Posliini - Muoti ja kauneus

Papaya

Kokeilkaa sokerivahausta.Ei satu,vähän kirpaisee,mutta sen kivun kyllä kestää.Kokeilin ensimmäistä kertaa viikko sitten,iho on sileä,kaunis ja karvaton.

Sivut

Kommentit (227)

NightQueen
Sinsemilla
NightQueen
Edelleenkin pinseteillä nyppiminen on ehdottomasti paras keino. Karvat pysyy poissa kauemmin kuin vahaamalla, eikä maksa mitään, eikä satu yhtä paljon kuin vahaaminen.

menee vaan ikä ja terveys... ;)

Itseasiassa siinä menee vähemmän aikaa kuin vahaamisessa. Tai saman verran. Jos siis nyppii siinä vaiheessa kun karvat ovat lyhyitä ja kasvamassa, eikä silloin kun on täysi pehko valloillaan :P

Sinsemilla
NightQueen
Edelleenkin pinseteillä nyppiminen on ehdottomasti paras keino. Karvat pysyy poissa kauemmin kuin vahaamalla, eikä maksa mitään, eikä satu yhtä paljon kuin vahaaminen.

menee vaan ikä ja terveys... ;)

Peikko

Olen nyt jokusen viikkoa ajellut alapääni, mutta en saa kokonaan karvoja pois :( Siihen jää aina ikävä sänki kun kokeilee vastakarvaan. Olen ajellut useamman kerran samasta kohti ja monesta suunnasta mutta ei auta. Pieniä haavoja tulee jos liian kauan ajelee samaa kohtaa. Sitten sänki kasvaa parin päivän päästä ihan karseeksi. Onko jollain muullakin kokemusta tästä? Olisi kiva kuulla vinkkejä :) Muistan rasvata joka höyläyskerralla, jotta iho ei kuivuisi..

Tämä sama aihe taisi olla vanhassakin foorumissa, mutta en silloin seurannu keskustelua.. Ei ajankohtainen :oops:

Disturbance

Joo, vanhassa foorumissa tästä oli aika lailla juttua...

Siis itse en kerta kaikkiaan ole päätynyt muuhun kuin että jos posliinin haluaa, on käytävä vahauttamassa. Ei ole eikä tule sellaista ihmekeinoa, jolla höyläys toimii hyvin ja kivuttomasti ja pitkäkestoisesti. Vahaus saattaa tuntua hiukan kalliilta, mutta kestää parisen viikkoa hyvänä ja siitä sielä pari viikkoa kohtuullisena, ja kirpasee vaan kerran.
Kaikenlaisia vippaskonsteja tohon höyläämiseen on, mutta se ei ikinä tule olemaan ihan yhtä hyvä. Kuuntele nyt kokenutta. Joskus nuorempana jaksoin pinseteillä oikein nyppiä bikinirajat, mutta ne punaiset jäljet ei meinanneet lähteä...

Nimimerkillä vahaukseensa tyytyväinen.

PS. Ja niin laitetaan se tähän vielä kun siitä tullaan kuitenkin taas kiistelemään: kotikäyttöiset vahat ei ole yhtä hyviä. Pitäisi olla tosiaan joku toinen vetämässä toisesta suunnasta vastakarvaan!

Disturbance

Riippuu tietysti kaupungista, mutta jos vaikka keltaisia sivuja käy läpi netissä, voi ottaa ylös parit numerot ja kysäistä, tekevätkö ne brasilialaista ja mihin hintaan. Helpompi niin kuin uskaltautua henkilökohtaisesti kysymään johonkin tiskille :) Ite pidän noin 25 euroa hyvänä hintana, mutta olen itse Lontoossa kyllä maksanut yli kolmekymppiäkin.

Audrey

No huh, en kyllä ihan heti menis kokeileen, vois kuvitella et sattuis kamalasti. :x

Mutta ärsyttää kyllä se sänki mikä tulee jo seuraavana päivänä... tai hyvällä onnella jo samana iltana. Miltähän se tuntuu miehestä kun naisella on kauhee sänki "siellä"... :?

Carmina

Tähän väliin täytyy sanoa, monta bikiniraja- ja posliinikeskustelua seuranneena, etten ole ikinä ollut "ajelijatyyppiä". Ne kerrat kun olen eksynyt ajelemaan edes bikinirajoja, en ole voinut sietää sitä kutinan ja kihelmöinnin tuskaa kun sänki kihelmöi ja karvojen alkaessa kasvaa kutina on ihan suunnaton. Sitten kun joku haluaa ajella koko alapäänsä, tarvitsen kunnon ryypyn. Kestättekö tämän kaiken surutta vai onko jotain poppaskonsteja? Estääkö vahapoisto tämän tuskan..?

Disturbance

Mulle sänki on ihan ehdoton ei. Joko puskalla tai ilman.
Ja totta kai se kirpasee, mutta homman jälkeen ei satu enää. Pitää vain laittaa mummohousut jalkaan mennessä, ettei mitkään stringit hierrä arkoja paikkoja!
Ekassa paikassa missä kävin oli oven yläkarmin päälle asetettu kyltti "sinisiä ajatuksia", mikä osui hyvin näkökenttään siinä pötkötellessä. Auttoi, kun ajatteli kaikenlaista viileää... Joskus "hoitajan" kanssa voi koittaa iskeä jotain hyvänpäivän keskustelua [on juteltu niin koulusta kuin lempileffoistakin...], mutta monesti vain kestän kuin nainen ja ajattelen ihan omia asioitani, kuten mitä pitäisi kaupasta ostaa. "Kananmunia... auts! Maitoa... auts! Leipää..." :D

SooZ

miten muuten jos alapään käy vahauttamassa, kasvaako karvat pahasti sisään päin? ihoa sieltä kun on hiukan hankalampi kuoria jos on isompikin puska :D
joskus kun itse nyppinyt pinseteillä pois on kasvanut ihon alle karvat. ei kiva :?

Disturbance

Joo pinsettitouhuissa kasvoi mullakin ihon alle, mutta vahauksen jälkeen ehdottomasti ei! Ja sittenhän kun se iho rauhoittuu ja sänkeä alkaa vähän kasvamaan, voi kuoria tarpeen vaatiessa.

enkelin

minä olen kerran vetänyt posliiniksi, ja taitaapi jäädäkin siihen. olen kyllä jo pitemmän aikaa ajanut reunat tuosta puskasta, koska se on sen verran tuuhea. no nyt saa tuo puska tuossa kasvaa takaisin, vieläkin kutisee... :evil:

Pampsu

Olenko sitte ainut sitä pinseteillä nypintää kestävä? :roll: Sitä on tullu harrastettua niin kauan, että karvat lähtee nopeesti ilman kipua. Myös jälki on erityisen siistiä näppylöittä. :wink: Tunnen itseni sexymmäksi ilman karvoja, joten kaikki vaan pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat