Meikkimokat. - Muoti ja kauneus

olematon

Laskettaiskohan se meikkimokaks että ottaa hajuveden mukaan ryyppyreissulle ja sit sitä on pakko tuoksutella koko ajan ja lopputuloksena kaikki läsnäolijat tukehtuu :lol:

Sivut

Kommentit (191)

heica

Kyllä se on kauheeta kun meikkiä on semmonen sentin paksunen kerros (meikkivoide, puuteri + ihan liikaa aurinkopuuteria). Ja joillakin ripsiin tungetut ylettömät määrät ripsaria näyttää ihan kamalilta :shock: ripset on kuivan, hauraan näköiset, luonnollisesta puhumattakaan

wow

kyllähän näitä löytyy.
yläasteella en hoksannu, et jos luomiväri näyttää purkissa ihanan väriseltä, se ei välttämättä silmässä ole sitä.. es. aivan kirkkaan vihreä, sähkön sininen, violetti yms. :lol: mistä lie edes löysin niitä.

joskus myös käytin poskipunana aivan kirkkaan punaista kimaltelevaa luomiväriä.. :oops: huh huh

ja sit noi perus väärän värinen meikkivoide-mokat, joita ikävä kyllä sattuu vieläkin joskus,jos vaihtaa merkkiä.

Jennana

MullaKIN noita perinteisiä meikkimokia on sattunut. Esimerkiksi:
-Tämä iänikuinen sähkönsininen ja homeen vihreä luomiväri ala-asteella.
-Mustat kajalit ILMAN ripsiväriä. Ai että näytän hyvältä kutos- ja seiskaluokan kuvissa: kalpea naama ja mustat silmät.
-Nämä glitterit ala-asteella, mitä piti tunkea poskipäille, hiuksiin.. mihin nyt keksikään. Ja siitä kohdin iho sitten olikin kuin sahara.
-Liian tumma meikkivoide + huono häivytys = yläaste.

No eipä noita muita kai ole, meikkaan nykyään kuitenkin huolellisesti. Tuota meikkivoiteen väärää sävyä saattaa satunnaisesti lipsahtaa, mutta onneksi ei sitten kovin usein.
Monet täällä näistä nudehuulista sanovat, että näyttävät kamalilta. :shock: Kyllä minusta tumman silmämeikin kanssa ovat ihan mukava yhdistelmä, jos siinä päällä ei ole litraa huulikiiltoa.
Samoin piirretyt kulmakarvat : oikein tehtynä hyvät.

olematon

..mä en tällaista löytänyt mutta jos etsijäntaitoni olivat ruosteessa niin lukitkaa....
Mitä kaikkia meikkimokia teille on sattunut? :D ja ootteko oppinut virheistänne? :D

olematon

Mulla kävi tänään niin, että laitoin tummaa ruskeeta luomiväriä ripsien tyveen, ku tein muutenki ruskeen silmämeikin, niin se tumma väri sitte oli jotenki varissu silmien alle ja näytin ihan siltä ku en ois ikinä nukkunu.... :roll:

Mimia

Minulle itselleni ei taida olla kovin paljon mitään sattunut, pahin on ehkä ollut oranssi kynsilakka :roll:

Mutta lukioaikana yksi tyttö tykkäsi piirtää kulmakarvansa mustalla kajaalilla. Yhtenä sateisena päivänä hänen kulmakarvansa oli valunut poskelle. :lol: Tuo oli aika karun näköistä..

Samoin se, kun jotkut piirtävät kulmakarvat otsaan ja aivan luonnottoman näköisiksi.

Tämä ei ehkä ole ihan mokaksi luettavissa, mutta muutaman kerran on käynyt niin, että juuri kun olen laittanut ripsivärin (vedenkestävä) olen aivastanut. Tuosta seurauksena on kivat mustat jäljet sekä ylä- että alaluomilla. Eihän siinä auta kun alkaa korjaamaan meikkiä..

olematon

sateenkaari- kulmat on aika karua katseltavaa... :lol: tai jos kulmat on oikeesti piirretty niin että ne on KULMAT, siis tavallaan kolmiot vailla pohjaa.
Mulle käy välillä niin että just ku ois kiire ja laittaa ripsaria, silmä vaan menee jotenki väkisin kiinni ja sit on mukava sotku. Vähän samantapainen ku toi Mimian kuvailema aivastustilanne :D Lisäks mulle yleensä tulee päivän aikana ripsistä silmäluomenyläosaan sellanen musta kohta.... :s eikiva!

celia

Joskus yläasteella moni käytti "punaista kajaalia" eli huultenrajauskynää alaluomilla (siis kajalin tapaan). Voin kertoa että aika järkyttävän näköistä ja tulipa sitä ehkä itsekin joskus kokeiltua. :D

Olenpa joskus ala-asteella käyttänyt hopeista huulipunaakin. Yyh.

Miten se aivastus muuten tuleekin juuri siinä vaiheessa kun on saanut ripsarit laitettua :lol:

TaskuMyy

Joskus ala-asteella oisko 8veenä lainasin äiteen huulipunaa, sillon luulin sen olevan huulirasvaa. Niin pistin sitä huulini ja sit koulussa sain kuulla siitä ja jopa opettaja soitti kotiin ''onko kovin soveliasta antaa 8vuotiaan meikata itsensä?' ...vanhemmat olivat äimänkäkenä :D

olematon

mulle ei tiettävästi oo ikin käyny tota meikkivoideraja juttua. Kerran yks kaveri laitto ala-asteella kasvoväreillä itelleen vinot luomivärit.... :roll:

omaruru

Minä en ehkä siinä mielessä kuulu tähän keskusteluun, kun en juurikaan meikkaa, mutta pakko sanoa, että minusta ihan kamalin meikkimoka on yleensä se, että meikkaa liikaa. Jos sen todella osaa, niin tukevakin meikki (esim. kunnon räväkän punaisen huulipunan kanssa) voi olla hieno, mutta niin monesti se näyttäää niiiin kamalalta...

celia

Juu kyllä meikissäkin vähemmän on enemmän. Liika meikki voi mennä överiksi. Itse olen niin ruma ilman meikkiä että pakko vetää pakkelit naamaan joka päivä :oops: Tosin en mielestäni näytä yliöverimeikatulta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat