raskausarvet, damn! - Muoti ja kauneus

figaro

Minusta, kun vähän tuntuu, että nuo firmat, jotka tuovat markkinoille näitä rasvojaan, käyttävät ihmisten epätoivoa ja hyväuskoisuutta hyväkseen :roll: Silkkaa k*setusta, jos suoraan sanon. Nämä arvet vaalenevat ajan kanssa, mutta eivät tule koskaan katoamaan kenenkään kehosta kokonaan. Ja tuo aika, jossa ne vaalenevat luonnostaan on se, johon rasvojen valmistajat vetoavat ja ihmiset uskovat, että vaaleneminen tapahtuu juuri rasvan avulla.

Anteeksi skeptisyyteni. Nimimerkillä pienen ikänsä arpia katselleena..

Sivut

Kommentit (134)

chili

Millä pirulla noita saisi ahterista piiloon? Jos kakskymppisenä ilman ainuttakaan raskautta arse on jo kuin nelikymppisellä, mitä se on sitten raskauden jälkeen? :shock: Onko mitään konstia jolla niitä saisi piiloon, ovat siis punaisia ja näkyvät selvästi. En ole edes lihonut mitenkään merkittävästi, joten miksi hitossa niitä tulee? :twisted: Voiko kosmetologi auttaa?

miss nurse

Testatkaapas Clarinsen Huile tonic-nimistä ihoöljyä, mulla ainakin vaalensi tosi näkyviä arpia huomattavasti! Hintaa tällä tuotteella valitettavasti on kyllä päälle 50 egeä (omalla kohdalla oli sen arvoista!)

Mutta hei: me ollaan kauniita naisia arpinemme kaikkinemme, eikö :?:

:mrgreen:

Aamuinen

Mulla oli kanssa tuolla pepussa paljon raskausarpia, mutta sain ne hyvin haaleiksi melkein näkymättömiksi aloittamalla urheilun. En tehnyt sitä tietoisesti mutta kävin salilla kolmekertaa viikossa ja suihkun jälkeen rasvasin hieroen arpi kohtia, jossain vaiheessa sitten huomasin että arvet olivat melkein kadonneet.. eipä niistä paljo enää näy, hyvin haaleita ovat :)
Kannattaa kokeilla, eihnä se tietenkään heti auta mutta ajan myötä auttaa.. :roll:

_sanna_

Siis eikö ne lähde IKINÄ pois?! Ou nou.. Mullakin on takapuolessa, ja ne on tosi häiritseviä.. :( Itsetunnon takia... Olen kuullut että ajan kanssa, mutta IKINÄ! Ei oo totta....

minä

mulla oli teini-iässä aikamoiset arvet rinnoissa kun ne kasvo, mutta enää ei näy mitään eli kyllähän ne nuoressä ihossa paranee kuin muutkin arvet... Muualla en oo kehossani niihin sitten törmännytkään... Nyt ilmestys taas toiseen tissiin haaleaa arpea kun e-pillerit pisti niitä turvottamaan. Oon kyllä joillain nähny aika pahojakin arpia esim. lantionseuduilla ja voi olla että sieltä ei niin helpolla pos lähekkään...? Täytynee palata asiaan raskauden jälkeen :wink:

astali

Kyllä ne kuulemma vaalenevat. Raskaana oleville tai sitä suunnitteleville vinkiksi että rasvaa itsensä (niistä paikoista joista lihoo tai muuten pyöristyy) joka päivä. Auttaa ihoa pysymään kimmoisana. Kuulemma.

henna^^

itselleni tuli kanssa raskausarpia pakaroihin ja rintoihin (raskauden myötä). Käytin oriflamen even&smooth Anti-stretch mark cream rasvaa ja arvet on vaalennu melkein huomaamattomiks! n. 2 purkkia olen nyt käyttäny.. hintaa rasvalla on n.15-20 euroo. (en muista tarkalleen) ja purkissa on 150ml.

figaro

Täällä yksi :( Minulla arpia on tullut käsivarsiin (kainaloon), peppuun, reisiin, rintoihin, MAHAAN! Ja tuo viimeisin on pahin.. :x Aina, kun lihon tai laihdun, arvet kasvavat pituutta ja leveyttä - mukavaa olla jojolaihduttaja :evil: Ja nuo vatsa-arvet ovat pisimmillään jotain 15 cm luokkaa ellei pitempiäkin ja sellasta sentin levystä... Ei paljon itketä enää persauksessa olevat rannut :(

Ja kyllä, ne vaalenevat, mutteivät katoa :evil: Aargh!

aada

mullakin on rinnoissa arpia aika paljonkin.. ehkä nekin tulleet e-pillereiden myötä.. :? mistä esim. tota oriflamen voidetta saa? en jaksa oottaa et noi arvet vaalenis muuten..!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat