ilkeintä mitä olet koskaan sanonut? - Yleinen keskustelu

steffy

Tuli tässä mieleen että mikä on ollut ilkeintä mitää oot ikinä sanonut jollekkin? Ootko joskus saanut jonkun itkemään sanomisillasi? Tai mikä on ollu ilkeintä mitä sulle on ikinä sanottu?

Sivut

Kommentit (46)

Mustakirahvi

Omalle äidille sanoin että hänen takiaan sairastuin vakavasti. Sanoin myös että hän on surkea äiti ja syytin häntä omasta pahastaolostani. :roll: :(

Todellisuudessa asiat eivät ihan niin olleet. Sitä suutuspäissään sanoo asioita joita ei tarkoita.

olematon

Mäkin oon äidilleni sanonut että se on surkein äiti mitä olla ja saattaa, samoin kun tuumasin että "sä et enää oo mun äiti". Äiti ne kaikista kamalimmat loukkaukset on varmaan osakseen saanut. Vaikkei äiti ollutkaan mikään mallimamma mulle niin ois silti voinut jättää sanomatta.

Amorous

Ah. Teini-ikäsenä olin maailman kauhein vanhempiani kohtaan. Monesti tuli huudettua niille että vihaan niitä ym. :? Ihmeen rauhallisesti ne kyllä otti mun raivoomiset sillon.

Ilkeintä mitä mulle on sanottu on sitten taas exän suusta tulleet sanat. Aina muistan sen ku se soitti mulle kerran ja huus mulle "Turpa kiinni hu0ra" Ja se tuli niin sydämestä että hohhoi. Mutta osasin minäki sille pahasti sanoa. Monesti sain itkemäänkin.

Nykyään en kyllä vois sanoa vanhemmilleni tai nykyselle p-ystävälle mitään ilkeetä.

TaskuMyy

Äitille varmaan sanonu pahimmiten, toki parille akalle, jotka auko päätä..
Äitille mm; ''piä turpas kii huora, mieh lähen vittuun täältä niin ei siun tarvi kahtoo miun läskejä saatana!''
Enkä kyll tosin syyttä suotaa sano moista, että meillä on äiteen kanssa tosi huonot välit :roll: :(

Amala

Vanhalla ystävälle sanoin riidan aikana, että mieluummin ihqtan poikaystävääni kuin tulen viikon välein jätkien jättämäksi, ja etttä mikähän sussa on vikana kun ketään jätkä ei oikeasti sua jaksa. :?

Varmaan ilkein mitä olen kuullut on äitini sanonut. Hän haukkui päin naamaa minua katuhuoraksi ja lumpuksi... Olin silloin seitsemännellä luokalla.

tata

Pienenä sanoin pahasti tarhassa toiselle lapselle, kadun tätä vieläkin...

Oli pakko tunnustaa :lol:

Mutta pahiten oon varmaan sanonu eksälle, mutta pahasti se sano mullekin (tai yritti, ei ne ilkeet sanat muhun vaikuttanu, se on sanonu mulle pahasti muuten). Muutenki mulle on tosi helppo sanoa pahasti, melkeinpä kuka tahansa osaa sanoillaan satuttaa ja pahasti.

jennamaria
tata
Muutenki mulle on tosi helppo sanoa pahasti, melkeinpä kuka tahansa osaa sanoillaan satuttaa ja pahasti.

Sama täällä. :?

Muru väittää, että puhun nykyään tosi rumasti. :shock: Mutta siis en sille, vaan asioista yleensä. Käytän kuulemma paljon kiroavia sanoja. huhhuh. Pitänee siistiä summua.

SunLion
TaskuMyy
Äitille varmaan sanonu pahimmiten, toki parille akalle, jotka auko päätä..
Äitille mm; ''piä turpas kii ****, mieh lähen v***u täältä niin ei siun tarvi kahtoo miun läskejä *******!''
Enkä kyll tosin syyttä suotaa sano moista, että meillä on äiteen kanssa tosi huonot välit :roll: :(
auts, miten ilkesit huåritella :/

mä oon sanonut isälle myös ikäviä asioita, kuten et inhoon sitä, enkä kyl kadu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat