KenkäFriikkiys!!! - Muoti ja kauneus

Kiusanhenki

Kertokaapa millaisista kengistä pidätte ja millaisia omistatte... Olenko ainoa joka on koukussa kenkiin..? :lol:

Sivut

Kommentit (84)

miss nurse

jibiiii!

Korolliset, naiselliset mustat sandaalit.
Saappaat!!!! korkeilla koroilla.
Tennarit, esim. addun superstarit.

Siinä muutamia suosikkeja

*Sandy*

Eikös jokaisella naisella asu pieni kenkäfriikki sisällä :wink:
Myös mulla olis paaljon enemmän kenkiä ellei ne maksaisi niin paljoa ja veisi niin paljoa tilaa. Ja kaiken hyvän lisäks mun poikaystävä jaksaa aina marmattaa kun ostan uuden parin :lol:
Hmm, mikähän nyt olis paras löytö.. Ehkäpä ihanat pikkuruiset punaiset tennarit jotka maksoivat vain 14 euroa :) Niillä olen tepastellut koko kesän :)

wendy

Joo, no et ole todellakaan ainut joka suorastaan rakastaa kenkiä :D Itse olen kunnon kenkä friikki, aina kun palkka rapsahtaa tilille, niin ostan vähintään 2 kengät niillä palkallani :wink: Tälläkin hetkellä kenkä hylly on aivan täynnä, näin nopea katsaus niin niitä on 16 paria. Sitten kun vielä lisättäisiin siihen ne joita olen kavereilleni lainaullu, niin kyllä niistä aika moinen luku tulisi! :) Silti vaan aina tuntuu, että ikinä ei ole sopivia kenkiä kun johonkin on lähdössä, vaan aina pitää ostaa uudet :wink:

figaro

Pitkään aikaan mukavimmat kengät ovat olleet Xtraxin valikoimista tilaamani popot... Muhkeat tarraläpällä olevat kenkulit. Maksoivat 49e. :lol:

figaro
Tru_Angel
mistä nettisivuilta löydätte kenkänne? Ite olen yrittäny löytää, mut ei löydy ku kaupasta. :(

Riippuu mimmosista tykkää, mutta tuo Xtrax on yksi, mistä löytyy popoja (googleta samalla nimellä ;) )

Suzy

Jep, pienoinen kenkäfriikki asuu minussakin :)

Mieluiten pidän sellaisia "tossuja" eli matalapohjaisia mokkakenkiä ja korkeakorkoisia nilkkureita.. Jotain 9 kenkä paria taidan omistaa :)

Yleensä ostan DinSkosta.. Hinta - laatusuhde on aika sopiva.

Lucine

Ite oon vasta nyt huomannut itessäni pienen kenkäfriikin... 8) Tän hetken lempparit on itse asiassa Citymarketista viime syksynä ostetut, 20 e mustat tekonahkaset nilkkurit, joissa on about viiden sentin korko, mikä oli aika paljon mulle silloin ostohetkellä, koska en ollut ennen sitä oikeen käyttäny mitään kenkiä missä on korko. Toiset jotka on kovassa käytössä on Vagabondin mustat lenkkarit, ostettu joskus....7 vuotta sitten varmaan, ja sen kyllä huomaa, mutta kun ne on vaan niin ihanat etten halua heittää poiskaan..=) Nyt keväällä ja kesällä näin kyllä Andiamossa samantyylisiä, hinta noin 40 e, olis ehkä pitänyt satsata....Tallinnasta ostin talveks ( yeah right..) vähän samantyyliset kuin ne mustat nilkkurit, vähän korkeempi korko vaan...Tarkotus oli siis et ne olis talveks mut niissä ei oo kovinkaan paksu vuori eikä niillä hirveesti jäällä voi kävellä ilman pelkoa että lentää pehvalleen joten.... :oops: Katotaan...Nyt näin just taas Citymarketin mainoksessa mokkaiset loaferit, 20 e, jotka myös olis ihan kivat....Tietenkin olis kiva ostaa kenkiä ihan kenkäkaupasta, ne vaan tuppaa olemaan vähän kalliita.. :cry: Mun ihanat kesäsandaalit pitää myös mainita, Andiamosta ostin, vaikee selittää miltä näyttää mut on vähän korkoa, sitten semmonen ohut remmi menee nilkan takaa ja jalkapöydän päällä kaks remmiä menee ristikkäin ja sitten varpaitten päällä on nahkainen...you know... :P Ja varpaat näkyy vähän...Tosi söpöt... :)

culprit

Mä oon tällanen moni-tyylinen immeinen, joten mulla ainakin vaihtelee kenkätyyli ihan päivittäin.. Välillä kun on sellanen rock- ja punkfiilis päällä, jalkaan sujahtaa useimmiten vansit tai misfitsit, mut sit taas välillä on kivaa olla oikeen kunnolla neiti ja laittaa pitkävartiset kapeakärkiset ja suht korkeet mustat mokkasaappaat jalkaan ja lähtee keikistelee :wink:

Mun mielestä parhaita kenkäkauppoja on bianco, kenkämarski ja johny blacksticks ja lamina.. Riippuu niin paljon siitä mitä milloinkin haluaa :D

Onks kellään muulla käynyt niin, et on ollut jotku ihan törkeen siistit kengät, jotka on ollut ihan pakko saada, vaikka ne ei oo ollu kaupassa yhtään sopivat? Mä ainakin ostin kerran tukholmasta sellaset saapikkaat, joilla ei voinut yhtään kävellä, mutta hienot ne oli :D Harmittaa kyllä koska ei ne ollu ihan halvatkaan.. :oops: mut upeet on, ja ehkä mun jalka vielä vaikka joskus vähän pienenee, et ne mahtuis paremmin jalkaan... NIIN NIIN.

Kiusanhenki

Biancossa on ihania kenkiä... Ostaisin sieltä varmaan kaikki kengät jos olisi joskus rahaa. Mulla olisi nyt hakusessa jonkinlaiset syyssaapikkaat. Ja korkoa saa aina olla, mä kun olen niin lyhyt. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat