Oma pituus - Yleinen keskustelu

Msuh
JJEMMY
Vielä jos haluutte jatkaa tuosta pariskuntien pituuksista niin sille on oma ketju... jossain :D

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=3058 Pituuserot

Tuolla näyttää olevan :)

Sivut

Kommentit (221)

TaskuMyy

[size=7](Voi olla väärässä alueessa, kun en oikein osannut keksiä mihkä tää kuuluis)[/size]
[color=green]Mikä on pituutenne, oletteko tyytyväinen siihen?
minkä pituinen mahd, haluaisitten olla? Miksi?[/color]

TaskuMyy

[color=blue]Ite oon 154cm.
Josskus ''teinivuosina'' toivo et olisin paljon pitempi, mutta kyllä tää pituus nykyään menee :wink:
...joskus toki haluis et ois pitempi, ko ei yltä minnekkään ilman tuolia :x [/color]

Msuh

Minulla pituutta on kertynyt 152 cm ja ihan tyytyväinen nykyisin olen. Minusta ennustettiin 165-senttistä ja pahasti pieleen meni. Hupaisaa kulkea ihmisten ilmoilla miehekkeen rinnalla, hän kun on 190 senttiä pitkä. Hyviä puolia tässä lyhyydessä on se ettei minun koskaan tarvitse valittaa jalkatilan puutteesta autossa, lentokoneessa ym. :wink: Toisaalta sitten taas pieni olemukseni tuo mukanaan ongelmat housujen ja kenkien ostossa...

amethystine

180 cm ja just hyvä. :) En ainakaan huku massaan ja yletän joka paikkaan. Ja nykyään löytää pitkiä kapeanmallisia housujakin, mutta paitojen hihoissa olisi vielä toivomisen varaa.. :roll:

Lefas

173cm. Ihan sopiva on. Ala-asteella olin luokan pisin (kaikista), mutta yläasteelle mentäessä korjaantui. Silloin kaikki pojat pitempiä. Tytöt ei kyllä ohi menny. :)

terry

168 cm. Pituuskasvuni pysähtyi setsemän (7!!) vuotta sitten, et ei voi enää edes haaveilla, että sitä tulis lisää... Kärsin tosin syömishäiriöstä, mutta silti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat