Tärkeää mesestä, lue! - Yleinen keskustelu

Orange^^

Jos saat mesessä (kaveriltasi) tekstilinkin Hey, it's your image ? *-) (tai jokin muu vastaava lause) ja linkki ....viewimage.php?, jossa lopussa on sähköposti osoitteesi. ÄLÄ missään nimessä avaa sitä, koska se lataa viruksen ja sen on vaikea poistaa. Sen pikakuvake tulee työpöydälle. Ja jos avaat tuollaisen mese voi lähettää automaattisesti kaikissa keskusteluissa, jotka ovat auki tätä virusta eteenpäin.

Kommentit (9)

Msuh

Nyt on kauheasti alkanut liikkumaan kaiken maailman pöpösiä :shock: Meseen ja sähköpostiin tulee jatkuvasti jotain... Ja vieläpä aika "houkuttelevia"; saat täältä ilmaiseksi sitä ja tätä. Joku on todella nou laif, kun viitsii tuollaisia viruksia pistää liikenteeseen.
[u]
Eli miettikää kaksi kertaa ennenkö avaatte vaikkapa messengerissä vastaanottamanne linkin, vaikka se olisikin ihan joltain kaverilta vain :?[/u]

JJEMMY

Pikkuveli oli vähän aikaa sitten avannu jonku (kerroin just sille näistä ettei missään nimessä avaa, ni se naama punasena sano et kerkes jo :?) mut ONNEKS, luojan kiitos, sieltä sivulta ois pitäny ladata jotain ja vasta sit virus ois tullu. Ja siinä vaiheessa veli älys sulkee sivun. Mut eihän pikkunen mitään voinu tajuta kun vielä isoveljeltä tuli mesessä se linkki :? Eli isoveli kai oli menny nappaamaa jo jonku.

-sitruuna-

Joskus avasin tuon tapaiseen linkin (yhdeltä englantilaiselta sain), jossa oli osoitteeni lopussa. En mitenkään tajunnut että se voisi olla virus (tyhmä minä :S). Ilmoitti, että meseen on muka tullut uusi päivitys.. Sitten huomasin pikakuvakkeen työpöydällä ja yritin poistaa sen, mutta sitä ei saanut poistettua. Jotenkin vasta tajusin, että se oli virus, käytin apuna keskustelupalstan ohjeita sen poistamiseksi. Sain onneksi poistettua. Tämä englantilainen on välillä lähetellyt noita lisää (sitä ei tiedä onko itse mennyt lankaan vai kiusaltaan laittaa, kun lähtee heti pois) jotta minä menisin taas lankaan kun silloin menin. Hahhaa enpäs menekään enää, kun tiedän että se on virus :D

marimma

Mutta noissa viiruksissa on se että ne alkaa ITSE lähettämään itseään eteenpäin. Ei ne sen saaneet välttämättä ite edes tiedä että koneella on pöpö. Joten jos joltain tulee linkkiä niin infotkaan ko. henkilöä siitä että taitaa olla koneessa pöpöjä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat