Kulmien kestopigmentointi/värjäys - Muoti ja kauneus

Muru1

Missä kannataa ja muutenkin kaikki kokemukset, hyvät ja huonot???
Hinta on aika kova ollut tähän asti kaikilla mitä oon kattonut joten hinnoistakin olisi kiva saada tietää.

Sivut

Kommentit (55)

epu

Mun mielestä paljon kauniimpaa ja luonnollisempaa on värjätä pelkät kulmaKARVAT kestovärillä (RefectoCil), pigmentointissa värjätään myös iho ja mitä oon nähny niin ei niistä kauheen nätit oo tullut. Sillon tietysti jos karvoja ei oo riittävästi värjättäväks tai kulmat on nypitty tosi ohuiks pigmentointi taitaa olla ainut pysyvämpi vaihtoehto...

celestine

värjää kotona refectocilillä. aineet tulee maksaan jotain vähän päälle kympin ja sitä kestää useaan värjäyskertaan. Eikä se ole vaikeeta! eikä sitä tarvi uusia kuin n. kuukauden välein. Riippuu tosin kuinka tummina niitä haluaa kokoajan pitää.

figaro

Siis nuoko värjää vain ne karvat.. Kammottaa ajatus, että nahkaankin jäisi :roll: Itse en ole ikinä värjännyt kulmiani. Tummat ovat luonnostaan. Muttah.. Edellisen kerran eräs mieskampaaja sanoi, että tekisi ehkä terää, jos vähän saisi väriä karvat, kun on musta tukkakin :shock: Yllätyin.. Ehkä kokeilen.

Millä värillä te sitten kestovärjäätte kulmianne - musta, ruskea?!?

epu

Siis refecto cil värit värjää pelkät karvat, jos sitä väriainetta laittaa varovasti VAIN niihin karvoihin eikä vedä voimakkaita maalauksia, jotka osuu ihoon asti! Väri nimittäin kyllä tarttuu helposti ihoon kiinni ja lähtee vain kulumalla. Ite värjään luonnon ruskeella ja ripset mustalla...kulmissa pidän väriä n. 10 min. koska sillä luonnonruskeellakin värillä tulee lähes mustat kulmat, jos antaa vaikuttaa kauan...ripsissä väriä saatan pitää koko illan. Eli 1-3 tuntia! Hmm..en tiedä onko kovin terveellistä, mutta ripsiin väri ei meinaa tarttua millään ja sitten ei tarvi kauheen usein taistella sen värin kanssa, se kun meinaa aina valua silmiin ja kirvelee sitten AIKAS paljon!

figaro

Tuopa onkin hyvä tietää ettei tule mätettyä urakalla ärräpäitä, jos puoli otsaa mustana :shock: Vähän arvelinkin, että ovatkohan samaa laatua kuin hiusvärit ihon suhteen.. :roll:

zizi

Mä törmäsin tossa alkuvuodesta samantyyliseen keskusteluun ja sen innnottamana kokeilin värjätä kulmat itse tolla RefectoCil värillä. Täytyy sanoa, että oli vuoden paras vinkki ja suosittelen lämpimästi! Mä oon ihan hurjan ilonen, kun ei enää tartte herätä kulmakarvat valkoisina :D

Carrie

Mäkin tuota Refectocil- väriä kotona käytän, mutta myös kampaaja ne kulmat aina laittaa kun siellä käyn, oon niin laiska niitä itte värjäämään :P
En kyllä kenenkään muun kun oman kampaajan antaisi kulmiani värjätä tai nyppiä, jo hiuksista tuli niin huonoja kokemuksia kun toista kampaajaa kokeilin.

Silky

Mä kävin ihan kampaajalla hiustenlaiton yhteydessä värjäytyttämässä sekä nypityttämässä kulmani. Aivan loistavasti onnistui! Olin kyllä tyytyväinen tulokseen. Väri kesti kulmissa noin kuukauden kaksi..

Kannattaa aina muuten vaivihkaa katsoa esim juuri kampaajan omia kulmia ja niiden väriä sekä muotoa ennekuin itse menet hänen luokseen kulmia laitattamaan. Niistä saa hyvää vihiä ehkä omista tulevista kulmistasi. Ethän kai halua samanlaisia karmeita kynänviirukulmia..? :D

indigo

laitan kulmiini heti kestopigmentoinnit kun minulla on rahaa. maksaa varmaan jotain 500e, koska haluan kuitenkin semmoseen taitavaan paikkaan. en jaksaisi joka aamu piirtää..

NightQueen

Minä olen tuota miettinyt ja harkinnut pitkään, mutta itseni tuntien onnistuisin kuitenkin kämmäämään jotenkin. Paljonkos tuo homma maksaa kosmetologilla tai kampaajalla? Ripsien ja kulmien, molempien siis.

Susette

Hieman olen itsekin suunnittelut, että pitäisikö mennä kosmetologille kulmien värjäykseen ja muotoiluun. En ole koskaan ollut, ja kiinnostaisi, millaista jälkeä tulisi. Tosin mulla on luonnostaan tummahkot kulmat, että tiedä sitten kannattaako värjäys vai ei.

_Charma_

Itse oon käyny kosmetogolilla kulmien&ripsien värjäyksessä,maksaa n.20e,tietty paikasta riippuen. Kulmissa väri on kestäny n.3-4vko,ripsissä vähän reilu kuukauden. Nyt ajattelin kylläkin itse käydä kotona värjäämään. Mut jos et oo ennen värjänny, niin suosittelen että käyt esim.kosmetogilla aluksi. Ripsien värjäys ainakin saattaa olla hankalaa,jos ei ole ennen värjännyt.mitenköhän itsellä onnistuu.. :lol:

Jeii

Itse olen vain vahauttanut ja värjännyt kulmat, kestopigmentointiin en aio uskaltaa!

Usein nuo kulmat on tullut liian tummaksi, mutta kyllä se siitä nopeasti tasoittuu.

Te Quiero

Värjään itse ripseni kotona mustalla Refectocilillä (kulmat on jo luonnostaan tarpeeksi tummat) oikeen nättiä jälkeä tulee ja kestää nykyään jopa 1,5kk että tarvii uudet värit laittaa :)
On mietityttäny toi kestopigmentointi, puolituttu kävi ottamassa huultenrajaukset jossain paikassa, loppujen lopuksi hurjan hienoa jälkeä (olis mun makuun saanu silti olla vähän neutraalimmat) Onko kenelläkään kestohuultenrajauksista kokemusta? Itselläni voisi olla ihan hyvä vaihtoehto kun on niin häilyvä tuo raja. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat