysti vaan mun mielipide..mutta mikäs siinä jos tykkää.. :wink:

chinchilla

Musta ne "tennarikorkkarisappaat" on aikas järkkyjä :shock: ...ja sit just se että ei osata kävellä korkkareilla....ei se sen vaikeempaa oo ku tavallisillakaan kengillä....ryhti vaan kuntoon! :wink:

Minäkään en siedä sitä että tungetaan lahkeet sukkaan/kenkään...lahkeet saa taittaa esim. punttikuminauhoilla mutta ei tunkee mihinkään...näyttää ihan hirveeltä.... :?

figaro

Hmm..

Nuorten miesten muodissa ärsyttää lahkeet sukissa ja nämä villapipon tapaiset hatut, joissa on lippa :shock: Järkyttävät!

Enkä ole koskaan ymmärtänyt tätä napapaitamuotia - miksi pitää olla lyhyt paita päällä ympäri vuoden?!

Ja kuten onkin jo mainittu, housujen alta vilkkavat stringit eivät ole minun makuun saati narutoppi t-paidan tai pitkähihaisen päällä.. Samoin nämä hihattomat paidat joissa selkäosa on molemmilla puolilla paitaa (en osaa edes selittää) :roll:

Lasten muodissa se, että heille tehdään samanlaisia vaatteita kuin aikuisille. Kaiken huippu senttikoolla olevat RINTALIIVIT! Ei edes alusasusetti tai sellaienn toppi, mitä ainakin minun aikaani oli... :( Hieman liian aikaista jollekin 130cm vaatteita pitävälle ostaa rintaliivit, jotka kaiken hyvän lisäksi ovat topatut!!!

Nämä "munapipot" :lol: Siis ne, jotka menee pään myötäisesti, ei mitään kännettä eikä väljää toisessa päässä...

Housut, jotka roikkuvat vain siksi, että bokserit ja koko takamus näkyisivät..

Ketjut. Pieni on sievä. Mutta nämä riimujen riimut.. Ei näytä hyvältä.

Batiikkipainatukset - krääh!

Ja turkoosi väri!!! Yak yak yak! :o

Hmm... siinä aluksi :lol:

Miffy

Mua ei jaksa ärsyttää mikään muoti-ilmiö.

Jokainen tehköön itsestään naurettavan näköisen jos tahtoo :D

Mutta siis, mä kannatan sitä, että jokainen pukeutuu miten haluaa. Sillä tyylillä, jonka tuntee omakseen. Mua kyllä säälittää, kun jotkut pukeutuvat muodin mukaisiin vaatteisiin, vaikkeivat oikeasti edes pidä niistä vaatteista!!! Musta jotekin todella käsittämätöntä. Mulle ainakin on tosi tärkeää pukeutua sellaisiin vaatteisiin, joissa tunnen oloni kotoisaksi. tosin, vaatekauppojen valikoimat vaikuttavat tietty aika paljon siihen, mitä ylipäänsä voi löytää kaupoista, mutta onneksi on kirpputorit :D

tessa
figaro

Lasten muodissa se, että heille tehdään samanlaisia vaatteita kuin aikuisille. Kaiken huippu senttikoolla olevat RINTALIIVIT! Ei edes alusasusetti tai sellaienn toppi, mitä ainakin minun aikaani oli... :( Hieman liian aikaista jollekin 130cm vaatteita pitävälle ostaa rintaliivit, jotka kaiken hyvän lisäksi ovat topatut!!!

Toi on muuten munkin mielestä käsittämätöntä. Näinpä viime kesänä uimarannalla sellaisen neljä vuotiaan tytön, jolla oli päällä bikinit ja se alaosa ei koostunut tavallisista housuista vaan STRINGEISTÄ! Ihan käsittämätöntä. Ikinä en omalle lapselleni pukisi mitään paljastavia vaatteita tai esim. printtipaitoja "voulez- vous coucher avec moi"- tyyppisillä teksteillä. Kai siinä vanhemmilla pitää olla jo päässä jotain vikaa..Miksi lasten ei anneta olla lapsia vaan niistä tehdään jotain miniaikuisia jo pienestä pitäen? Ja lapsi, joka on puettu kireisiin elastaanihousuihin ja napapaitaan pystyy varmasti todella hyvin osallistumaan hiekkalaatikkoleikkeihin yms. Kai niiden vaatteiden kuitenkin pitäisi olla mukavia päällä, ainakin lapsilla.

Murehtija

Yhdyn aiempiin kommentteihin; Liian pienet vaatteet. Siis voi oksetus! On siinä kiva baarissa yrittää siemailla siideriä kun tanssilattialla hilluu naisia joilla maha lepää makkarana vyön päällää!!! Hyvähän se on itsen sanoa kun on aina ollut laiha mut kyllä mäkin saan mahan silleen roikkumaan jos kiristän vyötä ihan hulluna!!!

Juu ja stringit jotka näkyy housujen yläpuolella....oikeesti.Mä itse en pysty edes stringejä pitämään, mä en vaan pysty olemaan rauhallinen kun jokin naru hinkkaa alapäässä!

Niin ja noi moonbootsit....Ite tilasin tässä viikolla semmoset karvasäärystimet baarikäyttöä varten mutta että oikein käyttäisi arkena ja näin semmosia kenkiä....Siis voi luoja miltä ne näyttäs jollain sohjokelillä!!! :lol:

hansku83

Jo aijemmin mainittuja juttuja kuten
-stringit korvissa
-liian pienet vaatteet
-housut tungettu kengän varsien sisään

Ja ehkä noin yleensä se että monet ihmiset näyttävät niin saman kaltaisilta. Vaan tosin minkäpä sille voi että muoti sanelee mitä kaupoista löytyy. Ite oon tehnyt parhaimmat löytöni kirpparilta.
Lisäksi mainittakoon minihameet talvella ja takit joissa on todella lyhyet helmat. Hennesillä näin taannoin takkeja joissa oli minimaallinen pituus. Toppatakki kaiketi oli, mutta luulisi vatsan paleltuvan talvella kun oli niin lyhkänen :roll:

Elma

Myös minua ärsyttää ennen kaikkea nämä seksivaatteet lapsien päällä. Samoin korkokengät ja isot korut ja meikit pikkutytöillä. (Onneksi näkee harvoin Suomessa.)

Harva ihminen oikeasti näyttää hyvältä farkunlahkeet saappaisiin tungettuina...

Täällä ainakin hassuilla teksteillä varustetut t-paidat ja printtivaatteet on täysin OUT, toivottavasti Suomessakin pian tajutaan niiden olevan sitä.

Liian lyhyet housut ovat aivan karseaa katseltavaa, oli sitten kyse vahingosta tai tarkoituksella liian lyhyistä housuista, esim. kovasti muodissa olevista tweed-kankaisista shortseista.

Elma
Dubyamoa
enkä niistäkään, jotka valittavat etteiv ihmiset uskalla olla erilaisia. toisilla ei vaan kiinnosta yrittää väkisin näyttää muulta kuin mitä on.

Samaa mieltä. Joskun murrosiässä kaverit valittivat kun en suosinut peikkotyttötyyliä, mutta mitä ideaa on yrittää väen vängällä olla erilainen ja poikkeava, jos ei itsestä siltä tunnu. Sehän se vasta teennäistä onkin.
Olen aina suosinut neutraalia linjaa vaatteissa ja voin ilolla myöntää tykkääväni h&m:n tuotteista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat