Mitä ajattelisitte tälläisessä tilanteessa? - Yleinen keskustelu

-sitruuna-

Löysin tälläisen yhdeltä keskustelupalstalta ja ajattelin laittaa sen tänne [muuntelin hieman tätä] mitä mieltä tälläisestä olisitte jos vastaavaa teille tapahtuisi. [Olet tuo "päähenkilö tyttö"].
Olet tuntenut nettituttusi (pojan) esim. vaikka jotain yli 1½ ja ette ole koskaan nähneet toisianne livenä. Juttelette usein mesessä.
No sitten yhtenä päivänä, kun olet mesessä poika aloittaa keskustelun kanssasi. Hän on sinä päivänä kuulemma kaverinsa luona, jossa on muutamia muita kavereita. Hän sanoo sinulle, että "olen juomassa, joten älä ihmettele." tai jotain vastaavaa.
Keskustelette sitten ihan niitä näitä, kunnes yhtäkkiä poika kirjoittaa mesessä jopa alatko oleen, oon aina sun omasi, olet ihana, tuu mun luo, laittaa paljon sydämiä ja ns. "heittää" ihan pervoja asioita jne.

Sitten sitä seuraavana päivänä juttelette taas mesessä. Saat kuulla, että juttelitkin eilen mesessä VAIN pojan kavereiden kanssa et lainkaan hänen itsensä kanssa. Tämä poika ei siis tiedä tarkkaan, mitä hänen kaverinsa sinun kanssasi jutteli. Ko. poika oli ollut siinä vieressä myös ja yhdessä olivat nauraneet [heillä oli ollut kuulemma hauskaa], mitä ne olivat sinulle kirjoitelleet. Ihan vain huumorimielessä kuulemma kirjoittivat.
Olisitko yllättynyt/pettynyt/vihainen/huvittunut/allapäin/ottaisit vain huumorilla vai mitä, tälläisestä, kun pojan kaverit ovatkin jutelleet kanssasi mesessä etkä tiennyt sitä siloin mesessä lainkaan? Mielipiteitä minkälaiselta tuollainen sinusta itsestäsi tuntuisi?? Tuli vähän pitkä..

Sivut

Kommentit (16)

cryo

No siis miehinen mielipide, jos se sallitaan...

Minulle kerran tai pari on järjestetty sellainen källi että luulin mesettäväni kaverini kanssa mutta tosiasiassa siellä olikin kaverini tyttöystävä, jota en vielä siinä vaiheessa tuntenut yhtään. Huumorilla tuo oli tarkoitettu mutta ärsytti silti, eikä mielestäni ollut kovin hyvä idea. Olen ehkä tiukkapipo mutta ei huvittaisi puhua ihan mitä sattuu täysin tuntemattoman kanssa. Varsinkaan sellaisia asioita jotka ei kuulu kaikille. Onneksi niin ei käyny.

Ja tuo mitä tulee noihin viestien sisältöön. Ai että mie "rakastan" tunteilla pelleilemistä, johon mie lasken myöskin tuollaisten sanontojen väärinkäytön. Ja sen että toinen mesen toisel puolel ehkä uskoo noita ja toiset nauraa linjan toises pääs. Harmi että tällaisia idiootteja tästä maailmasta löytyy. Omil tunteil o pelleilty niin paljon että ei ainakaan omiin silmiin kovin terveeltä tuollainen vaikuttanu.

xaz

Mulla on varmaan kans pipo aika kirellä, tai sit oon jo ihan kalkkis, mut mun mielestä tossa ei oo mitään hauskaa :x

Täytyy olla joku pykälä mitä tossa rikotaan, toi on ihmisten huijaamista, siis tää tyttöhän ois voinu alkaa vaikka mitä juttuja kertoon jotka ei ois kuulu pätkän vertaa pojan kavereille.

Erittäin ikävää.

marika_

No en todellakaan ottas huumorilla, vaan olisin tosi, tosi kiukkunen :x

Koska musta ihmisten tunteilla pelleilyssä ei vaan oo MITÄÄN hauskaa. Täytyy olla ihan mielettömän lapsellinen, että tekee tommosta.

Tapsu

Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Olisin varmaankin todella loukkaantunut ja vihainen. Uskoisin ja luottaisin että juttelisin sen ystäväni kanssa, joten kun tulisi ilmi että näin ei ollut, tuntisin että hän petti luottamukseni. Olisin saattanut sanoa ties mitä mitkä on tarkoitettu vain hänen silmilleen.
Tollaisen tekeminen olisi mielestäni tökeröä :?

amethystine

Olisin vihainen, todellakin. Tuollasta ei edes fiksu ihminen voi ottaa huumorilla, sillä siinä ei ole mitään hauskaa. On todella lapsellista päästä kavereitaan sanomaan tuollaisia asioita toiselle, jos itse niitä ei tarkoita, ja vielä lapsellisempaa antaa kavereiden lukea kaiken, mitä tämä tyttö niihin vastaa. Mesekeskustelut, aivan kuin esim. tekstiviestit, ovat minun mielestäni luottamuksellisia juttuja, enkä todellakaan haluaisi, että kukaan toinen tietäisi mitä siellä kirjottelen. Vaikken olisikaan mitään arkaluontoista kirjoittanut, niin olisin VOINUT kirjoittaa. Eli luottamus olisi mennyt täysin..

nele

Minä varmasti miettisin, että onpas kummallinen uni, kun olin nuorentunut kymmenen vuotta ja siirtynyt ajassa eteenpäin johonkin epätodelliseen maailmaan, missä ihmiset ylläpitävät ihmissuhteitaan tietokoneiden välityksellä..

Huoh, anteeksi huono pilkkani. Täällä vain eräs, joka ei ymmärrä.
Luulen, että ottaisin asian huumorilla. Yksinkertaisesti siitä syystä, että jos joku poika kirjoittaisi minulle koneen välityksellä tuollaisia "aletaanko olee" - juttuja, niin minä ainakin vastaisin niihin huumorilla, joten olettaisin, että toinen on alunperinkin liikkellä vitsikkäin mielin.
Mutta minä olenkin vanhus, joka ei ymmärrä nykyaikaa :D

marika_

Kyse olikin kai lähinnä siitä, että jos tarinan tyttö nyt otti tuon tosissaan.
Tai siis no, jos joku ihminen jota en koskaan oo nähnykää haluis ruveta seurusteleen, ni ei vois muuta ku nauraa ja miettiä et kuin vajaa se toinen onkaan :roll:

Mut ei tommosella sovi pilailla missän nimessä, koska joku voi ottaa sen tosissaan, ja siinä tulee ihan turhaan pahaa mieltä... Ja vaikkei tosissaan ottais, ni oikeesti loukkaantuisin siitä että puhuin jollekin muulle kun luulin...

Aveline

Juu, samoilla linjoilla edellisten kanssa. En nää tuossa [color=red]mitään[/color] hauskaa. Kyllä pistäis vihaks, jos omalle kohdalle sattuis.

nele

Siis tottakai tuollainen on törkeää käytöstä. En ymmärrä alkuunkaan. En pysty samaistumaan tilanteeseen, koska en ikinä ottaisi tuollaisia juttuja internetin välityksellä tosissaan.
Varmasti tuollainen selän takana naureskelu loukkaa ihmistä.

shazzer

Kyllä ottaisin nokkiini tuosta aika pahasti. Mitä jos ois tullu sanottua asioita joita ei todellakaan halua muiden silmille. Muutenkin olisin vihainen, enkä itse vois kuvitellakaan tekeväni tuota pilaa kenellekään

TaskuMyy

[color=violet]Nom tuo todistaa, että poika on epäkypsä ja lapsellinen!
Todellakin itse ottaisin tommosesta nokkiina, jos miun ''tunteilla'' pelleiltäisiin tuollain ja vielä naurettaisiin paskasesti ''selän takana'' [/color] :x :evil:

Twilight

Tosi typerää ja lapsellista käytöstä pojalta&sen kavereilta.
Jos olisin tuon tytön asemassa ollut, niin luultavasti ois tunteet
kylmenny aikalailla täysin kyseistä tyyppiä kohtaan. Ällöttävää
tuollainen toisen tunteilla leikkiminen!!!

*WhiteAngel*

No, kommentoin mieki sitte tähän...

Kuten jo muutki on sanonu, niin tuollanen tilanne on oikeesti törkeetä. Miulle on monesti tehty vastaavanlaisia juttuja. Jopa entinen poikaystäväni armeija aikoinaan halusi niin kovasti olla hyväksytty porukassaan ettei kovinkaan paljoa viitsinyt kavereilleen älähtää siitä että teeskentelivät puhelimessa häntä itseään, kun minä soitin viikon odottelun jälkeen hänelle armeijaan ja odotin todella paljon että nähtäisiin viikonloppuna. Kirosin todella ne tyypit jotka naureskelivat minulle siellä. On varmasti hyvin, hyvin hauskaa nauraa hyväuskoiselle ja rakastuneelle tytölle jolla on todella kova ikävä ja vaikeaa olla yksin. (Tuohon aikaan oli aika vaikeaa muutenkin.) Kun samana iltana silloinen poikaystäväni tuli kotiin, keroin sitten todella miltä moinen tuntui. No, eihän se sitten kotona niin coolia esittänyt...

Ja tuota noin...voisin tietenkin kirjoittaa vaikka romaanin siitä miten tunteillani on pelleilty, miten on satutettu jatkuvalla syötöllä ihan penskasta asti, niin kauan kuin muistan. Mutta siitä nyt ei ole kyse.
(Eikä kiinosta kirjoittaa kaikesta, menee ihan liian paljon OT:ksi. :roll: )

Kuitenkin, todella väärin tehä mittään tuollasta. Saisivat hävetä, helevetti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat