Hyvä muotovaahto tai vastaava - Muoti ja kauneus

Lucine

Elikkä. Mulla on aika pitkät hiukset, tonne puoleen selkään, ja nyt haluisin tietää jonkun hyvän muotovaahdon tai sprayn tai ihan minkä vaan hiustenmuotoilutuotteen, jolla nää hiukset sais ilmaviksi ja myös pysymään niin edes yhden illan verran. Nyt saan kyllä hiukset laitettua ihan kohtalaisen kivasti kun oon lähdössä ulos, mutta vähän aikaa kun tanssii ja tulee lämmin niin hiukset lässähtää...prkl... :evil: Elikkäs olisko jotain vinkkejä? :)

Kommentit (10)

dixie chick

tyvivaahdot on hyviä, lorealin tec ni art-sarjassa on sellanen vaahto, mitä suihkutetaan ainoastaan tyveen. sit ku föönää kunnolla, ja mahdollisesti vaik isot rullat pääliosaan siks aikaa ku tukka "jäähtyy" ja tupeerausta ja lakkaa.

kovin pitkät hiukset saattaa olla kyl niin raskaat, et ei niitä oikein millään saa pysyyn. kerroksittain leikkaaminen auttaa, ku sit ne pääliosan hiukset on kevyemmät, ni ne jaksaa nousta paremmin..

kokeile auttasko noi :)

Jonnah85

Joo, jos oot vaikka lähössä baariin ja haluut pitää hiukset auki, niin kannattaa tehdä näin:
1)peset hiukset ja laita niihin muotovaahtoa
2)föönaat hiukset pääalaspäin
3) kierrä kuiviin hiuksiin muutama iso rulla, vaikka vain päällimmäiset hiukset. Suihkuta lakkaa
4) Anna lakan kuivua jonkin aikaa ja ota sitten rullat pois.

Tää kohottaa hiuksen tyveä nousemaan ja on tosi upeen näköinen pitkissä, hyväkuntoisissa ja hyvänmallisissa hiuksissa.

Tää on koulussa ihan kestosuosikki "nopeakampauksita".Jokainen onnistuu ihan varmana, eikä tarvii olla ammattilainen!

Jeii

Pitkiin hiuksiin ei kannata ainakaan käyttään mitään extra extra storng muotovaahtoja. Ne tekevät hiuksista entistä raskaammat ja lopputuloksesta ei-toivotun.

reallivething

koklaappa wellan ad some body-föönausgeeliä. itelläni tosin lyhyt tukka, mutta ajattelin sitä pitkässäkin (tulevaisuudessa semmoiset multakin löytyy, toivottavasti) käyttää.

annika

Mulla on kanssa melko pitkät hiukset ja ihan sama ongelma..Mä en oo kyllä vielä keksinyt muuta keinoa kun tupeeraus, tupeeraus ja tupeeraus..Ainakin mulla ainoa mikä toimii tuntia kauemmin. Rullat ovat yhtä tyhjän kanssa, samoin pelkkä muotovaahto/muotoilusuihke/hiuslakka..Suosittelisin ensin pesua tukevalla/tuuhentavalla shampoolla (esim. Matrixin Amplify), hiuksiin sen jälkeen pelkästään jätettävä hoitosuihke ja föönaus pää alaspäin. Sitten tupeeraus tyveen pienissä osioissa ja jokaiseen päälle hiuslakkaa. Kun päällishiukset on siloitettu, vielä suihkaus lakkaa/kiiltosuihketta..Toivottavasti onnistuu! :)

prash

mulla oli kans piiitkäään pitkät hiukset.. päätin että leikkautan niitä tosta päältä,nyt pisimmät hiukset on johonki puoleen selkään ja päältä aika lyhyttä ;) mukavan näköne ja hiukset pysyy paljon paremmin.
onha niitä tyvikohottajia yms tuotteita,mutta se saattaa olla se hiusten massa jo nii iso (painava tai jtn) että ne hiukset ei pysy kauaa niin mite ne laittaa,vaikka kuinka haluis.

Amalia

Jos hiukset on tosi pitkät, ne on myös tosi painavat, mistä seuraa luonnollisestikin se tosiasia, että ei niitä saa tyvestä koholle kovinkaan pitkäks aikaa. Kyllähän kaikenlaiset rullaukset, föönaukset ja tyviaineet auttaa hetkeks, mut ainakin mulla on niiden kanssa se ongelma, että ajan kanssa koko systeemi lässähtää taas. Etenkin baarissa, jos on hiukankin hikistä ja lämmintä! Ilmeisesti noi tökötit jotenkin aktivoituu uudelleen ja tärkkää lättätukan entistä tiukempaan... :roll:

Tuo Jonnah85:n ohje on muuten aika toimiva, mutta mä suosittelisin hiuslakan sijasta kampausnestettä. Ainakin mun letissä se kestää pidempään.

prash
Jeii
Pitkiin hiuksiin ei kannata ainakaan käyttään mitään extra extra storng muotovaahtoja. Ne tekevät hiuksista entistä raskaammat ja lopputuloksesta ei-toivotun.

^^ totta!! ite joskus tuli "pikkusena" huomattua se että meni hiukset aivan liian "koviks" yms.. sillonku mulla oli pitkän pitkät hiukset ni en pahemmi käyttäny niihi mitään tuotteita,koska ei niitä tuntunu saavan mitenkään xD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat