Senttihuutokaupat - Yleinen keskustelu

^enmi^

En oikeen tienny että minne tämän laittaisin niin laitoin tänne..

Mitä mieltä te ootte netin senttihuutokaupoista?
Oletteko saanneet huudettua itsellene sieltä mitään? :)

Omasta mielestä ihan hyvä "keksintö" mutta tuntuu että ei sieltä koskaan saa mitään huudettua itselleen :(

Kommentit (4)

Snaelaug

Oisko tää ehkä (siis oikeesti ehkä, ei mitään vihjailuja) enempi ihmiset ja ilmiöt -puolelle, kun onhan tää eräänlainen ilmiö kuitenkin..?

No kuitenkin, voin omasta puolestani kertoa et jotakuinkin vuos sitten itse tutustuin tähän juttuun, ja se vei mennessään. Aluksi ainoastaan seurailin huutamatta itse mitään, mut sit piti jo rekkautua ja ostaa huutopaketti :roll: aikani huutelin mut mitään kamaa en saanut omiin nimiini, ainoa mitä sain itselleni huudettua oli uus huutopaketti :lol: eipä siinä, halvalla lähti. Sen koommin en olekaan sitten enää huudellut kun ne uudet huudot sain tuhlattua.

marika_

Tietämättömille alkuun tiedoksi, että siis ideana on nettihuutokauppa, joissa jokaisen huudon lähtöhinta on 1snt, ja siis huudettavana saattaa olla ihan jopa autoja. Tämän jälkeen aletaan huutaa, maksimikorotuksen ollen edelleen se 1snt. Jokaisen uuden huudon jälkeen alkaa kulua aika (muistaakseni pari minuuttia?) ja jos tämän aikana ei kukaan huuda uudelleen, saa viimeisin huutanut tavaran itselleen. Usein lopullisetkin summat jää reilusti alle markkinahinnan ja helposti saattaa saada itselleen vaikkapa kännykän eurolla. Nuo perustuu kuitenkin siihen, että se sentin huuto ei tosiaankaan maksa huutajalleen senttiä, vaan aikalailla enemmän (en yhtään muista kyllä paljonkin), jolloin ylläpitäjät jäävä siis toki voitolle.

Mutta joo, no yhtä suurta kusetustahan noi mun mielestä on. Tai helposti varsinkin nuoremmat kuvittelee, että omg vitsi telkkari vitosella, vähän siistiä, mutta kun ei se tosiaan niin mee. Ihan kuitenkin siis näppärä idea keksijöilleen ja varmaan melkosia rahasampoja ovat.

napalm
marika_
Ihan kuitenkin siis näppärä idea keksijöilleen ja varmaan melkosia rahasampoja ovat.

Eräs tuttavani omistaa erään suuren ja suositun suomalaisen nettihuutokaupan (en viitsi mainita minkä) ja kuukausipalkka on arviolta 30 000 €. Tietysti niin kauan kuin ostajatkin ovat tyytyväisiä, on ihan sama ketä kusetetaan ja kuinka paljon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat