Finni arvet pois - Muoti ja kauneus

Rahel

Mä rupesin kanssa sitä sinkkivoidetta kokeilemaan, kun täällä on niin kovasti mainostettu... Bikirajaan on auttanut vähän, mutta kaikista parhaiten käsien ihottumaan ja kuivuuteen, jota mulle tulee vähän niinkuin ammattitautina. Onhan se voide aika rasvaista, mutta jos laittaa ohuen kerroksen, niin ei haittaa. Ja se imeytyy kanssa hyvin.

Sivut

Kommentit (34)

Rahel
vihollinen
Mä oon kans käyttänyt sinkkivoidetta.
Se on mielestäni aika hyvin auttanut.
Sitä saa ihan apteekista, se on semmosta vauvojen vaippaihottumaan tarkoitettua. Makso jotain 3euroa.

Se myös auttaa uusiin finneihin, sillä se kuivattaa ne pois.

Mutta kun käyttää sinkkivoidetta, täytyy muistaa ihon hyvä rasvaus, sillä se kuivattaa ihoa aikalailla.

Hmm, tuo mun käyttämä Natusanin sinkkivoide nimenomaan tuntuu kosteuttavan, ei suinkaan kuivattavan...

Lauryn

Paras kosmetologien tekemä hoito finniarville on Dr. Schrammekin yrttisyväkuorinta. On todella tehokas hoito, mutta hintaa sille kertyy myös n. 149 euroa... Mikrohionta halvempi, toimii kuureina otettuna, mutta ensin mainittu on silti paljon järkevämpi valinta, kun esim. kemppareiden lukuisat sarjat, joista ei ole apua tähän asiaan...

Silky

Samoin toimii tuo kemiallinen kuorinta/puhdistus. Siinä iholle levitettään mietoa happoa ja sen tuloksena iho tavallaan kesii pois yhden ihokerroksen. Siinä lähetevät sitten kaikki finniarvet ja muutenkin iho heleytyy huomattavasti kun "vanha/vaurioitunut" ihokerros saadaan pois. Toimii todella hyvin pahallekin aknellearville!! Itse en ole kokeillut mutta eräs "kummintutunkaima" otti tälläisen hoidon juuri pahojen akne- ja finniarpien takia. Ja näyttää edelleen säteilevältä, sillä tulos on kestävä.
En kyllä tiedä ihan varmasti tekevätkö kosmetologit tätä vai pitääkö homma jättää plastikkakirurgian puolelle.. Luulisin kyllä niin.

leeah

Itse olen käyttänyt sinkkivoidetta, arvet on hieman haalistuneet. Mutta mieluummin kyllä kokeilisin noita aiemmin mainittuja keinoja, pääsisi eroon kerralla.. tosin minulla ei arpia niin hirveästi ole, etten taida sinkkivoidetta voimakkaampia tarvita. Eikä kyllä ole varaakaan :roll:

Beauty^^
Silky
Samoin toimii tuo kemiallinen kuorinta/puhdistus. Siinä iholle levitettään mietoa happoa ja sen tuloksena iho tavallaan kesii pois yhden ihokerroksen. Siinä lähetevät sitten kaikki finniarvet ja muutenkin iho heleytyy huomattavasti kun "vanha/vaurioitunut" ihokerros saadaan pois. Toimii todella hyvin pahallekin aknellearville!! Itse en ole kokeillut mutta eräs "kummintutunkaima" otti tälläisen hoidon juuri pahojen akne- ja finniarpien takia. Ja näyttää edelleen säteilevältä, sillä tulos on kestävä.
En kyllä tiedä ihan varmasti tekevätkö kosmetologit tätä vai pitääkö homma jättää plastikkakirurgian puolelle.. Luulisin kyllä niin.

Toi vois olla ihan hyvä juttu, mutta paljonkohan se tulee maksamaan. Ei mulla kaueesti niitä arpia löydy, mutta kuitenkin näkyvällä paikalla. :? Häiritsee kun koko ajan pitäisi jotenkin peittää..

hiini

juu jos joku tietää edes suuntaa tommosen hoidon hinnalle niin kertokaa. itellä jonkin varran arpia ja ois kiva saada niitä häviämään, ettei aina tosiaa tarvis yrittää meikeillä peittää.. :?

leeah

Ostin sitä lastentarvikeosastolta, makso jotain vajaa 4e. Merkkiä en satu muistamaan, oisko natusan.
Nyt oon jonku pari kuukautta sitä käyttäny ja haivainnu todella hyväks, iho on pehmeä ja arvet on haalistunu huomattavasti :)

Silky

Käväsin Silhuetin sivuilla vähän nuuskimassa ja totesin että se kemiallinen kuorinta tulee aika tyyriiksi, lähtöhintana pidetään 500 euroa :? joten ei ihan jokamimmille..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat