Rajausta vai ei??? - Muoti ja kauneus

Murehtija

Oon lukenu Cosmon kaikki meikkijutut aina ja nyt oon ruvennu tuumaamaan et pitäskö unohtaa silmien rajaaminen kokonaan???

Oon yleensä baariin laittanu mustan rajauksen yläluomen ulkokulmaan mutta nyt oon huomannu et se "supistaa" silmiä. Mulla on isot vihreet silmät joita haluan korostaa mut nyt oon tosiaan huomannut et ne näyttää melki paremmilta ilman rajausta....

Mielipiteitä?

*muokkaus*

Niin siis et Cosmossa on usein ollut et rajaus korostaa silmiä mut musta on alkanut näyttää et se tekee mulla päinvastoin...olen lisäksi ihan pikkasen "silmäpuoli" ja rajaus tuo sen esiin...symmetristen silmien luominen vie aina ikuisuuksia.

Sivut

Kommentit (21)

Rixuliini

Nyt en ihan kokonaan ymmärtänyt kirjoituksen pointtia...
Miksi sinun pitäisi käyttää rajausta? Siksi että Cosmossa lukee niin...?
:?:
No tuohon ongelmaan sanoisin sen verran, että omia silmiäni ainakin suurentaa sellainen ohut, siipimäinen rajaus, joka hieman levenee sii ulkonurkkaa kohden ja menee hieman silmän reunan yli.

Murehtija

Juu vähän sekavaa kyllä kun tuli unenpöpperössä kirjoiteltua :lol:

Mutta niin siis haluasin keskustelua ja kokemuksia siitä että suurentaako rajaus silmiä vai ei.

Mä oon tähän asti käyttänyt aina rajausta, juuri silmän yläluomeen ulkonurkkaan. Semmosta mustaa ja ohutta...Nyt kuitenkin oon huomannut että se lähinnä "ummistaa" silmiäni ja tekee musta kiukkusen näköisen. Nytpä en ole enää siis rajausta käyttänyt. Olen alkanut lähinnä panostamaan tuuheuttaviin, tosimustiin ripsareihin.

En sitten tiedä onko mun silmäluomet tosiaan jotenkin "lurpsahtaneet" näin aikuisiällä vai mikä on :lol: Onko kellekkään muulle käynyt vastaavaa et esim. teininä oli aina pakko laittaa rajaus mut nykyään siitä ei saa hyvännäköistä niin sitten millään???

Mutta silmän sisärajauksesta voin sanoa sen verran että se valkoinen rajaus todella toimii! Joskus mun silmät on sameat ja valkonen "v" silmän sisänurkassa kirkastaa silmät heti....pitäs vaan löytää mun valkonen Anytimen kajaali jostain :roll:

Ritu

Mä pistän rajauksen eyelinerilla aina yläripsien tyveen alapuolelta ja jatkan sitä hieman silmän ulkonurkasta. Tulee paljon siistimpi ja huomaamattomampi.

Marilyn

No riippuu tietenkin ihmisestä että suurentaako vai pienentääkö rajaus silmiä.

Itelläni ainakin piristää ilmettä rajaukset, viime aikoina olen jättänyt alaripsistä ripsarin pois (eikä rajaustakaan tietysti) sekin suurentaa hieman silmiä..

dyingbride

käytä jos se tuntuu sinulle sopivan, älä käytä jos ei sovi. mitä väliä, mitä joku cosmo sanoo. jos mäkin noudattaisin joidenkin lehtien kauneus vinkkejä, näyttäisin aivan toiselta ihmiseltä

itse käytän aina mustia rajauksia, yleensä melko paljonkin. mutta se kuuluu tyyliini, ei sitä kannata kaikkien kokeilla (eikä kukaan varmaan haluakaan :) ).

andra

joillekin ihmisille rajaus vaan sopii, toisille ei lainkaan. minä käytän eyeliner-rajausta joka päivä, en edes osaa olla ilman. yksi tärkeimmistä meikkituotteista. näin.

Rixuliini
andra
joillekin ihmisille rajaus vaan sopii, toisille ei lainkaan. minä käytän eyeliner-rajausta joka päivä, en edes osaa olla ilman. yksi tärkeimmistä meikkituotteista. näin.

Sama täällä! :)

lumicki

on muuten ihan fakta juttu että ei kannata panostaa meikkiKYNIIN
...suunnilleen samaa staffia on sisällä lumenen ja diorinkin kynissä
ja tämän opin opiskellessani kauneudenhoidon alaa 8)
perustuu kai siihen että koostuvat vain muutamista raaka-aineista, eikä sitten niillä juurikaan kikkailla.

Shakira

Jos en jaksa aamulla tökkiä piilareita silmiin vaan jätän pullonpohjalasini päähän on rajaus ehdoton!
Vahvat miinuslinssit saavat kasvot näyttämään silmien kohdalta kapeammilta ja taas posket pulleilta.
Rajauksella sekä ylös että alas tätä vikaa voi vähän korjata. (ainakin tuon meikkiguru Raili Hulkkosen mielestä)

Jeii

Mullakin oli joku ongelma mustan eyelinerin kanssa, sellasen luumun violetin hommasin Oriflamelta ja se on paljon parempi. Sitäpaitsi siinä olevalla siveltimellä saa helpommin laitettua kun edellisen "tikulla" Ei ole ihan niin raskas kun muista mulla ja silmät ei pienene juurikaan.

Miffy

Mulle ei sovi ollenkaan silmien tajaaminen tiukalla viivalla, oli se sitten toteutettu kynällä tai nestemäisellä aineella. Mutta jokin aika sitten huomasin, että mulle sopii mainiosti se, että vedän viivan (silmän ulkonurkassa paksumman ja vahvemman kuin sisänurkassa) alaripsien alle, ja häivytän sen kynän toisessa päässä olevalla töpsykällä, oiskohan superlonia. Tietty tähän tarkoitukseen voi ostaa erillisen siveltimenkin, jollei omista/halua ostaa meikkikynää, jossa tuo on valmiina. Ja samalla tavalla meikkaan joskus yläluometkin. Jotta jossei sovi sellanen tarkkarajainen tiukka viiva, niin ehkä tätä kannattaa kokeilla :) Ja oon huomannut myös, että tässä puuhassa kannattaa suosia hyvää kynää - itse ostion ensin Diorin kynän (heh, äiti vinkkas), mutta nyt olen todennut, että Lumenenkin kynä toimii ja on laadukas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat