Paras hajuvesi - Muoti ja kauneus

freezing

Ehdottomasti Viktor & Rolfin Flowerbomb (normaali versio, ei light).
Armanin Code on myös mainitsemisen arvoinen.
Chanel Chance on luksusta.

Sivut

Kommentit (367)

terry

Mulla on ollut aina käynnissä kauhea tuoksurumba, koska kyllästyn niin nopeasti ja haluan aina jotain uutta. Mitään hajuvettä melkein ei tule käytettyä loppuun, vaikka ostaisin 30 millilitran pullon.

Pitkään rakastin Nina Riccin L'air Du Temps ja Love In Paris -tuoksuja, mutta kun edellinen alkoi muistuttaa kokeista ja jälkimmäinen Tallinnan-matkasta, jätin molemmat pois.

Kenzon L'eau Par Kenzo oli käytössä myös aika pitkään, mutta sitten se alkoi tuoksua mädäntyneeltä kurkulta.

Sitten löysin YSL:n Cinéman ja olin aivan innoissani siitä kunnes ruiskutin sitä kerran liikaa, ja se on siitä asti haissut kamalalta.

Jopa puoli vuotta onnistuin käyttämään Guerlainin Tutti Kiwi -tuoksua, ennen kuin kyllästyin. Se taitaa olla ennätykseni.

Britneyn Curiousia rakastin, mutta samana päivänä, jona ostin ja laitoin sitä ensimmäisen kerran, jouduin seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, enkä ole voinut käyttää sitä sen jälkeen.

Käytin kesän loppupuolella Stella McCartneyn Stellaa, mutta nyt se on minulle aivan liian imelää, joten ostin Ralph Laurenin Rocksin, joka on tällä hetkellä se aivan ihana suosikki!

antagonismi

Just olin tulossa sanomaan, että tän hetkinen suosikkini on tuo pari kk sitten ostamani Escadan Sunset Heat.. Tosi paljon samankaltainen kuin Rockin' Rio, vähän vaan makeampi. Tää tuntuu olevan sellanen tuoksu, joka jakaa mielipiteitä niin kannattaa varmaan käydä ihan tuoksuttelemassa ennenku tilaat esim. netistä ;)

Jennana
Celestia
^ Nyt kun kaverilla tuota Hugo Womania tossa illalla haistelin niin huomasin että olihan se sittenkin vähän mausteinen :) Tais olla santelipuuta tai jotain siinä.. :) Eli Boss Woman on noista kahdesta vähän kevyempi tuoksu.

Jep, minäkin jotain tuommoista muistelin. Yleensä noi mausteiset tuoksut ei oikein minulle iske (tosin United colors of Benettonin yksi tuoksu on myös ihana, sekin mausteinen ..) mutta tästä tykkäsin.

marika_
chu
Christina Aquilera. Niin kallis että en ikinä ostaisi itselle, mutta aina pitää testeristä vähän suihkauttaa :D

Eiks noi CA:n tuoksut oo aika halpoja? :-k Tai mitä mä muistelisin et jossain alle 30€:ssa ainakin? Voi olla et menee muisti vikaan kyllä..

Slimgirl

Sain eilen poikaystävältä tuliaiseksi Lacosten touch of pinkin ja aikas kiva on, ei ollenkaan niin makea kuin olisin ajatellut. Päin vastoin, aika piristävä kesätuoksu.

Niitu

... Prada on ollut suosikkini sen julkaisusta lähtien, Guccin II on toinen suosikki. Suosittelen! Vartaloemulsiona noita tule käytettyä ainakin minulla enemmän kuin parfyyminä, tuoksu on jotenkin vienompi ja levitys kivaa!

Chanelin no5 on hankintalistalla, klassinen tuoksu.

Valitettavasti unohdan aina käyttää tuoksujani, vaikka niistä kovin pidänkin... Kai se pullo pitäisi laittaa johonkin oikein näkyvään paikkaan, eikä säilyttää ohjeen mukaan valolta (ja näkyviltä) piilossa... :lol:

suklaati-

Minulla oli escadan sunset heat, loppui tosin heti pikapuolin, oli niin hyvän tuoksuista :D Äitini osaa ostaa minulle hajuvedet, itse en koskaan onnistu ostamaan hyvää. Lahjahajuvedet loppuvat aina, joku muu osaa ostaa puolestani:)
Morganin Love de toi oli kyllä kans todella hyvä, ja samaten pidän Mexx:in amsterdamista.
Niin ja Naomi Campellin Paradisesta.
Kaikki ovat ihan erituoksuisia, silti suosikkejani.

Sunset heat tuoksuu eksoottisille hedelmille ja ibizan kesälle.
Love de toi tuoksuu makealle, marjoille ja karkeille.
Mexxin amsterdam on lähellä sunset heattia, tosin paljon vahvempi ja tuoksuu enemmän persikalle.
Naomin paradise taas on ihan syys ja talvituoksu, sen verran voimakas.

Niin ja tosiaan, onhan minulla burberryn Londonkin tuolla, oli aika ohimenevä ihastus kyseiseen, sillointällöin tulee vielä käytettyä, pelottaa vaan että on mennyt pilalle.
Niin! ja yksi todella hyvä hajuvesi on myös Puma for women,(punainen pullo)..täytynee ostaa sitä seuraavaksi ;)

Lauriina

Chanelin Chance, josta myyjä sanoi mulle että se on vanhojen naisten tuoksu, no saan kai silti tykätä siitä? Ja sitä paitsi ei todella ole. Eikä myynyt mulle siitä eau fraichea, no okei sitä ei kai ollut.

Guccin Envy me, ihana, tosin nyt oon vähän kyllästynyt.

Sarah Jessica Parkerin Lovely, tykkään paljon, vaikka yleensä en käytä tollasia näyttelijöiden ym. tuoksuja, mun mielestä jotenkin ei niin hohdokkaita :p (oon tyhmä, tiedän)

Ja tällä hetkellä Cliniquen Happy kesätuoksuna, kun noita alkoholipitoisia ei oikein auringossa uskalla käyttää.

Kyllä, olen parfyyminarkkari :P Tässä ei suinkaan kaikki omistamani tuoksut, vaan tällä hetkellä eniten käyttämäni.

Miss Blood

Itse ostan tosi harvoin hajuvesiä ja sillonkin mielellään halvempia merkkejä :) . Mutta tuossa vajaa kuukausi takaperin uskaltauduin tilaamaan Oriflamelta Life Circle Fruit-hajuveden, kun oli tarjouksessa ja olin siitä jo pitkään haaveillu, kun se kuulosti olevan juuri minun tyyppinen hajuvesi. Ja ei tarvinnut pettyä! Aivan mahtava tuoksu :D Toinen mitä käytän, on Yves Rocherin Ode a´la Joie (miten lie kirjotetaan, kuitenkin sellanen keltainen pullo). Nuo kumpikin on sellasia hedelmä-kukka tuoksuja, joista tykkään tosi paljon :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat