Luomiväri-idiksiä - Muoti ja kauneus

Murehtija

[color=violet] Mä käytän yleensä aika paljon meikkiä silmiin sillä haluan korostaa niitä...Vaatteista riippuen käytän joko vaaleanpunaisen sävyjä tai sitten ns. hiekkasävyjä. Silmäni ovat vihreät.

Suosin AINA helmiäistä ja vahvahkoa pigmenttiä ja nyt ongelma on tämä:

Mulla on luoja ties kuinka monia luomivärijämiä joita käytän lähinnä koulupäivinä, sillä silloin en jaksa hirveästi välittää sävyistä ja kimalluksesta sun muusta. Mutta baariin lähtiessä olo on joskus ihan plääh kun ei keksi MITÄÄN.....

Parhaaksi olen havainnut L'Orealin Color Appeal Platinumin...tämä vaan sattui olemaan sesonkituote. Ostin hiljan sitä uutta vaahtomaista luomiväriä joka on ihan jees (pysyy TOSI hyvin) mutta pigmenttiä ja kimallusta ei oo mun mielestä tarpeeks...sit mulla on Lumenen värejä joista en perusta, IsaDoran palettivärit kyl kimaltaa mut ne valuu ajan mittaan kyl poskille (siis ne hileet :lol: ).

Mulla on ollut myös Rimmelin ja Maybellinen roll-on värejä joista oon tykänny paljon mut tuntuu et ne loppuu ihan sikanopeesti tai sit kun jälkeä yrittää tasoittaa niin puolet väristä jää sormeen (niinnoh siveltimet on keksitty :lol: ).

Eli onko ideoita/suosituksia täydellisestä baariluomarista??? Kalliiseen ei todellakaan oo varaa ja varmaan seuraavat meikit ostan vasta kun tulee Anttilaan hyviä tarjouksia....Voi luoja tätä opiskelijelämää :evil:

Aina mä unohdan pistää ton colorin kii....
[/color]

Sivut

Kommentit (17)

menthol

Ostin lumenen wet&dry luomivärejä (voi märkänä käyttää rajauksena) poistomyynistä (tuote loppuu ja havainnut ne erittäin hyviksi. Tuote on hienojakoinen ja tosi paljon pigmenttiä. Suosittelen!

Suzy

Mun mielestä Maybellinen Pure Color luomivärit on tosi hyviä. Ne kyl on ihan ns. normaaleja luomivärejä, ei mitää voidemaisia tms. Mut ne pysyy tosi hyvin luomilla ja ainakin mun makuun niissä on tarpeeksi pigmenttiä. Vihreille silmille kannattas kokeilla sävyä Sweet Beige. Mulla on kans vihreet silmät ja omasta mielestä se korostaa niitä ihan kivasti. :)

Rixuliini

Vihreitä silmiä korosta todella kivasti violetti luomiväri.
Noista merkeistä en tiedä, itse käytän ihan normaaleita Lumenen "kakku"luomivärejä, ja hyvin ovat pysyneet ankarassakin menossa! :lol:

andra

mä käytän kanssa aina luomiväriä ja sävyjä ja merkkejä löytyy kaiken maaiman. en tykkää lumenen mistään luomiväreistä, kymmenen vuotta kohta olen niiden kanssa tapellu ja antanu aina uusia mahdollisuuksia (jos vaikka olisivat kehittyneen :roll: ) mutta mä en vaan saa niitä toimimaan. liian vähän pigmenttiä, ei näy mihinkään ja lähtee tyyliin tuulen mukana pois. ei ei ei.
mun omat suosikit on just toi isadora (aivan ihania varsinkin ne 4-sävyn setit). niistä löytyy sekä arki- että juhlakäyttöön. toinen tosi hyvä on make up store jolla myös on ainakin värejä joka makuun. runsaspigmenttisiä ja löytyy erilaisia (hileitä, voiteita, irto...).
ja noista väreistä. mulla on nää "vihreät silmät" joita käytän joka päivä eli myös baarissa. kirkas pinkki/vaaleenpunanen on kestosuosikki kapakkailtaan, mutta myös muita voimakkaita värejä, esim. kirkkaan vihree, keltanen, punanen, turkoosi. tykkään leikkiä luomiväreillä. nyt olen käyttänyt pari viikkoo sitten ostamaani isadoran trioo, jossa on kultabeige, suklaa ja kimaltava luumu. aivan ihanan baarimeikin saa esim. tolla beigellä ja luumulla.
aih, tekeepä mieli meikata... :D

Murehtija

Mä otin käyttöön mun vanhat roll-on luomarit Rimmeliltä ja Maybellinelta ja kyl ne vaan taitaa olla ne parhaat....pitää vaan käyttää sutia niiden tasaamiseen ettei väri ja hile lähde pois.

kameletontti

mikä väri sopii ruskeisiin silmiin, miten luomivärin saa pysymään koko illan? nimimerkillä;epätoivoinen harvoin meikkaava immeinen :wink:

Rixuliini

Mun mielestä sininen luomiväri sopii hyvin ruskeille silmille. Mutta jos ei ihan niin räikeästä tykkää, niin myös ruskeakin näyttää hyvältä.

Itselläni ei ole mitään kikkoja tuon luomivärin pysymisen suhteen, ihan vain pohjustan luomet kosteusvoiteella ja puuterilla ja siihen päälle luomiväri. Edelleen suosin Lumenen kakkuluomivärejä, pysyvät tosi hyvin ja sävyjäkin löytyy aika paljon.

Shakira

Luomivärimerkeistä en oikein osaa sanoa mitään,käytän itse aurinkopuuteria luomil :D
Meikkitaitelija teki kerran minulle meikin vihreisiin silmiin ja käytti pohjalla aika vaalean lilaa ja banaanivarjostukset ruskealla. Plus mustat ohuet rajaukset. Tuli ihan näpsäkän näköset.

Vivian

Itse myös koitan löytää uusia ja kimaltavia baariluomivärejä..hitto kun sitä lorealin settiä ei taida saada enää mistään, tarkoitan yhtä niistä uusista trioista, missä on myös voidemainen luomiväri.
Ostin pari vuotta sitten No7 sarjan meikkisalkun jouluna ja se on vieläkin kovassa käytössä..kallishan se oli, mutta luomiväriongelma katosi pariksi vuodeksi, mukana niin tavallisia kuin helmiäisiä. Harmi vain että suosikkivärini alkavat lähennellä loppuaan ja nyt pitäisi keksiä jostain uusia..Isadoraa käytin joskus..ihania värejä, mutta toivomisen varaa pysyvyydessä. Eli lisää hyviä luomivärivinkkejä jos löytyy? Erityisesti iltakäyttöön sopivia..

Jeii

Miulla vihreet simmut, ja nyt oon tosi tosi rakastunu No7:n sellaseen luumun väriseen luomiväriin, jossa on pieniä kimalteita. Siihen Oriflamen violetti eyeliner ja vähän valkoista hohtavaa luomiväriä niin kiva tulee :)

blaah:)

Itse kulutan kanssa aivan kamalasti luomivärejä, joten tiedän ongelmasi...
Itse täytin tuossa juuri kokoelmaani kahdella uudella luomivärillä, joista kummatkin olivat erittäin helmiäisiä... Olen todennut, että halvoista luomiväreistä parhaita ovat Make up storella... Isoilla on hintaa 13 euroa ja ne ovat todella riittoisia.

Kalliimmista luomiväreistä parhaita ovat mielestäni Lancomella

Mitä enemmän luomivärissä on pigmenttiä, stä enemmän se yleensä maksaa, joten tstä syystä kalliimmilta merkeiltä löytyvät yleensä parhaat meikit... Myös siis luomivärit.

Jos etsitte jotain jo poistunutta luomivärisävyä, niin kokeilkaapa huutonettiä... Itse olen sieltä kosmetiikkaa pari kertaa ostanut, ja aina on tullut juuri luvatun lainen tuote.

www.huuto.net

http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=45040&goChar=L

Ja myös tuolta tilaan paljon tuoksuja ja kosmetiikkaa, jota ei Suomesta välttämättä enää löydy... Plus hinnat ovat yleensä halvemmat

taizu

Kuinka luomiväriä laittamalla saa arkilookin, vai käytättekö luomiväriä alkuunkaan?

Minä käytän yksivärisiä päivällä..

Kuinka bilelook--miten saada menevä luomivärimaalaus luomille?
Ennen syylistyin siihen, että mähdollisimman montaa väriä vain jotenkin luomille.. ei nätti ei.. :oops:

Seikku

Nyt Oriflamella on tosi kivan värisiä 2 erilaista 3sävyn yhdistelmää, ne näyttää aika hempeiltä, mutta olen kokeillut niitä ja ne on ihan makeen näköisiä. Niitä voi levittää myös kostealla siveltimellä. Nää on ihan nyt vasta tässä uusimmassa esitteessä.
Jos haluut käy vaikka minun sivuillani katsomasa
www.my.oriflame.fi/seijakoistinen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat