Mitä tiedät edellisestä? - Yleinen keskustelu

minni-

[size=9]

jennamaria
Minni on vastikään eronnut miehestään. Sitä ennen taidettiin leskeillä inttileskiketjussa tai sitten Minni tuli sinne mun lähettyäni. (oonko ihan hakoteillä? :oops:)

Minni on oikein mukava ja symppis tyyppi! Paitsi, että nyt sen on saanu surkuuntumaan eräs kaksilahkeinen, joka ei ole ottanut yhteyttä. :( Mutta silti toivostellaan, josko hän ottais yhteyttä. Taitaa tyttö olla vähän ihastunut! :wink:

voi kun sä kirjoitit niin suloisesti musta! olen ihan otettu :oops: etkä ollut hakoteillä, ihan nappiin meni kaikki :) [/size]

skipatkaa minutkin! :)

Sivut

Kommentit (92)

Susannna

Eli kerro kaikki mitä tiedät edellisen viestin kirjoittajasta. Niin isot jutut kuin pienet nippelitiedotkin. :)

Eikä sitten hiivitä mihinkään paljastustopiciin kurkkimaan, vaan puhtaasti ulkomuistista. :D

Tapsu

Tiedän että Cryo on mies joka sairastaa/on sairastanut masennusta, ollut tekemisissä narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavan ihmisen kanssa, ja kaiken kirjoittelemansa perusteella mukava mies :)

shazzer

Tapsu on kihloissa, omistaa kissan ja opiskellut datanomiksi. (Näin ymmärsin?) Sekä hänellä on ulkomaalainen ystävä jonka nimi on Paul :D

Amorous

Shazzer asuu pohjoisemmassa kuin minä. :D (Tarkempaa ei viitsi sanoa, kun ei tiedä mitä kukakin haluaa täällä kerrottavan) Ja haluaisi kovasti kissan, mutta ei tällä hetkellä löydy kuin koti kotoa. Myöskin seurustelee. :)

cryo
Tapsu
Tiedän että Cryo on mies joka sairastaa/on sairastanut masennusta, ollut tekemisissä narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavan ihmisen kanssa, ja kaiken kirjoittelemansa perusteella mukava mies :)

:oops: :oops:

Juu, sen verran täytyy tarkentaa että mitään virallista diagnoosia ei ole, mutta omissa silmissä kyseinen ihminen on leimautunut ainakin jonkinasteiseksi, jos ei varsinaisesti persoonallisuushäiriöiseksi (1% väestöstä), niin ainakin siihen 10% joukkoon joilla kyseisen käyttäytymisen oireet ovat niin pahat että ne haittaavat ihmissuhteita. Lääkärihän minä en ole, joten en voi diagnosoida, mutta sen verran olen lukenut aiheesta että kyseisen ihmisen kanssa eläminen ei voi olla hyvästä ainakaan minulle. Olkoon hänen käytökseensä syynä mikä hyvänsä.

Msuh

Amosta tiedän paljonkin asioita, mutta esimerkiksi sen, että hän on pieni sievä tyttö, samanikäinen kuin minä ja hänellä on lävistys ylähuulessa :)

marika_

Taskiksella on pieni hauvavauva yhdessä miekkosensa kanssa. Opiskeli kai lähäriksi (opinnot kesken?), tällähetkellä töissä päiväkodissa. On aika lyhyt (alle 160cm) jajaja... joo, eipä sit tuukaan muuta mieleen :)

olematon

marika_ asuu jäkecityssä ja alotti just oikiksen, on cittarin kassatätiskä ja öö. Niin. Marikalla on hamsu ja sitten sillä on myös miekkonen. [size=9](hyvä heittää sekin tälleen lemmikkikategoriaan :lol:)[/size] Marika koittaa parhaillaan toipuilla flunssasta, ja toivottavasti toipuukin piann. ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat