Tuparit! - Yleinen keskustelu

Rattle_girl

Minulla olisi 6.12 tuparit.
Tarvitsisin kutsuihin jonkun hyvän runon pätkään, mietteen tai vaikka lyriikan. Joka sopisi hyvin tilanteeseen.
Olen miettynyt itseni jo aivan puhki enkä löydä oikein googlettamalla mitään "hyvää".

Toivoisinkin teiltä hyvät cosmolaiset apua.

Ja myös rappukäytävään pitäisi laatia jokin ilmoitus juhlista, ettei heti tule valitusta. Siihenkään en ole keksinyt juuri mitään hyvää tekstiä.

Kiitos jo etukäteen.!

Kommentit (8)

huuliharppu
shazzer
Meillä oli aikoinaan rappukäytävässä lappu jossa luki jotain "Vietämme tupareita, soita ovikelloa, älä poliiseja" :D

:lol: :lol: :lol: suorastaan loistava

olematon

shazin teksti on ihana :D tuollaisen ilmoituksen rappuun mä laittaisin ainakin sitä silmällä pitäen millaista porukkaa talossa asuu. Jos samanikäistä suunnilleen tai muuten vaan rentoa niin silloin joku tuollainen on hyvä. Muuten joku " Vietämme tupareita ja koitamme olla hissukseen ja hiljenemme viimeistään kello 22" tyyliin.

Tsein

^Varmaan silloin jotain ihan suoraa ja reilua tekstiä. Lappu olisi muuten suotavaa viedä ajoissa esim. rappukäytävän ilmoitustaululle, eikä vasta samana päivänä.

"Hei, Pidän tupaantulijaiset 6.12. n. klo xx-zz. Pahoittelen etukäteen mahdollisia häiriöitä. Pyrimme pitämään melutason alhaisena (ja poistumaan asunnosta viimeistään puoleenyöhön mennessä). Terveisin Naapurinne asunnosta xx"

martitta

Minulla ja poikakaverillani olisi ensimmäiseen omaan asuntoon muutto edessä joko huhti- tai toukokuun alussa. Muutamme pieneen rivitaloyksiöön, tilaa ei siis ole paljon..

Tarkoitus olisi pienestä tilasta huolimatta pitää kivat tuparit. Tarvittaisiin nyt neuvoja niin tarjottavien kuin ns. ohjelmankin suhteen. En ole koskaan ollut tupareissa enkä ollut järjestämässä, joten täytyy myöntää että homma on hiukan hakusessa.. Neuvoja kehiin siis :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat