Miehen ristiriitaiset sanomiset - Yleinen keskustelu

Emmily_

Vaikuttaa hiukan huonosta itsetunnosta ja läheisriippuvaisuudesta kärsivältä psykopaatilta.. Kannattaa todellakin jättää tommonen samantien taakseen! Ensinnäkin se haukkuminen, ja toisekseen kuka sanoo rakastavansa jotakuta jota ei ole ikinä edes nähny irl?!

Kommentit (13)

Taffel

Voi heica,tuntuu pahalta sun puolesta :?
Mutta siis joo musta tuntuu että toi sun netti tuttu voi olla ihan vaan joku joka kiusallaan kirjottelee? Tai siis kun sillon joskus pentuna (ärsyttävänä sellaisena) saatoimme kavereiden kans pongata esim deitti palstoilta jonkun naisen ja kirjoitella hänelle juuri tuohon tyyliin muka miehenä :oops: Siis että vannotaan rakkautta mutta sit kuitenkin haukutaan ja puhutaan välillä omituisia..
Mutta vaikka tuo netti tuttusi kirjoittelisi tosissaan niin kannattaa antaa olla.. Ei kukaan joka arvostaa toista voi sanoa tuollalailla :? joku alistava luonne,narsisti tms täytyy olla..

olematon

Musta vaikuttaa siltä että tää tyyppi käy vähän vajailla kierroksilla ja sillä on mahdollisesti jopa kivaa kun se viihdyttää itseään kiusaalamma sua. Unoha ihmeessä tai jos pahasti kaivelee niin kysy että mikä sitä vaivaa, ja jos ei saa selkeää vastausta niin sitten unohda ja torju mesestäkin.

SunLion

vaikuttaa pahalle..vaikuttaa sille että tää poika haluu epätoivosesti vaan jokun kumppanin seksiin/elämään.

Siis ei kukaan joka rakastaa toista, arvostele sitä heti alussa ainakaan noin rankalla kädellä.

Orange^^

Oho!! :O
Olen sitä mieltä, että unohda koko tyyppi! Minulla on tuon tyylisestä kokemuksia myös...

Taisi olla noin vuosi sitten, kun MINULLEKIN noin tapahtui. Ei kai vain myös olisi sama tyyppi, toivottavasti EI!
Eli tutustumisvaiheessa olin myös pojan kanssa, tutustuimme aluksi yhdellä treffit sivustolla ja sitten vaihdoin meseosoitteita. Poika haukkui sitten myöhemmin minua teinihuoraksi, v i t u n lutkaksi, rumaksi, vammaiseksi, pissikseksi, monen moneksi muuksi silloin, kun en halunnut vastata hänen todella "tärkeisiin" kysymyksiin, jotka olivat seksiin liittyviä. Olenko pannut koskaan ketään, kuinka monta kumppania minulla on ollut (sängyssä) jne. Ja veti siitä heti johtopäätökset, että olen teinihuora :O
Ja olen vammainen ja v i t u n lutka, kun en voinut vastata. Oli todella pinnallinen ja piti olla hänen mielestään todella täydellinen ihminen, yhtään "vikoja" ei saanut olla jne.

En halua, että noin henkilökohtaisia kysymyksiä heti kysytään, kun tutustutaan, joten en kertonut. Hän kertoi myös rakastavansa ja laittoi sydämiä. Kertoi myöhemmin yhdestä tytöstäkin, johon oli rakastunut, oli tavannut hänet yli 4 kertaa ja poikaa itseään minä en nähnyt silloin vielä kertaakaan. Yritti saada ehkä minut mustasukkaiseksi.

Sitten torjuin hänet mesestäni, kun en enää oikein jaksanut hänen haukkumisiaan yms. ja myöhemmin poistin hänet kokonaan mesestäni. :p

Joten unohda koko tyyppi, löydät varmasti paremman.

Ann

Ihan samaa mieltä kuin muutkin ; unohda koko tyyppi. Ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa elättelemällä toivoa "miehestä" joka ei selvästikään tarkota jutuillaan mitään. Muistan kun itsekin tapasin netissä yhden todella lupaavan tyypin, joka sitten loppujen lopuksi hakikin seksiseuraa, mikä ei minua kiinnostanut. Harmitti kun niin mukavalta ihmiseltä oli vaikuttanut, olisin mielelläni tavannutkin hänet mutta siihen se sitten kaatui. Elättelin jonkin aikaa vielä toiveita jos hän vaikka muutenkin olisi halunnut tutustua, mutta annoin lopulta katkerana periksi - ja kyllä kannatti. Nettituttavuudet ovat ikävä kyllä aina vähän epävarmoja tapauksia :(

heica

Onko tämä tapahtunut oikeasti?
Minulle on. Juuri tuolla tavalla. Mutta nyt kyllä elän tämän pojan kanssa. Meidän "historiaan" mahtuu kaikkea, huonoa ja hyvää. Mies oli ensin ihana, sen jälkeen nöyryytti, ja vaikka itse petti tyttöänsä mun kanssa joskus kerran, humalassa (siis suutelua ym.) niin syythän tuli tältä mieheltä kaikki mun niskoille. Kyllä mä puolet syytöksistä oisin sulattanu koska itepähän sitä kans lääpin, MUTTA näisä syytöksistä ja hänen elämänsä "pilaamisesta" tää nöyryytys lähti. Meni pari vuotta, ja nyt ollaan hyvissä väleissä.

Vaikka kaikki haukkumiset, nöyryytykset on vielä mielessä, niin ei vaan osaa päästää irti, ja jossain alitajunnassa tiiän, että joku päivä se vielä jättää mut yksin tai tekee jotain josta romahdan kokonaan... Eli jos vain pystyy päästämään irti tommosesta miehestä, niin silloin se kans kannastaa päästää.

Sliver

Saman tien tuli mieleen että tuollainen on selvä huijari. Ei kellään, siis KELLÄÄN ole oikeutta sanoa tai kommentoida sinua tai ulkonäköäsi millään tavalla. Kaikki me ollaan yksilöitä ja hänessä on varmasti asioita mitkä eivät muita miellytä. En edes kävisi tapaamassa häntä ollenkaan, mesessä ym. voihan hän olla kuka vain, vaikkapa 50vuotias mies jolla ei ole muuta iloa kun jutella parillekymmenelle parikymppiselle naiselle ja mikä ettei miehellekkin. Mesessä voi sanoa mitä vain ja sitten vain naureskeleekin tai pitää pilkkanaan toista "luuleeko toi oikeesti et tykkäisin siitä?" Itse olen kokenut tällaisen tapauksen, tosin jätkä oli kyllä ihan ikäiseni ainakin siltä näytti webissä, puhelimessa ja kuvissa mitä laitto. Lopuksi paljastu että kyseinen heppu olikin vain pilaillu kustannuksellani ja se sattu, luulin oikeasti että meillä olisi jotakin. No tuollaisesta oppii.

Mesessä on muutenkin helpompi sanoa asioita ihmisille, kasvotusten voi sitten tulla hiljaista ja ei uskallakkaan sanoa. Yhdyn edellisiin, unohda tuollaiset. P*llun perässä nuo ovat yleensä. Ei hän arvostelisi tuolla tavalla jos oikeasti olisi rakastanut :?

Twilight

Älä missään nimessä ala tuon tyypin kans mihinkään. Siitä ei seuraa mitään
hyvää. Jos tyyppi on heti alussa noin mulkero, niin tuskinpa se myöhemminkään
sen herttaisemmaksi muuttuu. Ja nuo rakkaudentunnustukset kannattaa jättää
myös omaan arvoonsa. Kaikkiaan tuon kuvauksen perusteella vaikuttaa siltä, ettei
tuolla jätkällä oo ihan "kaikki inkkarit kanootissa" :roll:

Tsein

Mielikuva: mulk-ku. Täysimittainen ja valitettavasti kovin yleinen.

Unohda samantien ja pyydä jättämään sinut rauhaan. Jos tuollaisen ihmisen kanssa alkaa suhteeseen, niin voit olla varma, että tuo nimittely ja haukkuminen vaan jatkuu eikä sitä kukaan kestä pidemmän päälle. Pian on itsetunto ihan nollassa ja alkaa tuntua itsestäkin siltä, että on ruma eikä kelpaa kenellekään. Onko sen arvoista?

Ei, kahden viikon tutustumisen jälkeen ei voi sanoa rakastuneensa ihmiseen, jota ei ole koskaan nähnyt. Tai voi sanoa, mutta mistään oikeasta rakkaudesta siinä ei kyllä ole kyse. Sitä voi tykästyä ja ihastua mielikuvaan toisesta ihmisestä, mutta ne mitä ei toisesta vielä tiedä, täyttää itselle mieluisilla asioilla. Ne asiat eivät kuitenkaan välttämättä vastaa todellisuutta, eikä ihmisellä olekaan kokonaiskuvaa siitä toisesta ihmisestä, vaan oma haavekuvansa.

Pakko kysyä, että eihän tuossa vaan ole mitään seksitouhuja vielä ehdoteltu? Sopisi tuollaisen saalistajan stereotypiaan muuten tuo kyseinen ihminen. Kerrotaan rakkautta ja lässytetään tulevaisuudesta ja samalla kysellään, miten olis jos tavattais ja ku niin "haluaisin rakastella kanssasi".

Ja vielä sanottakoon, että ei, todellakaan tuolla pojalla tai kenelläkään muullakaan ei ole oikeutta haukkua ketään toista.

Omasta näkövinkkelistä tuollainen olisi todella ahdistavaa ja sitä tulisi vallan hyvin toimeen ilman tuollaisen ihmisen tuntemista.

marimma

Unohtaisin koko tyypin.
Harvemmin tollanen ihminen muuttuu, tai jos muuttuu niin siihen menee kyllä aikaa. Enkä tosiaan kestäis olla loukattavana tollasissa arkisissa asioissa koko aikaa..

-sitruuna-

Kuvittele, että sinulle kävisi näin..

Sinä ja esim. puolituttu poika tutustuisitte vasta toisiinne vaikka mesessä, ette olisi oikeastaan vielä kertaakaan tavanneet livenä. Tämä poika kysyisi sinulta, että näyttäisit kuvasi hänelle, haluaisi nähdä. Tuntisit itsesi vaikka vähän epävarmaksi etkä sitä sitten näyttäisi vielä, mutta näytät kuitenkin kuvasi pojalle vasta myöhemmin.
Sitten, kun vaikka uskaltaisit näytät, kun poika näkee kuvasi niin hän alkaa “haukkua” sinua. Sanoo kaikkia pahoja asioita (etsii jopa negatiivisia asioita) siitä/niistä kuvasta/kuvistasi. “Haukkuu” esim. vaikka miten voit kulkea ihmisten ilmoilla noin, et ole lainkaan muodikas mene kauppaan ostamaan kunnollisempia vaatteita, laita jotain parempaa päälle sitten kun nähdään.. (siis livenä) jne, jne.. Ja aina kun poika kysyisi sinulta jotain niin vastaat niin kuin asiat ovat. Poika sanoo vastauksestasi taas ns. negatiivisia asioita eli ei olisi hänen mielestään mieluinen vastaus, ja kertoo oman mielipiteensä asiasta yms.

Poika kuitenkin “haukkumisistaan” huolimatta käyttäisi aika paljon sydämiä, ja kutsuu sinua aina kullaksi ja rakkaakseen yms. erityisesti silloin, kun alatte juttelemaan ja lähdette pois mesestä. Sanoo myös, että voisit muuttaa hänen luokseen asumaan.. Menisitte naimisiin.. Kertoo haaveilevansa sinusta.. Haluaisi siis sinut tyttöystäväkseen.. jne. jne..
Kertoo myös rakastavansa sinua ja kysyy myös rakastatko sinä häntä..

Mutta myöhemmin poika kertoo sinulle, että ne sanomiset olivat vain pelkkää vitsiä eli ei ollut mitenkään totta. Ja hän vain testasi sinua, että oletko vaikka itseäsi täynnä oleva ihminen jne. Hän kertoo sinulle myös sen, että hän on todella ihastunut sinuun ja rakastunutkin.

Onko pojalla mielestäsi yleensäkään oikeutta tuollaiseen käytökseen (“haukkua”) noin, jos ette ole koskaan vielä tavannet toisianne livenä, ettekä mitään seurustele jne, tai heittää tuollaisesta asiasta vain läppää, testatakseen?
Voiko oikeasti sanoa esim. vaikka muutaman viikon tuntemisen jälkeen JO rakastavansa jotakuta vaikka ei ole tavannut toista?
Millainen mielikuva sinulla tulee tuollaisesta pojasta mieleen?

Mielipiteitä!

[color=red]
edit-otsikko- by: sunlion[/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat