Olisi mukavaa olla mies/nainen, koska... - Yleinen keskustelu

Tsein

Minkä vuoksi sinusta olisi mukavaa olla vastakkaisen sukupuolen edustaja?

Tytöt siis jatkavat lausetta "Olisi mukavaa olla mies, koska..."
Pojat jatkavat lausetta "Olisi mukavaa olla nainen, koska..."

Saa kommentoida myös pidemmälti.

Kommentit (11)

Jennana

Mun mielestä ois kiva olla jätkä koska elämä näyttäis olevan sillon paljon helpompaa. Ei mitään menkkoja tai synnytyksiä, ei vaikeita tyttökavereita. Ei välttämättä täytyisi erityisemmin laittautua (kukapa mua nytkään silti pakottaa) eikä siis niin paljoa ulkonäköpaineita kiloista tai naamasta tai liian suuresta kengänkoosta.

Mutta vaikka mahollisuus olisi niin en vaihtaisi. Jos olisin mies niin olisin luultavasti homo.

[size=9]Toivoisin että kukaan pilkunpainaja ei ala vänkäämään noista, yleistin hurjasti enkä aio jokaiseen pistää sulkuihin esimerkkejä jos/kun asiat voi olla toisin.[/size]

Muokkaan ja lisään jos keksin näitä enenpi. Nuo nyt tässä väsymyskooma-tilassa tuli mieleen.

Mirve

Olisi mukavaa olla mies, koska ei tarvitsisi käyttää aamuisin niin paljon aikaa laittautumiseen. Olisi mukavaa, kun ei kerran kuukaudessa saisi itkuraivareita. Kukaan ei katsoisi pahalla kun tilaat ihan jäätävän kokoisen annoksen ilman häpeää grilliltä, koska sehän on mies, joka sen tilaa.

Äh, no olen kuitenkin ihan mielelläni nainen :D Kyllä ne naisen vaikeudet sitten jossain vaiheessa tulevat kukkasina takaisin, toivottavasti

Msuh

Juu, menkoista pääsisin mielelläni eroon!

Jos olisin mies, voisin huoletta käyttää samaa paitaa pitkän jakson putkeen, eikä kukaan ihmettelisi yhtään. Ei tarvitsisi sheivailla sääri- ja kainalokarvoja. Tukankin voisi jättää sellaiseen malliin, että sen voisi aina tarpeen tullen itse leikkailla kotona kuosiin jollain vempaimella.

olematon

Olisi mukavaa olla mies, koska...

..haluaisin ihan huvikseni tietää miltä seksi tuntuu miehen mielestä :lol:
..ei olisi menkkoja / menkkakipuja
..ei tarvitsisi aina nähdä niin paljoa vaivaa hiusten tai naaman laitossa
..ei tarvitsisi ajella sääri/kainalokarvoja

Mutta mä haluaisin vain kokeilla olla mies jos se olisi mahdollista :D Mä haluisin elää jonkun aikaa miehenä niin oppis ehkä vähän ymmärtämään niitten sielunmaisemaa ja tapaa elää :)

riinaF

Olisi mukavaa olla mies, koska ... miespuoliset kaverit ei kommentoisi ajotaitoja koko ajan vain sen takia että olen nainen ja blondi vaan "olettaisivat" että osaan ajaa :roll:

Jesssi-

Minusta olisi kiva olla mies koska:

*ei tarvitsisi kärsiä menkoista
*laittautuminen ja siitä aiheutuva päänvaiva olisi paljon vähäisempää
*osaisin ehkä tehdä monet kodinkorjaukset itse eikä tarvitsisi pyytää aina apua.

Pitää lisäillä myöhemmin jos tulee lisää mieleen :D

Tsein

Olisi mukavaa olla mies, koska silloin voisi kävellä kesäkuumalla julkisilla paikoilla ilman paitaa. Naisille se ei tunnu olevan "sallittua" tai ainakaan kovin suotavaa.

Olisi mukavaa olla mies, koska voisi talvella tehdä lumeen kuvioita ja kirjoituksia pissalla. Heppiä on helpompi ohjailla tässä asiassa.

Susannna

Olisi mukava olla mies, koska miehillä keskinäinen juttelu ja keskustelu tuntuu pyörivän paljon mukavemmissa aiheissa ja rennommalla ilmapiirillä.

Tyttöjen jutut on usein sitä että arvostellaan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, kaikki on niin monimutkaista ja kaikkien sanomisia ja tekemisiä tulkitaan mahdollisimman vaikeasti. Ja tuntuu siltä, että juuri arvostelun takia kukaan ei uskalla sanoa mielipidettään suoraan, ja syvällisiä keskusteluja on tämän takia vaikea käydä, tai jos sitä käydään, jotkut vain hymyilevät ja nyökyttelevät, vaikka oikeasti ovat aivan toista mieltä mutteivät vain halua sanoa sitä. Tällä hetkellä kerron henkilökohtaisimmatkin asiat oikeastaan vain miespuolisille hyville ystäville.

Poikien kesken taas tuntuu pääasiassa olevan huumori, sekä hauskat jutut ja "ideat". Asiat ja mielipiteet sanotaan suoraan, ja vaikka joku on erilainen, tai on täysin eri mieltä jostain asiasta, se ei haittaa, jos yhdessäolo vain sujuu. Monesti poikien kesken kaikki on "aidompaa" ja huolettomampaa.

En nyt tahdo kuitenkaan yleistää, ei se tietenkään näin mene kaikkien kohdalla. Puhunkin nyt vain omista kokemuksistani.

SinRuid

Olisi mukavaa olla mies, koska saisin räpläillä palleja päivät pitkät. Saisin hölmöillä ja esitellä genitaalejani ilman sen suurempaa paheksuntaa. Saisin tapella näyttämättä hölmöltä. Niin, ja tietty saisin laulaa epävireisesti karaokessa aikuista naista kavereiden vaan yllyttäessä!

Mutta olen tyytyväinen siihen että olen nainen. Ja ainakin yksi ylläolevista asioista toteutuu oman mieheni kautta; pallien näpläys. Jee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat