Tsemppausrinki - Yleinen keskustelu

Antigone
olematon
No oot ainaki saanu jo tähän mennessä tosi paljon tehtyä! :) JOs vielä oot lukenu jotain lisää ni oot kyllä raatanu ku hullu ;D

:D

Olis kiva kuulla muiden projekteista. Isommista tai pienemmistä..! :) Lisäksi jos on jotain hyviä vinkkejä miten saada aikaan hankalalta tuntuvia asioita niin niitäkin voisi jakaa täällä..!

Kommentit (4)

Antigone

Miten olis seuraava: Olen itse ainakin mahdottoman saamaton tapaus ja toisinaan tarvitsen potkua persuksiin saadakseni hommat liikkeelle (esim. siivous, kouluessee jne.).. Niinpä ehdottaisin, että perustetaan tsemppausrinki, missä saa käydä kertomassa mitä pitäisi tehdä ja toimintasuunnitelmansa sen suhteen: eli koska panee toimeksi, miten sen aikoo tehdä jne. Vähän ruikutustakin sallittu, mutta pointtina olisi, että hommat tosiaan tulisi tehtyä kollektiivisen täältä saadun tuen kera. :)

Miltäs kuulostaa? 8)

Msuh

Hyvältä kuulostaa ainakin minun mielestäni :) Ja usein saa jotain itsekin tehdyksi, kun huomaa, että muutkin ovat ottaneet härkää sarvista ja tehneet alta pois joitakin hommia :D Eli kuulumisia "projektien" valmiiksi saattamisesta täällä olisi myös mukava hieman kuulla!

Antigone

Minäpä voin aloittaa! Olen ollut kipeänä kohta kaksi viikkoa, niin hommien tekeminen ei todellakaan houkutellut tänään.. Kuitenkin sain imuroitua, pyyhittyä pölyt ja luettua kaksi 20 sivuista seminaarityötä ja opponoitua ne (edes jokseenkin järkevästi)..! :)

Pitäisi varmaan vielä lukea aineistoja omaan seminaarityöhöni, mutta ei oikein ole voimia. Ehkä raportoin vielä illalla, josko saisin sen tehtyä..

olematon

No oot ainaki saanu jo tähän mennessä tosi paljon tehtyä! :) JOs vielä oot lukenu jotain lisää ni oot kyllä raatanu ku hullu ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat