käsikarvat - Muoti ja kauneus

jade

Hei! Tietääkö joku jonkun hyvän keinon, jolla vaalentaa tummat käsikarvat?

Sivut

Kommentit (53)

marimma
bananab
Miks et vaan sheivaa niitä pois tai vahaa..

Sittenhän niitä sais olla kokoajan höyläämässä, ja jos vahata meinaa niin pitäis antaa kasvaa puol senttiseks ainakin, eikä se hirveen nätiltä välttämättä näytä kun ajattelee että ne uudet kasvaa aina vaan tummempina ja vahvempina takasin :?

PinkPanther

valoimpulssihoito ja sokerointi olisi kyllä parempi vaihtoehto kuin höyläys. Ja minullakin käsikarvat vaalenevat ihan vaan auringossa kesäisin.. :wink:

kolmiolääke

mä oon nyt ihan vaan sheivannu käsikarvat. ei tuu ees pahaa sänkee ja kasvaa tosi hitaasti-- tai siis samalla noi sheivaa kuin muutkin karvat. alkoi ällöttään noi karvat ku oli niin tummia ja niin paljon :shock: :D

Miffy

Mä seivasin joskus typeränä teininä ja musta tuntuu et ne sit kasvo tummempina takas - nyt en enää tiiä, ihan ku ne ois taas vaalentunu. Mun pikkusisko joku aika sit alko seivailla ja silläkin tummempina vaan alko kasvaa. Hmh. Mä kyl melkein sanoisin et ANNA OLLA ja opi vaan hyväksymään ne. Mun enkunopel on mielettömän karvaset kädet ja seki kehtaa pitää lyhythihasta paitaa :D

antagonismi
Miffy
Mä seivasin joskus typeränä teininä ja musta tuntuu et ne sit kasvo tummempina takas - nyt en enää tiiä, ihan ku ne ois taas vaalentunu.

Mul sama juttu ^^ (EN suosittele seivausta! :D )

leeah

Olen joskus sheivannut, oli kyllä tosi typerä idea :lol: kasvo samantien takas, olo oli ku kädet olis ollu täynnä piikkejä.. ja ne näky paljo selvemmin. Nyt en tee niille mitään, vaikka niitä onkin eikä mitään kauheen vaaleita. Tykkään käsistäni ku niissä on karvoja 8) jalat onki asia eriksee..

*Sandy*
Miffy
Mä seivasin joskus typeränä teininä ja musta tuntuu et ne sit kasvo tummempina takas

..ja kasvoivat pidemmiksi! Näin ainaki mulla. En oo sit sen jälkeen sheivannu niitä. Joten mäkään en kyl suosittele.
Kyl ne mua välis häirittee, mut 99% ajasta en ees mieti niitä :wink:

Klara
bananab
No mä kans seivaan kädet eikä ne oo yhtään sen pahempia kun ne takas kasvaa.

Mun käsikarvat on ihan vaaleet ja oon seivannut niitä about 7 vuotta eikä mullakaan oo kasvanut tummempina eikä muutenkaan pahempina takas. Mut nää on varmaan niin yksilöllisiä juttuja..

Sinänsä ehkä jonkun mielestä turhaa ajaa vaaleita ja muutenkin aika harvoja käsikarvoja veke, mutta mulla ei kädet ärsyynny siitä, ne kasvaaki aika hitaasti eikä se ole mulle mikään stressiasia jos ne on jäänyt ajamatta. Musta on vaan kivaa, että kädetki on sileet. :D

antagonismi
bananab
Niin, ja kuka loppujen lopuksi edes kovin hirveesti kiinnittää huomiota toisen käsikarvoihin..

MINÄ! :lol:

nimim. karvakammoinen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat