COSMON UUDET SIVUT AVAUTUVAT HUOMENNA 12.5. - Yleinen keskustelu

Kepatäti

Vanhojen käyttäjien kannattaa mennä myös pikaisesti rekkautumaan tuonne, jos haluaa vanhan (tai vaikka uudenkin) nikin käyttöön nyt kun foorumi on vielä tyhjillään niin saa mahdollisimman moni sitten haluamansa :)

MUOKS. Mä muuten rekkaannuin sitten nikillä Kepa, joka nyt ei varmaan ois ollu kelleen mitään hirveetä koodia enkä tiedä kyllä kiinnostaako se ketään muutenkaan :lol:

Sivut

Kommentit (22)

nellas

sitä ihmettelen miksi piti muuttua tuollaiseksi? eikö oikeasti voi olla enemmän nuorille naisille (tarkoitan ikäjakaumana 16-20+) tarkoitettu keskustelupalsta/foorumi? mulle tuli ekana mieleen tosta foorumista demi tai muu vastaava, johon kirjottelee 13-14v tytöt/pojat ja floodarit/trollit. :(
masentavaa

marimma
Monsu
Tarkoittaako uudistus (ja varsinkin uudelleen rekisteröityminen) sitä, että kaikki mun vanhat ja aiemmin kirjoittamat viestit häviävät ja taas on lähdettävä ihan nollasta liikkeelle ja aloitettava koko keskusteleminen periaatteessa "uudestaan?" Eli eikö mulla enää näy tuossa profiilissa "Viestejä: 265?" Eli onko siinä sitten "Viestejä: 0", kun uudet sivut avautuvat? :D En tajunnut.

Kyllä.
KAIKKI häviää täältä. Jotain ketjuja kai arkistoidaan niin että saatte ainakin linkkinä uudelle foorumille. Mutta noin muuten kaikki häviää ennenpitkään.

Celestia

Joo todellakin kaikki vaan pois, eihän meistä juuri kukaan oo tulossa sinne uuteen paikkaan, joten mitä järkeä säästää viestejä jotka me ollaan kirjoitettu?

Tsein

Vieläköhän täällä ois jotain viestejä, mitä haluaa ehdottomasti poistaa, jos nuo valopäät kerta meinaa säilytellä näitä ketjuja. Ideoita, mitä ainakin kannattais poistaa?

Mirve

^Joo, samaa mietin minä.. vaikka en ookkaa niin aktiivinen ollu nii jotenki kolahti takaraivoon että joopajoo, sama kai se on sitte rekisteröityiskö vaikka naapurin maijaksi, kun mikään ei oo kuitenkaan niinkuin ennen.

jennamaria

Niin justiinsa, kiitos vaan lvetisti koko keleen toimitukselle. Jos siellä korvien välissä jotain on, niin saa sitä käyttääkin. Inhimillisyyttä kiitos!

Toivotan myös erittäin ihQua TeiniXfooruilua teidän uudelle demimäiselle foorullenne.

Minua ei myöskään tule löytämään sieltä uudelta.

Liliana

Minunkin mielestäni tuo uusi foorumi näyttää ihan hirveältä. Tämä on paljon paljon selkeämpi ja yksinkertaisempi, siksi hyvä. En usko että tulen viihtymään uudella foorumilla, sääli kyllä. Vaikka nettisivut uudistettiin niin pitikö keskustelufoorumiakin mennä sörkkimään?!

Svenja

Oli kyllä hieman pettymys tuo uusi foorumi. Se on niin demimäinen ja varmasti tulee niitä teiniX tyttöjä sinnekin jotain "tykkään yhest pojasta, tykkääköhän se must?!??!?!!!!"!111

Äh, tämä oli ainoa foorumi jossa oikeasti kävin päivittäin kirjottelemassa. Nyt se vaihtuu huonompaan. Kävin kyllä rekisteröitymässä samalla nickillä, mutta saa nähdä pysyykö keskustelu samanlaisena.

Juuri kun on tottunut ihmisiin, heidän nickeihin ja elämäntilanteisiin.. tulee uusi foorumi ja usealle varmasti uusi nick. Kaikki täytyy oppia uusiksi, äh.

Olisi Toimitus edes pitänyt foorumin tällä serverillä (mikäsenytonkaan?), vain pieniä muutoksia olisi voinut, mutta itse ulkoasu ja idea sama.

riinaF

Joo komppaan aiempia ja jonnekin sitä jo sanoinkin, hienosti onnistuitte pilaamaan loistavan foorumin :)

Mä esittäisin sellaisen pyynnön, että koko tämä vanha foorumi voitais poistaa vaikkapa parin kuukauden sisään. Siis ettei mitään ketjuja jätetä lojumaan.. Kun ei tässä nyt oo tarpeeks aikaa alkaa sensuroimaan kaikkia hlökohtaisia asioita pois niin en tahtois, että ne jää nettiin ikuisiks ajoiks pyörimään :roll:

Juu tiedän kirjoittaneeni omalla vastuulla, mutta kyllä se vastuu nyt ihan eri luokkaa on silloin, kun voi muokata kirjoittamiaan viestejä vaikka vuosia myöhemmin kuin silloin, kun joku natsimaisesti päättää että "hahaa lukitetaan kaikki ketjut että kaikki voi myöhemminkin lukea noita juttuja" :roll:

Mutta kiitokset toimitukselle ihanan foorun ylläpidosta, kivaa oli niin kauan kuin se kesti :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat