Nännilävistys. - Muoti ja kauneus

^manteli^

No mut hei, mites tämmönen, kun demi lehdessä jota sattumalta eräs päivä luin, oli lävistyksistä sellainen juttu. Nännilävistyksen kohdalla luki, että sitä ei suositella alle 18 vuotiaille, koska rinnat kehittyy tms en muista tarkkaan. Miten sellainen sitten vaikuttaa rintojen kasvuun ja kehitykseen? Itse olen 16v.

Sivut

Kommentit (66)

Lips_

Niih, no. En aattellu itekkään kertoa, ellei ole ihan pakko. :lol: Jos en saa tehtyä sitä lävistystä vielä muuten kuin porukoiden luvalla, niin kait se on pakko. :oops: En tiedä sitten, että miten suhtautuu! :roll: Kuitenki sen verran vanhoillisia että... :? Katotaan nyt miten käy. :)

Lips_

Ohho! Aika hyvä tuuri.. :lol: Luulisi, että tollai ku ottaa, ni tulee tulehdus.. :o Niihän se on nykyään, että ei oikee noita nännilävistyksiä laiteta alle 18 vuotiaille, ja onhan se ihan hyväkin. :)

Venice Queen

Heh, minä en ole vieläkään uskaltanut kertoa äidilleni lävistyksestäni... Kimppasaunomisiltakin on vältytty joidenkin typerien tekosyiden varjossa... Saattais se vähän kauhistella, mutta en vaan kehtaa enää kertoa, niin kauan oon jo asian salannut. Silloin 18-vuotiaana äiti kyllä olisi nostanut asiasta metelin, ja luultavasti ois koru lähtenyt samantien. Nyt kun äiti vielä pitää minua luultavasti ihan järkevänä, niin parempi olla sanomatta jos meinaan tuota mainetta pitää yllä jatkossakin.
Mulla oli korvassa tuolla ylhäällä (miksi sitä nyt kutsutaankin...) lävistys joskus ennen tuota nännilävistystä, ja se tulehtui joten jouduin ottamaan pois. En siis usko että se vaikuttaa mitenkään vaikka korvat tulehtuisivat.

Lips_

Oon joo käyny lukemassa kaikki keskustelufoorumien jutut tästä aiheesta.. :D En viitti kuitenkaan ihan tollasta lävistystä hetken mielijohteesta mennä ottamaan. En pelkää sitä että se sattuisi, kestän kyllä kipua.. :lol: Mutta lähinnä se, että jos tulee jotain ongelmia (tulehdus yms.) koska itellä ei ole mitään lävistyksiä aijemmin. Korvissa on reijät, ja nekin on koko ajan ärtynyt. Mutta, tuskin se sitä meinaa, että se nännikin tulehtusi tai mitään. :o Täytyy nyt soitella noihin oman kaupungin liikkeisiin, ku ongelmana on nyt se että olen alle 18 vuotias. Mutta, joissain paikoissa kuulemma tehdään yli 16 vuotiaille vanhempien mukana ollessa. Ei voi tietää, ennekuin soittaa ja kysyy! :wink:

Venice Queen

Mulla sattui tosi paljon sen ottaminen, mut toisaalta se kipu ei tosiaan kestäny kun ehkä sen sekunnin. Parantuminen kesti ehkä pari kuukautta, eikä sitä alussa pystyny pyörittelemään muualla kun suihkussa. Nyt mulla on ollu tuo kolme vuotta eikä oo kertaakaan tulehtunut, joskus 1-2 vuotta sitten se oli aina välillä kuiva, mutta piti vaan rasvata sitä. Mutta en oo kyllä katunu lävistyksen ottamista.

Lips_

Oon ite nyt miettinyt tota jo pidemmän aikaa, että jos sit ottais nänniin korun. Onko kellään kokemuksia?? Miten on parantunu, ja onko ollu mitään onkelmia?

apila

Tänään kävin ottamassa, ja ai stn että sattui :D . Tunti lävistyksen jälkeen niin kipu katosi, mutta nyt äsken kun otin suojateipin pois ja huuhtelin, meinas taju lähteä :shock: . Mutta on se hieno :D

Maruchka
Lips_
No, kun olen nyt kuullut näistä lahden liikkeistä sekä hyvää että huonoa. Kukaan ei perustele näitä mielipiteitään millään lailla! Eli, jos joku tietää mihin näistä paikoista kannattaisi mennä, niin iso kiitos!

Suosittelisin Igor'sia, kavereilla ainakin hyviä kokemuksia. Tiinan Tattoon pitäjä ei ole kovinkaan ystävällinen edes.

Trinity

Miulla kävi niin ikävästi että lävistys oli ehtinyt olla melkein vuoden kun se suihkussa tarttui rannekoruun ja repesi. Sen jälkeen se alkoi kasvaa ulos ja otin sen sitten pois. Reikä umpeutui nopeasti eikä suurempia arpia jäänyt. Tarkoitus olisi ottaa joskus uusi tilalle. :)

molla

Ite otin tos joulukuus nännilävärin.Ja sattu aivan kamalasti.
Olen 17 ja liikkeessä jossa otin oli ikäraja 16.Sattuipa vielä niin ettei ollut henkkareita mukana ja piti soittaa liikkeestä faijalle :D hieman kummasteli lävistyksen paikkaa mutta ei sen ihmeempiä kauhistellut.

vanja

Enpä ole minäkään äitille kertonut vieläkään lävistyksestäni, on kuitenki sen verran vanhanaikainen että varmasti kimpaantuisi :D Yhdessä kun harvoin mennään saunaan niin otan lävistyksen pois.

Otin vuosi sitten nännilävistyksen hetken mielijohteesta, ei se pahemmin sattunut kuin muutkaan lävistykseni (asiaan tosin saattaa vaikuttaa että ryyppäsin loppupäivän:D). Joskus rintsikoiden reunaan saattaa tarttua mut jos ei kauheesti riuhdo vaatteita päältään niin kyl se ihan nätisti paikoillaan pysyy :D

Lips_

Nyt tuli sitte kauhea himo saada noita lävistyksiä. :lol: Ennen kun otan ton nännilävistyksen, käyn otattamassa smileyn, ja traguksen. Onko kellään kokemusta kyseisistä? :D
Nännin jälkeen tarkoitus olisi ottaa alaselkään surface. Mutta, odottelen noiden välillä kuitenkin, että parantuvat kunnolla, ja sitten vasta seuraavaa reijittämään.

Lips_

Nii, noh.. Kukakin tykkää mistä tahtoo.. :wink: En edes aatelluu oottaa noin isoa, mikä tossa kuvassa oli. Niin, onhan siinä, että se voi hangata ikeniin, mutta sitten voi ottaa muovisen korun, joka on ihan samannköinen kun toikin tossa kuvassa, mutta materiaali on vaan erilainen. Mutta ei ne tietääkseni mitenkään "pakene" :shock:

Niin, ja se tragus on siis : http://www.tribalectic.com/glrydetails3.asp?UID=16212&type=Tragus Ite en ota rengasta tohon, vaan tapin.

Surface-lävistys tarkoittaa lävistystä alueella, jossa ei ole valmista paikkaa lävistykselle. Eli se on siin litteää aluetta, kuten kaula, selkä, ja rintakehä. Tuossa on esimerkki niskassa olevasta surfacesta. http://www.tribalectic.com/glrydetails3.asp?UID=18013&type=Surface

vanja

Mulla on myös tragus, otin ekana tapin, mutta koska toi kohta vähä turpos ja on muutenki vissiin "normitappia" paksumpi mulla, vaihdoin renkaaseen. Huomattavasti helpompihoitoinen, tapissa jäi aina kaikki töhnä ja oli tosi vaikee puhdistaa. Tragusta kun ei ihan joka päivä oteta itse pois :D

Mut muuten ei oo ollu mitää ongelmia, kaverilla tuli kauheesti verta sitä otettaes mut mulla ei juurikaan. Eikä se sen kipeempi oo ollu ku muut lävistykset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat