Lip Venom, ja muut "huultenturvottajat" - Muoti ja kauneus

lipstick

Olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi ostettua tätä ainakin amerikkalaisten hehkuttamaa Lip Venomia? Huulikiilto, joka "pumppaa" huulia. Siis Suomesta tai edes jostain ilman luottokorttia?

Kuvaus:
Lip Venom is a spicy, tingly gloss that enhances the natural color and shape of the lips by increasing circulation with a blend of essential oils including cinnamon and ginger. The result: shiny, bee-stung lips.

Sivut

Kommentit (18)

Jomina

[color=blue]En tiedä olenko samassa tuotteessa, mutta kaverini kokeili kerran paikallisessa Sokoksessa huulipunaa/kiiltoa jonka sanottiin tekevän huulista muhkeammat ja täyteläisemmät. Kun hän laittoi sitä huuliinsa, hän meni melkein paniikkiin, kun huulia rupesi kihelmöimään ja hän sanoi että tosiaan tuntui kun hänen huulensa olisivat turvonneet. Kaverini pyyhki äkkiä huulipunan pois, koska se ei ollut kuulemma mikään kiva tunne. Tämä sama tapahtui laivalla. En tiedä, voihan olla että tuota tai ainakin samantapaista saa Suomesta. Nauramme tätä tapausta ja nauroimme silloinkin, mutta voin kuvitella että kaveria ei juuri sillä hetkellä kovinkaan paljoa naurattanut. [/color] :lol:

Tiuku

joo, mäkin kokeilin joskus kaverini kanssa sellaista huulipunaa ja kaveri sai jonkun allergisen reaktion vissiin... mulla vain pisteli huulia ja kyllä mäkin sen punan kiireen vilkkaa pois pyyhin.. ideana siinä on siis se, että puna nipistelee huulia ja siten saa ne turpoamaan hiukan. stockalla mä ainakin sitä kokeilin, että sieltä ehkä saa.

sopuli

Mä testasin sellaista huulikiiltoa joskus vuosia sitten sokkarilla, minkä piti suurentaa huulia ja sen kyllä tekikin :shock: Kirveli ja pisteli aluks aika paljon, mut huulet tuli muhkeimmiksi. Vaikutus ei kestänyt vaan kovin kauaa... En kyllä muista yhtään, mikä tää tuote mahtoi olla. Täytys varmaan kysyy sieltä sokkarilta, jos ne vaikka muistas... Mielestäni hintakaan ei ollut kamalan korkea.

Jeii

Kokeilin vähän vastaavaa stockmannilla. Se oli valkoisessa tuubissa ja merkin unohdin nyt totaalisesti!

Kyllä sen vaikutuksen huomaa, tunto vaan tuntui lähtevän huulista :lol:

blaah:)

Mun yhdelle kaverille turposi naamaan punaisia isoja (sormenpään kokoisia) patteja, kun se kokeili tuota lip venomia... En itse kyllä uskaltaisi enää sen kamalan näyn jälkeen kyseistä tuotetta kokeilla.

Jeii

Kerran tulokseen päästään erilaisten yrittien ja luonnon tuotteiden kautta, voi tulos olla mitä vaan. Eri ihmisethän reagoivat hyvinkin erilailla turvallisiksi testattuihinkin aineisiin.

En mä sitä kyllä ostais, oikein tehdyllä huulimeikillä pääsee jopa muhkeampaakin tulokseen.

laorah

Skin Doctorilla on samanlaista turvottavaa huuligeeliä, jolla luvataan jopa angelina jolien huulet.. tiedä sitten.. kallista tuo ainakin tunnusti olevan ku yli 40 euroa pikku tuubista.. en ole nähnyt kyseistä tuotetta livenää mutta googlettamalla löysin jotain tuotteesem liittyvää.. mutta en löytänyt sitä missä kyseistä tuotetta myydää..

laorah

Tinde, voitko ilmotella tänne sitte saatuas tämän tuotteen ja kertoa toimiiko jne.. ? Tuo postitusmaksu vähän arveluttaa kun yleensä ulkomailta tilattaessa postitusmaksut lisätään vasta jälkeenpäin niin kuinkahan suuret maksut tuolta site tulis..

hampiainen

Niin, mites, onko eri tuotteet toimineet? Itse ostin Too Facedin Lip Injectionia, ja koklasin eilen. Omasta mielestäni huulet tuli jotenkin täyteläisemmän näköseksi (hiukan?), mutta sitten tuli myös iholle alahuulen alapuolelle pari pienehköä punasta läiskää. :? En ylensä oo millekään yliherkkä, kummaa. Tarvii koittaa uudemman kerran, että oliko se sattumaa vai johtuko oikeesti tosta aineesta.

celia
Tinde
[quote author="blaah:)"]Minä löysin täältä sivun, josta voi kyseistä tuotetta tilata.

http://www.beautyofasite.com/Shop/DuWop/2.htm

Tilasin sitten sitä Lip Venomia ja vähän jotakin muutakin tuolta.
Tilaukseen ei lisätty edes postitusmaksuja, odotellaan mitä tulee...
Ja kiitos vinkistä :D

Pitikö tilaus maksaa luottokortilla tai Paypalilla? Kun en oikein sivustolta löytänyt mitään maksutapa-tietoja :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat