Nettihuutokaupat - Yleinen keskustelu

Emmily_

Mua kiinnostais myydä tavaroitani, mut en jotenkin osaa, kun en oikein tiedä miten se homma pelaa..... Mistä esim. tiedät etukäteen paljonko postikulut ovat? Ja miten postitus yleensäkään tapahtuu tarkalleen..?

Kommentit (6)

Emmily_

Ite en oo koskaan myyny mitään mutta aina silloin tällöin huuto.netistä kaikkea ostelen. Huonoja kokemuksia itselläni ei ole ollut. Ostettu tavara on aina tullut kohtuullisen ajan sisällä ja siinä kunnossa kuin on luvattukin. Tykkään huuto.netissä olevasta korotusautomaatista! :)

zera

Olen kerran yrittänyt huutaa yhdet talvisaappaat, mutta joku toinen sai ne. Ärsytti. No nyt olen myymässä juuri huuto.netissä kahta hamettani, mutta ei ole mennyt kaupaksi. Tosin laitoin ilmoitukset vasta pari päivää sitten

entelekia

varokaa huonoja kopioita ja menkää nyt kaikki osoitteeseen [color=red]***********[/color] .huusin sieltä itselleni ipod touchin 16gig)hintaan 58senttiä,menetin vaan 3huutoa Cool podi tuli noin viikossa postiin.oon erittäin tyytyväinen vesseli.entelekia :)

[color=red]Täällä voi kyllä keskustella yleisesti nettihuutokaupoista...mutta mainostaminen ei ole sallittu.

-SunLion-[/color]

[size=9]Sen verran kävi marimmakin härkkimässä että pyyhki sen eimainostusta osotteen pois kun se oli hämäävä[/size]

Oletko käyttänyt nettihuutokauppoja?
Olitko tyytyväinen kauppoihin? Tuliko tavara ajallaan ja sovittuun hintaan?
Onko monimutkaisia sivustoja tullut vastaan jossa ei ole varma onko huutamassa oikeaa tavaraa tai oikealla tavalla?

marimma
Emmily_
Mua kiinnostais myydä tavaroitani, mut en jotenkin osaa, kun en oikein tiedä miten se homma pelaa..... Mistä esim. tiedät etukäteen paljonko postikulut ovat? Ja miten postitus yleensäkään tapahtuu tarkalleen..?

Otat selvää postista etukäteen tai samalla kun käyt esim. ostaa kuorta/pakettia niin vie se toimitettava tavara sinne kanssa ja anna punnita, kuuntele hinta ja vie tarvikkeet kotiin ja ilmota ostajalle :)

Huuto.netistähän saa sähköpostia voittavasta huudosta ja sieltä saa vaihdettua tiedot ja niin edelleen. Useimmathan merkkaa että "hinta 50€ ja ostaja maksaa postikulut" jotkut kirjottaa postikulujen hinnat ja toiset jättää sanomatta ja ottaa vasta myöhemmin selvää tai arvioi karkeesti paljonko ne vois olla :)

Faunastic

En ole enää jaksanut myydä mitään huuto.netissä. Jotenkin niin hemmetin vaivalloista ja kuvien siirtäminen ja sit se postiin vieminen... Tosin huutelen tavaraa suht paljon, mutta yritän katsoa sellaista kamaa, ettei tarvis maksella postimaksut, eli mieluummin haen tavarat autolla kotiin... :)

Yhden kerran olen joutunut pettymään. Ostin joltain dvd:n ja kotelo oli tyhjä. Myyjä sitten postitti DVD:n erikseen... Oli kuulemma ihan inhimillinen erehdys... Mutta muuten olen ollut tyytyväinen. Saimme myytyä vanhan sängyn rungon halvalla pois eikä tarvinnu miettiä Matkahuoltoa, ku tyttö tuli sen hakemaan :) Parhain juttu oli ku ostin 3 laatikollista vaatteita kympillä. Oli siel ehkä se yks laatikko täynnä 80-luvun vaatteita, mutta sain kangasta niistä ;)

enkelin

itse olen kerran ostanut telkkarin huuto.netistä, ja todella hyvin meni kaupat. nyt ostin keväällä itselleni sohvan samasesta paikasta, ja hyvin meni nekin kaupat, sain sohvan naapurikerrostalosta, eli kaverit kantoi sen sit kämpille :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat