Höpötellään ja purkaudutaan VII - Yleinen keskustelu

-Maya-

Jepjep..ei miellytä tuo uusi foorumi, joten joudun sanomaan näkemiin kaikille, joihin en pysty olemaan yhteydessä.. :(
Mukavan yllätyksen toimitus teki.....

Sivut

Kommentit (399)

olematon

Juu en taida minäkään tulla tuolle uudelle foorumille. Tosi pettynyt oon minäkin toimitukseen...! Tosi harmi juttu sinänsä, ettei pysty enää olemaan yhteyksissä kaikkiin keihin täällä jo tutustui ja oppi tuntemaan.

marsipaaninapa

Mistäs tämä nyt sitten tuli? :o ajattelin itsekin että käyn nyt jotain kirjoittelemassa kun ehdin, mutta ohhoh. Tuonne uuteen varmaan kuitenkin rekkaan, saa nähdä miten siellä innostun käymään.

Mutta mmh, taas vähän vaikeampi päivä. Tokavika ajotunti ja meni ihan päiv mäntyä kaikki... Väsyttikin niin kamalasti, jotenkin jäi yöunet vähille. Heräilin monesti.
Niin ja herkkä kun olen, niin tietty rupesi itkettämään kaikki mokailu siellä. Mutta en kyllä siitä opettajastakaan pidä... Toivottavasti inssi sentään menisi läpi, niin ei tarvitsisi sitäkään jaksaa. Kakkosvaiheen taidan käydä muualla, kun jo kuitenkin vajaan vuoden päästä varmaan muutan kotoa.

Ruotsin tehtäviä tein sitten koulusta tullessa melkein 3 tuntia, sainkin ne kaikki valmiiksi. Ruotsi on muutenkin tässä kurssissa mennyt hyvin, kirjoitelmat ihan onnistuneita ja yo-kuunteluita ollaan tehty, kaikista 78-83/90p. :> Tuokin on nyt siis viime syksyn kirjalliset mitä tänään tein. Ihan hyvin senkin osasin, sanakirjasta jotain piti tsekata mutta muuten :)

Ja viimeinen tavallinen viikko koulua. Huh. Ja sitten se loppuu. Ja tulee kesä. Ja töitä. Ajattelin että luen kesällä lähinnä ruotsinkielisiä kirjoja jos sitä sanavarastoa saisi kirjoitelmia varten. Pifffhhh.

Hyvät kesät kaikille teille! Minua kuitenkin varmaan tuolla uudella puolella näkee. :>

nellas

juuh toivottavasti toimitus älyää lukea tätäKIN ketjua, jos se ny ylipäänsä lukee tätä sivustoa.
toimitus teki kyl aikamoisen virheen ny. minä oon monen muun ohella pettyny siihen et miten tää asia hoidettiin. kiva tällänen päivänvaroitusaika.... äääääääärrrrrrrh!!! :evil: :evil:

toivottavasti poistaisivat nää sivut sit nopeesti...

[size=7]btw, meinasin kyl et lopetan cosmon tilaamisenki.
ihan vain tän takia. ärh :x [/size]

Snaelaug

Hellurei. Kävin rekkautuun tonne uudelle foorumille, mut saa nähä sitten kuinka aktiivisena siellä tulee oltua, kauheen sekavalle näin alustavasti vaikutti :roll:

Amo
Tuosta miehestä ei kyllä oikeen ottanu selvää mitä se tahto ja mitä ei. Ehkä sillä oli samanlaiset tunteet ku sullaki?

Joo no en kyllä tiiä mitä se nyt miettii. Sillon edellisenä yönä ainakin sanoi olevansa kiinnostunut :-s ja kovasti se yritti kysellä eilen et onkos mulla poikakaveria jne, mut.. :? blaah, en tiiä. Eikä se kuitenkaan niin idiootti voi olla etteikö se ois huomannut jo mun reaktioitakin, se on kuitenki tosi tarkka huomioimaan ihmisissä kaikenlaista. Mä olin ihan varma eilen et kyllä se illalla vielä laittaa viestiä tai soittaa, mut ei kuulunu mitään! :lol: Mut ainakin se halus tavata vielä, sehän kävi saattelemassaki mua :o
Amo
kun sille filmillä etenkin on tosi tärkeitä kuvia.

Ja mä luin et törkeitä kuvia :lol:

Kiits gni :) Mä itsekin hämmennyin siitä et niin vain suostuin tapaamaan sitä, koska mä oon parhaani mukaan yrittäny vältellä sitä ihmistä viimeisen vuoden melkeenpä. Jos oon nähny et se soittaa niin oon vastannu varmaan yhteen kymmenestä puheluista jne. Kuitenki sit rupes hirveenä hermostuttaan ja mä mietin et mitä ihmettä mä taas oon tekemässä, mut hyvä oli et menin. Itseni kannalta nyt ainakin. Voi olla et jos oisin jättäny menemättä niin ehkä mä oisin alkanut myöhemmin miettiin et hmm voi voi oliskohan mun pitänyt tehdä jotain toisin ja voi kun nyt ois kiva halata sitä ja kaikkee, kyllä mä muistan miten pehmeiltä ne sen huuletki tuntu ekakerran kun se mua pussas (siis tosiaan taisin väittää sitä hyväksi suutelijaksi!), mut nyt kun kävin kokemassa että asiat ei oo enää ollenkaan samalla mallilla, mun ei tarvi alkaa myöhemmin haikailemaan enää sen perään 8) Senkin laitoin eilen merkille et mä olin ihan järkyttävän ihastunut siihen aikoinaan, ja se miten erilainen se on, varmaan toi oman lisänsä siihen ihastukseen. Mut oikeesti kun kuunteli niitä sen juttuja, me ollaan niiiiiin niinku yö ja päivä, ei meistä ikinä sais mitään unelmaparia aikaiseksi :shock:

minni-
vikoihin tentteihin lukeminen tai vikojen töiden palauttaminen on ainakin mulle aina vaikeeta, kun alkaa motivaatio olla jo aika lopuillaan.. mutta sit on ihanaa kun on saanut ne vihdoin tehtyä!
Näin on, tsemppejä vaan vikoihin tentteihin kaikille :) itellä on kans muutama deadline tässä vielä, eli ei mitään helpotuksen huokauksia vaikka loma jo häämöttää.

nellas
celelle ja sunille oikein hyvää jatkoa ja kiitokset loistavasta moderointihommasta.
nyt meni kyl pasmat sekaisin...
Komppaan ihan täysin :( Kyllähän sitä aatteli vähä et osa porukasta saattaa hävitä, mut.. aww :(

Tseinille heipat :( Ja kaikkea hyvää <3
UAAH! Kaikille lopettajille heipat ja.. niin, onhan toi facebook, mut ei sekään oo niin sama juttu :(

hmph.

Kepatäti

^Mut jos tätä ei enää huomenna oo saatavilla niin sit ei pysty enää huomenna ees viivaamaan ja sehän nyt taitaa olla tilanne tällä hetkellä?

chilimarenki

Aww, tä lopetetaan, just kun olin päässyt alkuun täällä :cry: . Tänne sai purkaa ilot ja surut ja tä oli pakokeino tylsyydest. Saa nähdä innostunko tosta uudesta foorumista yhtä paljon, kun niin moni täällä on päättänyt lopettaa kokonaan.

Celestia

Onhan se tosi harmi että tää homma meni näin :( Täältä on kuitenkin tosi monia hyviä muistoja vuosien varrelta, ja ainakin ajoittain tää foorumi on toiminu mulla ns. päiväkirjana silloin kun höpöttelyihinkin enempi kirjoittelin. Täytynee kerätä muutamat viestit talteen muistoksi.

Taitaapa olla niin että tuo uusi "foorumi" kokee aikamoisen käyttäjäkadon ainakin meidän vanhojen foorulaisten suhteen. Eipä voi mitään :/

Rasberry

Kappas! Kyllä mäkin joudun jättämään tuon uuden "foorumin" omaan arvoonsa, ja lopetella kirjoittelun ennenku pääsin edes vauhtiin :) Tuo ulkoasu on vaan tollasta viestin vaihtoa että ei siihen pääse kunnolla sisälle. En siis aio rekisteröityä uudelle foorulle.

Ihanaa rakkauden kesää kaikille tytöille 8)

Amorous

Voi ei jos te hirveän moni ihana tyttö jätätte tulematta tonne uudelle foorulle. :( Kauhee se on mutta sitä kehitetään varmasti ja kyllä siihen tottuu kai jotenki. Höh.

amethystine

Minua ei tulla uudella "foorumilla" näkemään, joten hyvästi vaan niille joiden kanssa ei tulla muualla enää kuulemaan toisistamme! Kiitos vaan toimitus, oikein mukava lahja pian kolmen vuoden kirjoittelusta. Saitte jälleen yhden ihmisen laittamaan niin sivunne kuin lehtenne mustalle listalle. Kai se on mukavampaa, että on foorumi täynnä kirjoittelijoita, oli juttujen taso sitten mitä vaan, täällä kun tahtoivat pysyä vain asialliset kirjoittajat ERINOMAISEN moderoinnin takia. Ehkäpä siksi saivat modetkin potkut.

Hei hei kaikille kirjoittajille, teitä jää kuitenkin ikävä!

marimma
Kepatäti
^Mut jos tätä ei enää huomenna oo saatavilla niin sit ei pysty enää huomenna ees viivaamaan ja sehän nyt taitaa olla tilanne tällä hetkellä?

Juuuu. Näin ymmärtääkseni.
Eli on toimittava heti. Tai muuten ne seisoo täällä xx aikaa. Tai sitten saattaavat lentää huomenna automaattisesti mäkeen. Mä en tiedä, enkä osaa vastata. Tärkeimmistä viesteistä en ottais sitä riskiä että jääkö vai meneekö heti mäkeen :)

BabyPhat

hyvin tiivistit ame varmaan kaikkien ajatukset! Todellakin täällä on pysyny aiheet asiallisina ripeän moderoinnin ansiosta ja toimivien sääntöjen takia. Tietenkin koska ihmiset on erilaisia, niin joukkoon mahtuI vaikka vallan mitä, mutta että päällisin puolin ja varsinkin MUIHIN FOORUMEIHIN VERRATTUNA tämä foorumi OLI erittäin hyvässä jamassa.

Sanotaan näin, että uuden foorumin taso ei tule olemaan edes murto-osaa siitä, mitä se oli vielä muutama päivä sitten.

Todella haikeeta kirjotella viimesiä viestejä, varsinkin näin ikävissä merkeissä :(

nellas

toi on just sieltä ja syvältä. kattelen huomiseen asti tota meininkiä tuolla ja sit poistan kyl omat tunnukset sieltä. että mäkin kiitän ja kumarran kaikille.
sonmoro.

jennamaria

Nii justiinsa, että tämmöstä. Kiitos vaan ..

Mut löytää myöskin esim facebookista ja sieltä irkkikanavalta. Ja toivottavasti niitä samoja vanhoja nassuja löytyy sieltä edelleen. Tseinis ja Sun esim!

Kiva, tuntuu just nyt, että kaikki vaan kaatuu päälle, kun suhde on loppunut ja epäselvä ja sitten iso osa hyvistä kavereista (eli te!!!) häviää yhtäkkiä tämmösen takia. Huhhuh..jospa sitä pysyisi pystyssä!

Kiitos kaikille ihanille koko siitä ajasta, kun olen täällä pyörinyt???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat