lävistyksiä/tatuointeja? - Muoti ja kauneus

kuunlapsi

utelenpa lisää..
löytyykö ihmisiltä täällä lävistyksiä? entä tatuointeja?
ja mitä mieltä noin muuten olette niistä?

itselläni on huululävistys, tatuointeja ei ole, vielä ainakaan.
mielestäni joillekin sopii lävistykset ja tatuoinnit, joillain ne näyttää vain huvittavilta ja törkeiltä, riippuen tietysti missä paikassa ja kuinka monta.

Sivut

Kommentit (930)

Ritu

Multa ei löydy ku korvareikiä nelisen kappaletta ja tatuointeja ei oo. Tatuointi kyllä haluttas hankkia, mut en kyl tie mihin sen laittas ja mitä, ni samapa kai tuolle onko sellasta sitten ees. Mut ei kyl mtn sellasia vastaan joilla niitä on. Joillekin tosiaan sopii ja joillekin ei.

Rixuliini

Minulta löytyy kielilävistys ja yläselkätatuointi. Ihan tyytyväinen olen näihin, mutta lävistyksiä en ainakaan ajatellut enempää hankkia.
Suunnitteilla olisi nilkkaan joku kiva tatuointi... 8)

figaro

Lävistyksiä: Kielessä, nenässä ja vielä eilen oli ylähuulessa... Otti ja lähti kasvamaan huuleen sisään :( Eli otin pois..

Tatuointeja on neljä.. käsivarressa, nilkassa, alaselässä ja lavassa. Yhden kuvan olen vielä suunnitellut ottavani ja siihen se sitten jääkin :)

epu

Lävistykset (jos niitä ei oo liikaa) saattaa olla ihan hienojakin, mutta hienoo tatuointia en vielä koskaan nähnyt...Korvareiät mulla on ja muuta en haluaiskaan. 8)

Niarasha
figaro
Lävistyksiä: Kielessä, nenässä ja vielä eilen oli ylähuulessa... Otti ja lähti kasvamaan huuleen sisään :( Eli otin pois..

Huu, millä tavalla se lähti huuleen sisään kasvamaan? Kuinka pitkään sinulla oli se ollut? Tappi vai rengas? Sivussa vai keskellä?

Itselläni on myös huulessa lävistys ollut jo useamman vuoden, eikä ole onneksi ollut mitään ongelmia tämän kanssa.

Tatuointeja minulla ei ole, ja joskus leikittelen kyllä sillä ajatuksella, että ottaisin ranteen yläpuolelle käsivarteen jonkun mukavan pienen sievän kuvion. Mutta ei ole vielä kuitenkaan se himo tatuointiin kasvanut sille tasolle, että olisin ottanut :) Lävistyksetkin ovat aiheuttaneet jo ihan tarpeeksi pahennusta lähipiirissä, saati sitten tatuointi :D

figaro
Niarasha
Huu, millä tavalla se lähti huuleen sisään kasvamaan? Kuinka pitkään sinulla oli se ollut? Tappi vai rengas? Sivussa vai keskellä?

Tappihan se.. Otin noin neljä viikkoa sitten eli olisi pitänyt jo olla parantunut miltei kokonaan. Ihan yllätti, kun alkoi mennä hiton kipeäksi ja kun tsekkasin, oli kanta puoliksi huulinahan alla (sisäpuolella) ja iho täysin vereslihalla. Mitä ilmeisimmin tappi oli liian lyhyt ja nämä hiostavat kelit tekivät sen, että naama oli kosteana ja turvonneena koko ajan...

Kenkkumaisinta tuossa oli se, että palloa ei meinannut saada irti :( Kyyneleet silmissä yritin vaikka millä keinoin - pirulainen, kun vielä v-loppu oli vastassa. Nyt on ihan ok olo. Pienen pahkuran se tuohon muodosti ainakin näin alkuun, mutta täytynee seurailla, ettei kerää mitään mätää tms. sisään... Onneksi ei sentään päällisin puolin näy :) Totesin vain viimeisen kerran, jotta kesällä en ota kehooni enää mitään, mihin käytetään neulaa ;)

Ja viimeisimmästä tatuoinnista on sanottava sen verran, että ensimmäisen kerran lähti tekemään kellertävää rupea eli hieman tulehduksen elkeitä eikä ollut mitään mätäkuuta edes lähettyvillä. Tämä aiheutti sitten sen, että syksyllä mennään ottamaan lisäväriä :( Harmittaa, mutta ei voi mitään. Toivotaan, että sen jälkeen on ok.

Millaisia kuvia teillä muuten ihmiset muutoin on? Itselläni 2xtribal ja sitten susi + intiaani.

kuunlapsi
figaro

Tappihan se.. Otin noin neljä viikkoa sitten eli olisi pitänyt jo olla parantunut miltei kokonaan. Ihan yllätti, kun alkoi mennä hiton kipeäksi ja kun tsekkasin, oli kanta puoliksi huulinahan alla (sisäpuolella) ja iho täysin vereslihalla. Mitä ilmeisimmin tappi oli liian lyhyt ja nämä hiostavat kelit tekivät sen, että naama oli kosteana ja turvonneena koko ajan...

ööh.. pitäisköhän vaihtaa tuo labretin koru pidenpään kun on myös hieman painautuneen näköinen sisältä, vai mahtaako tuo olla normaalia, ei ole kyllä kipeä eikä mitään.
ei ole tullut mieleenkään tuommoinen vaara ennenkuin luin juttus, vainoharhainen, ehkäpä.
hmm.. sellasen kuusi viikkoa ollut... jos sattuisit tietämään?

figaro
kuunlapsi
ööh.. pitäisköhän vaihtaa tuo labretin koru pidenpään kun on myös hieman painautuneen näköinen sisältä, vai mahtaako tuo olla normaalia, ei ole kyllä kipeä eikä mitään.
ei ole tullut mieleenkään tuommoinen vaara ennenkuin luin juttus, vainoharhainen, ehkäpä.
hmm.. sellasen kuusi viikkoa ollut... jos sattuisit tietämään?

Itselläni oli 4 vkoa ja olevinaan oli jo lähtenyt parantumaan. Koko ajan oli hieman painunut, mutta hölmönä uskoin lävistäjän ammattitaitoon.. Suosittelisin kysäisemään lävistäjältä tilanteestasi. Huuli on kuitenkin sellainen alue, että se hyvin äkkiä rupeaa menemään sisään, jos tulee pienikin rikama. Minä epäilen, että itselläni osasyy tuohon sattumukseen oli se, etta kanta kävi välillä ikään kuin ikenen rajaan kiinni.. Syödessä lähinnä. Muutoin ei ennen tätä ollut mitään erityistä ongelmaa.

Kenkuttaa vain, kun tietää tuon pahkuran tuosta vielä puhkeavan ja sitten sitä p*skaa on suussa. Ja toivotaan, että siihen loppuu märkiminen.. :( Nopeasti tuo muuten umpeutui..

Lizzie

Ei ole tatskoja eikä läväreitä. Korvissa on reiät, ollu joskus korvissa enemmänkin.

Yks tatuoijatuttu huudattaa aina kun sen näkee että millos rupetaan naputteleen.

Kihlatulla on 3 tatuointia, ja se saa kyllä riittää meidän talouteemme :)
Kivan näkösiähän ne yleensö ovat.
Joku siro lävistys kasvoihinkin olisi ok, mutta enpä ole sitten kuitenkaan hommannut. Kieliläväriä harkitsin myös joskus, mutta puhun muutenkin nopeesti et lisäsössötys tekisi minusta täysin ymmärtämättömän :)

Rixuliini

Luulin myös aluksi että kielilävistys aiheuttaisi jotakin haittaa puhumiselle, mutta minä en ainakaan ole huomannut mitään. aluksi tietenkin puhuminen oli vähän hankalaa, mutta kuhn turvotus laski, niin johan luisti taas puhe! :lol:

Ja sitten vielä noista miehen tatuoinneista. Häneltä löytyy kuusi tatuointia, jotka pääasiassa ovat käsivarsissa..Eivät nekään hassumpia ole, persoonallisia ja ihan suht tyylikkäitä...Ei ole koiraa karvoihin katsominen! :wink:

Lizzie
Rixuliini
Ei ole koiraa karvoihin katsominen! :wink:

:)
Musta se on kiva että joku ottaa tatskan, kyllähän se tatuointi kertoo aina omistajastaan. Mun veljellä on tatuoitu pataässä kyynärpään alapuolelle kämmenen selkäpuolelle, se on sit hauskaa et on aina "ässä hihassa" :)

ansku:)

[color=violet]mulla on nyt kielikoru, napakoru, kulmakoru ja korvissa (rustossa 2 ja korvalehdissä vähän enemmän). tatuintia en vielä omista, mutta laitan heti kun on aikaa ja rahaa (varmaan useammanki). lävistyksiäkin ajattelin ottaa lisää. nännikorun tai korut seuraavaksi ja sen jälkeen ehkä toisen kielikorun ja toisen napakorun. lävistykset jotenki vaan kiehtoo mua. on ne nättejäkin, mutta ennemminki sanoisin että niissä on sitä jotain ja ne ovat persoonallisia. jollekkin ne sopivat ja joillekkin ei... :P [/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat