kampausvinkkejä ,kiitos - Muoti ja kauneus

jenzci

tonne pitää rekisteröityä(?)^^

Kommentit (15)

Susette

Mullakin on vähän sama juttu, omistan pitkät hiukset ja mietin, miten niitä voisi laittaa. Aika usein pidän tavallista ponnaria. Joskus teen tiukemman ponnarin, joloin kampaan myös etuhiukset suoraan ylös. Ponnariosan voi myös letittää, ja siitä voi taas kiepauttaa nutturan. Hiuksia voi pitää myös yhdellä tai kahdella letillä. Nyt kävin parturissa ja leikkautin n.10cm pois, ja nyt hiukset ulottuvat hieman olkapäiden alle. Hiuksia on helpompi pitää auki :)

Rixuliini

Minä teen joko normaalin ponnarin tai letin. Tai sitten hiukset puoliksi kiinni, tai vaan etuhiukset kiinni ylös pinnillä.
Sitten voi tehdä sellaisen banaaninutturan rennoman siskon, eli ei työnnä niitä hiustenlatvoja sinne nutturan sisälle, vaan tupeeraa ne ja laittaa roikkumaan kivasti..
Ja saman voi tehdä vain puolille hiuksista.

misscosmo

mulla on aika pitkät hiukset ja pidän niitä melkein koko ajan auki ja se on alkanu kyllästyttää. olisiko teillä vinkkejä miten saisin helposti jonkun yksinkertaisen mutta silti tyylikkään kampauksen arkipäiviin?

KRedit-

Jos itse taidat esim. ranskalaiset letin tekemisen, tai joku ystäväsi. pidä muutamaa ranskalaista öisin ja saat niistä nätit hiukset ihan aukipitäen, tai vaikka ponnarista nutturan kooten :)
Jos ystävälläsi on tosi näppärät sormet saat hiukset hyvin eestä pois letittämällä 10 tai enemmän ranskalaisia lettejä päähän :) säilyvät pitkään ja voi myös pestä. Kuituja joukkoon lisäämällä saat vielä kestävämmät :)
Myös "foliokikkurat" on kätevä ja nopea keino saada pitempiin hiuksiin nättiä ja arkista kampausta. Askartele foliosta sentin paksuisia pötkylöitä ja kieritä hiusosioita niiden ympärille ja solmi pötkön päätkä. pidä niitä yön yli päässä ja aamulla saat koottua kikkuroista tosi nättejä kampauksia.
Jos ei kiharista satu pitämään niin osta ihan perus nätti solki. Jollain nätillä koristeelle (kukka, helmiä, sulkia...) ja pidä hiuksesi sillä kiinni :)

Jeii

Nuo ranskalaiset letit ovat aivan ihania, harmittaa kun itselle ei enään sellaista saa :? Pyydä kaveriasia kokeilemaan, jos hän osaisi tehdä sinulle ranskalaisen sivusuunnassa korvalta toiselle. Kiinnitä ponnarilla siihen sivulle. Yritin aikani etsiä kuvaa esimerkiksi, mutta ei onnistunut.

Tässäkin olisi kiva [url]http://halcyon.andrew.cmu.edu/blk/pics/hair/styles/headband_side.jpg Tuo on ilmeisesti kiinnitetty pinneillä.

miss nurse

erinäköset ponnarit,letit ja nutturat on kivoja. Ite tykkään nykyään pitää useasti niin että laitan useammalla pienellä nipsuilla tukan edestä kiinni ja muuten auki. Myös voi kieputella otsalta lähteviä "matoja" jotka kiinnitetään nipsulla. Myös pannat on kivoja...

Sushy

tämä ei varsinaisesti liity kampauksiin mut pieni vinkki et kun tulee suihkusta kannattaa kammata hiukset "pois kiinni päälaesta" :D ni niistä tulee ilmavammat ja kasvavat paremmin ja nopeammin.. jos joku haluaa pitemmät hiukset. Saunaan kannattaa laittaa hoito-aine vaikuttamaan.. tehoaa paremmin ja pesun päätteeksi huuhdella ihan niin kylmällä vedellä et päälaki just ja just kestää! Hiuksista tulee upean kiiltävät.. Tämä toimii! ainakin kaikilla tuttavilla jotka ovat tehneet niin. :) esim. kuivia hiuksia voi kammata/harjata pää alaspäin niin niistä tulee kiiltävät ja tuuheat.. :D vinkkejä on mahdottomasti mut tässä oli ny osa..

weramaria
Sushy
Saunaan kannattaa laittaa hoito-aine vaikuttamaan.. tehoaa paremmin ja pesun päätteeksi huuhdella ihan niin kylmällä vedellä et päälaki just ja just kestää! Hiuksista tulee upean kiiltävät..

... ja saunaan kannattaa muistaa laittaa pyyhe hiusten suojaksi, mielellään vielä viileällä vedellä kostutettu. Muuten hoitoaineet kärähtää hiukseen kiinni, ei hyvä. Siellä missä voi sulaa, siellä hius palaa. :wink:

Sinsemilla

tekis mieli laittaa just noita kaikkia pinniviritelmiä...ja niitä "matoja" kieputella tuosta eestä taakse päin... mut en vaan saa niitä hyvin pysymään... ja sit on jälellä vaan kauhee pinnikasa ja hiukset miten sattuu... ;)

nyt lähen kyllä kampaajalle leikkaamaan jonku kivan mallin jota viittii pitää auki... ;)

nykysin mulla on yleensä sivujakaus ja sillei kerran kiepautettu hiukset niiku nutturalle ja loppu osa semmosella nipsulla, mikä se nyt on nimeltään semmonen pitkulainen klipsi... ja sit se töyhtö mikä jää jäljelle tupeerataan "kuohkeaksi"...ja avot... parempi tulee jos on vähän lyhyemmät hiukset eikä tartte tehä tota nutturakieppiä vaan voi vaan kierittää hiukset ylöspäin enne klipsiä...

tajuskohan kukaan mitä yritin selittää... ;)

Asphyxia

Mulla on alaselkään saakka pitkät hiukset. Niistä saisi vaikka mitä jos osaisi tehdä, mutta mä en osaa. Silloin kun mun hiukset oli yläselkään saakka niin väkersin kaikkia ihania kampauksia, mutta nyt mun tukka on niin pitkä etten enää saa niitä mitenkään. Ja mulla on niin ruman muotonen pää että esim jos laittaa jollain klipsillä hiukset takaa kiinni niin näytän idiootilta :/

taizu

Minä en osaa tehdä mitään tälle pehkolle. Joko ne on ponnarilla tai auki.. pinnillä pitää nostaa pitkä otsis, josta ei saa millään pituudella nättiä.. räyy.

ja kuinkas kesällä tämän kanssa.. hikuaa jo muutenkin niska.

muks

hieman "räjähtäneen" näköinen nuttura takaraivolla ja muutamia hius suortuvia auki sivuilla.
Parhaan tuloksen saa kun ei käytä ollenkaan harjaa :D

helppo, vaivaton, nopea ja toimii niin pitkissä kuin vähän lyhemmissäkin hiuksissa.

als

Jos haluaa todella helppoja ja varsinkin arkeen sopivia kampauksia, kannattaa kokeilla kaikkia perinteisiä juttuja, kuten lettejä, ponnareita ym, mutta kiinnittää ne sivulle ja koristaa erilaisilla hiuskoruilla, näteillä soljilla, kukilla tai millä vaan. :P mun oma suosikki on löysähkö kieppinuttura sivulle klipseillä kiinnitettynä, ja tää toimii ainakin mun pitkiin hiuksiin! :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat