arvet kädessä. - Muoti ja kauneus

tuulia85

elikkä nuorempana humalassa tyhmät arvet tuli aiheutettua kässin, olisko mitään vinkkejä niiden peittämiseksi/poistamiseksi? kiitos jo etukäteen :)

Sivut

Kommentit (23)

Jzzu

Ajan kanssa vaalenevat (jos vaalenevat).
Jotkut sanoo et rusketus vaalentais, rasvaaminen voi kanssa haalistaa arpia.
Vaatteilla ne saa helpoiten ja nopeiten piiloon.

Aimée

Ruskettuminen vaan nostaa arvet esille entistä selkeämmin koska arpikudos ei voi ruskettua, se kun ei ole samanlaista kuin tavallinen iho, palaakin auringossa helpommin :(

PinkPanther

riippuu vähän arpien syvyydestä. Jos ovat pintaraapaisuja, tai siitä vähän syvempiä , niin vaalenavat aika huomaamattomiski. Mutta jos ovat ihan syviä haavoja olleet, niin huonommin häipyvät. Ja arpikudoksessahan ei ole mitään pigmenttiä, eikä se rusketu. Palaa vain. Itselläni selässä 20 vuotta vanha leikkausarpi, ja se ei rusketu, vaikka muuten kyllä selkä alkaa olla päivettynyt :) Mutta toimiikos tuo itseruskettava? tai sit voi kokeilla jotain ihon väristä meikkivoidetta...

Jeii

Mites nää mikrohionnat sun muut? Akne- sekä raskausarpiin sitä ainakin käytetään. Mä tosin uskoisin, että mihinkään isoihin ja syviin arpiin sekään ei tehoa.

Tonde

Read my scars.
Mulla niitä on kamalati, mut oon vaan oppinu hyväksymään asian. Ne kertoo elämästä.
Jotenkin laserilla niitä mun mielestä pystyy poistamaan, mutta taitaa tulla aika hintavaks.

figaro

Yksi vaihtoehto on sitten ottaa joku nätti tatuointi päälle, mikäli arpia ei ole hirveän isolla alalla.. vähemmän se varmasti häiritsee kuin arvet, jotka kertovat kyllä jotain kantajastaan :)

Jzzu

Arpi on kuitenkin huomaamattomampi kuin tatuointi.
Harvemmin kukaan arpiini kiinnittää huomioita mutta tatuoinnit huomataan herkästi vaikka eivät ole edes erityisen näkyvillä paikoilla.

figaro

Tuokin toisaalta riippuu siitä miten paljon ja miten syvällä ne arvet ovat. Eräällä tuttavallani on varsin näkyvät ja useaan otteeseen viillellyt käsivarret, jotka eivät ihan näkymättömät ole :(

tanjazuzanne

Tarkoitin siis sillä tatuoinnilla sitä, että arpien päältä tatuoidaan "ihon"värillä. Siis melkein kuin peitepuikko, mutta joka on pysyvä ja aidompi.

Jzzu

Tuo on kyllä ihan uusi juttu mulle, en ole kuullutkaan eikä tatuoija jolta joskus kysyin arpien peitosta ainakaan tuolloin osannut mainita tuollaisesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat