Parhaat alkoholittomat juomat - Yleinen keskustelu

Santi

Mikä on paras alkoholiton siideri? Onko joku ylitse muiden vai eikö niitä erota?

Miten muut alkoholittomat juomat, onko suosikkeja?
[color=blue]

edit: otsikko-sun-[/color]

Kommentit (10)

gnirom

on tullu kokeiltua noita joitain nyt kun oon ollu alkolakossa ja edelleenkin nautin alkoholia vaan ruokailun yhteydessä. en oo kovin moneen holittomaan törmännyt mut ite tykkään ainaki golden cup päärynä 0%sta. melkein kuin aitoa!

muuten oon sit testaillu alkoholittomia drinkkejä baareissa, yleensä hyviä koska viina ei maistu läpi :lol: suosittelen kokeilemaan jos kyllästyy limuihin ja veteen :D tosin mulle se pepsi max on vakio, pääsee sokerihumalaan tai siis makeutusainehumalaan ;)

lunacracker

"muuten oon sit testaillu alkoholittomia drinkkejä baareissa, yleensä hyviä koska viina ei maistu läpi :lol: "

-Miten alkoholittomassa drinkissä VOISI muka maistua edes viina ? :roll:

Itse aiheeseen, olen ostanut Alkosta niitä makusiirappeja, niillä voi tehdä kivoja vähän erikoisempia alkoholittomia juomia :)

gnirom
lunacracker
"muuten oon sit testaillu alkoholittomia drinkkejä baareissa, yleensä hyviä koska viina ei maistu läpi :lol: "

-Miten alkoholittomassa drinkissä VOISI muka maistua edes viina ? :roll:

sen takia siinä onkin nauruhymiö, mun huumoria vaan ;)

noi makusiirapit on kyllä kiva idea, jos kotona tekis enemmän drinksuja. täytyy varmaan kokeilla joskus :) minkä hintasia mahtaa olla?

lunacracker

Muistaakseni pieni pullo sitä punasta "molin" vanijasössöö vai mitä olikaan oli jotain 8€ :D Ei ne pahoja oo, aika riittoisia jne.. Ja sokerilieni on semmoinen, että voi itse tehdä helposti (keittää vettä ja sokeria kunnes siitä tulee semmoista siirappia:D) ja silläkin voi tehdä vaikka mitä ;)

riinaF

Noita makusiirappeja saa myös ainakin isoimmista Sittareista, en tiiä minkä hintasia siellä ovat. Samassa hyllyssä on kyllä harhauttavasti myös grenadiinit, jotka siis vaan makeuttaa ja värjää, joten niitä ei kannata vahingossa ostaa jos makuakin haluaa :D

Santi

Drinkkejä toki on paljon, jättää vaan sen viinan pois, itse tykkään Virgin Marystä (Bloody Mary). Mutta nämä siiderit ovat sitten se isompi kysymysmerkki, kun en ole moisia aikaisemmin testinyt eli onko muilla vielä jotain suosikkeja niissä vai ovatko ne vaan niin turhia ettei kukaan edes maistele niitä :D

marika_

^ja ovat muuten litrahinnaltaan monesti jopa halvempia kuin limut :) Itsekin noita tuli lapsena joskus ostettua ja juotua, tosin nykyisinhän niitä ei useimmissa kaupoissa enää myydä alaikäisille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat