Mitä mieltä ootte Lei's Collection kaupasta Oulussa - Muoti ja kauneus

StyleFreaK

Oletteko käyny Oulussa siinä uudessa Lei's Collectionissa? Itse olin siellä eilen. Siellä on aivan tosi ihania vaatteita ja laukkuja! En yleensä käy Stockmannin yläkerrassa, mutta onneks nyt kävin niin tiedän mistä hakee vaatteita yms... Ainakaan Oulussa ei ole mitään yhtä siistiä kauppaa! Siellä oli toppeja, paitoja, mekkoja, iltapukuja, kenkiä ja saappaita mitä ei kuulemma saa muualta Suomesta. Onko kukaan muu käynyt siellä? Mitä oot ostanut? Itse ostin yhden hameen ja kengät eikä ollu kuin ~70€... :D

Kommentit (11)

Marie

Ilmeisesti olet Oulusta kotoisin tai ainakin käyt siellä paljon shoppailemassa?

Osaisitko (ja muutkin oululaiset) kertoa minulle muita hyviä vaatekauppoja kyseisestä kaupungista? Käyn siellä paljon shoppilemassa, mutta en ole osannut etsiä sieltä kuin nämä perinteiset Pukumiehen, H&M, spirit store ym ym. Ja olen todella kyllästynyt kyseisiin kauppoihin.

Olisi mukavaa löytää jotakin vähän erilaista päälle pantavaa mitä muilla on, mutta löytyykö tällaisia putiikkeja Ouluista?

CrazY

Kävin siellä ja se näytti olevan ihan tyylikäs paikka, eikä hinnat tosiaan olleet kovin korkeat. Ei kai Oulussa mitää muita erikoisempia kauppoja ole. HM, Vero Moda, Stockmann, Fiorella yms.

E

Onko se ihan ylimmässä kerroksessa, samassa kuin matkatoimisto, Vintti jne.?

Jotain on jäänyt taas huomaamatta nähtävästi. Tai sitten olen käynyt, mutten muista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat