Juhlakampaus - Muoti ja kauneus

Svenna

Ois ollu kiva nähdä se kuva. Kuulostaa ainakin hyvältä. Ja sun hiukset näytti kivoilta, itellä lu tahtoo olla aika karheat ja kun ne kastuu on aivan järkyttävät! :( Mutta onneksi suvussa kampaajia, jotka sitten osaavat siistiä! :)

Kommentit (4)

KataTheBlondi

Joo, olen tuossa kuvassa. Loppupelissä mulle laitettiin kihartamalla ja tupeeraamalla leveä nutturantapainen niskaan. Aloitettiin kolmesta ponkkarista ja siitä kiharrus ja tupeerausta että näyttäisi isommalta. Siitä tuli aika ihana. Mulla vaan ei ole kokonaista kuvaa siitä ollenkaan :oops: :oops: Mutta kiitos vinkeistä joka tapauksessa!

Svenna

Jeeeps, mulla tuli mieleen kans että taivuttaisi latvoja ulospäin..tai sitten kihartaisi, tietysti kihartaessa hiukset lyhenee vähän, tai näyttää siltä :) Mutta sulle sopisi kiharaa tuohon. Mikäli oot siinä kuvassa? ;)

KataTheBlondi

Minkälaisia kampauksia teillä on ollut elämänne juhlissa? Tarvitsisin jonkinlaisia vinkkejä minkälaisen kampauksen pyydän tekemään huomiseksi kun lakin saan. Luonnollisesti kampaus ei saa olla korkea kun lakki tulee päähän.

http://i161.photobucket.com/albums/t201/KataTheBlondi/IMG_0244.jpg Tästä näkee hieman hiusten pituutta
Ne on siis suht voimakkaasti rikotut ja multa loppuu ideat. Kiharoita? Taivutanko? Vinkkejä pliis???!!!!!!!!!!!

Ja aiheesta tietenkin keskustelua sitten näiden juhlien jälkeen. :D

Red

Mulle tuli ekana mieleen sellanen, mitä varmaan tekisin omille hiuksilleni jos ne ois ton pituset/malliset. Elikkä taivuttais latvoja ulospäin, mut sillain et tukka ois kuitenkin "pöyhee" eikä menis päätä myöten...Vähän sellasella " charlien enkelit" tyylillä, jos tästä selityksestä saa jotain selvää :)
Tietty joku niskanutturakin ois kiva, mut siihen pitäis varmaan laittaa lisäke tms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat