Elämäsi ikimuistoisimmat hetket - Yleinen keskustelu

Snaelaug

Yo-päivä.
Eli hetki kun vihdoin pääsi ajattelmaan et hitto kerrankin mä onnistuin jossain! Totta kai se tuntui kivalle jo sillon kun sai tietää et kirjoitukset on menny läpi ja silleen, mut toi päivä sit kun kaiken kansan edessä painoi lakin päähän jne, ai että mä olin ylpee itsestäni. (ja se lakki meni törkeen rumasti, jälkeenpäin sen vasta kuvista näin)

Sivut

Kommentit (16)

SinRuid

Ainakin mun lähimenneisyyden huippuhetkiin kuuluu työttömyyden päättyminen. Rahallinen ahdinko ja epävarmuus tulevasta stressasivat mua kovasti.
Mutta jos tässä nyt mittaillaan "saavutuksia", niin eniten mä taidan olla tyytyväinen kun sain opintoni päätökseen. Pelkkä amishan se oli, mutta jotenkin sen kokee isona juttuna. Olen ylpeä alastani. :)

femma

MUKAVIA HETKIÄ:
- oman koiran saaminen
- kummiksi tuleminen
- ajokortin saaminen
- yo-lakin saaminen
- jenkkeihin matkustaminen yksin
- muuttaminen omaan kämppään
- eka kerta
- nykyisen opiskelupaikan saaminen
- viimeisin työharjottelu päiväkodissa ja sen hlökunta + lapset oli jotain ikimuistoisinta
- tunne, kun olet kerrankin pitkästä aikaa ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi + itsetunnon koheneminen

IKÄVIÄ HETKIÄ:
- veljen masentuminen --> riidat perheessä --> koko perheen terapiaan meneminen (johon minut pakotettiin väkisin mukaan)
- oma masennus, itseinho ja -viha + työpaikkakiusaaminen
- hetken työttömyys
- alkutaival nykyisen kanssa (ei ollut helppo, ei tosin johtunut kummastakaan meistä)
- äidin arvostelevat ja loukkaavat kommentit, joita saa silloin tällöin kuulla (hän ei ilmeisesti itse tiedosta sitä miten ne loukkaavat)
- sosiaalisten tilanteiden pelko, joka ilmenee pelkona itsensä nolaamisesta, julkisiin paikkoihin soittamisesta tai menemisestä ja pelkona uusiin ihmisiin tutustumisena (onneksi vähentynyt huomattavasti)
- kun huomaa taas lihoneensa

elle-bitch

-kun olin ekaa kertaa lentokoneessa!
-kun kuulin että sisarukseni saavat perheenlisäystä
-kun em perheenlisäykset syntyivät
-kun pääsin ammattikouluun

halium

Tähän mennessä:
* Vanhempien ero (hyvät ja huonot puolet!)
* Hyvään lukioon pääsy ja YO-lakin saanti
* Poikaystävään rakastuminen ja vuoden päästä siitä yhteenmuutto
* Oman alan löytyminen, eli tähän toiseen AMK:n pääsy

muoks! Lisään vielä
* Kaksi SM-voittoa (etenkin se ensimmäinen, fiilis oli huima!) ja ne muut SM-mitalit joukkueen kanssa

Vida

Isoja hienoja asioita on ollut mm. opiskelupaikan löytyminen ja valmistuminen, nykyisen työn saanti, oman rakkaan löytäminen ja kihlautuminen ja meidän yhteiset hienot matkat. Ihania ikimuistoisia hetkiä tulee koko ajan lisää.

marika_

Tälläsenä aika erilaisena, mutta ihan ehdottoman ikimuistosena hetkenä, tulee mieleen yks tosi iso keikka muutama vuosi sitten. Oltiin jonotettu pihalla yön yli (lokakuu ja lämpötila aika nollassa) ja sitten kun ovet avattiin niin saatiin rynnättyä eturiviin ihan keskelle. Siinä oli niin loputtoman väsynyt, kylmissään ja nälkänen, että hyvä ettei itkemään ruvettu jo siinävaiheessa :D Aika "hölmö" juttuhan tää on tämmösten oikeesti isojen saavutusten rinnalla, mut toi on vaan niin jääny mieleen, se fiilis oli vaan niin tajuton siinä kohtaan. Se kuva siitä kun oli tarranu aidasta kiinni ja käänty kattoon taaksepäin kun sadat ihmiset vyöry sinne on jotenkin ihan täysillä syöpyny verkkokalvoille.
[size=9](Oon tosi monilla keikoilla ollu eturivissä siis ennen tota ja ton jälkeenkin, ettei siinä milllään muotoa ollu siitä vaan kyse)[/size]

Muita hetkiä joita ei koskaan unohda, oli se kun mieheltä kuuli ekan kerran ne 3 sanaa (oli muuten sama päivä kun täytin 18 ) ja tietysti se kun sen yo-lakin painoi päähän.

amethystine

Hyvällä tavalla ikimuistoisimmat hetket:
- Ylioppilaaksi pääseminen
- Sisarusten lasten syntymät ja siskontytön kummiksi pääseminen
- Oman rakkaan löytyminen, vielä niin läheltä ja sellaisesta ihmisestä jota en olisi uskonut koskaan saavani
- AMKiin pääseminen, juuri sille alalle mihin tahdoinkin
- Ensimmäinen kerta yksin lentokoneessa ja ulkomaanmatkalla (vaikka siellä perillä odottikin sisko)

Huonot ikimuistoiset hetket:
- Se kun kuulin mummoni kuolleen, hän olis minulle lähestulkoon kolmas vanhempi (ja kuolema kaikenlisäksi hieman tapaturmainen)
- Edellisen koiramme kuolema, nekin otukset kun ovat minulle niin mahdottoman tärkeitä
- Paha astmakohtaus jonka seurauksena vietin yöni sairaalassa, vieläpä lomamatkalla

gnirom

Piti kyllä pitkään miettiä näitä ikimuistoisimpia hetkiä.

Huonoimmat:
-isovanhempien kuolemat
-jotkut riidat nykysen miehen kanssa

Parhaimmat:
-pääsy opiskelemaan
-sen sisäistäminen, että rakastan nykyistä poikaystävääni
-lapsuuden joulut
-SM-hopea joukkueen kanssa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat