Hallitseva aivopuoliskosi - Yleinen keskustelu

marika_

http://www.teknolelu.fi/tiede/kumpi-aivopuolisko-hallitsee-sinua/

Eli pitääpä kattoa, miten tää täällä jakautuu.

Ite näin ton alussa aina et meni myötäpäivään, ja nyt ku oon noin vuoden varmaan kerran viikossa tota tuijotellu, ni sain sen kans kääntyy vastapäivään :lol:

Sivut

Kommentit (32)

-Maya-

kumpaankin suuntaan se pyöri, välillä vaihto suuntaa kun vilkasin muualle.. :)

muoks.itse asiassa saan sen pyörimään molempiin suuntiin ja pysymään paikallaan.. :D

Msuh

Ensin pyöri myötäpäivään, mutta sitten kun hetken katsoin muualle, se vaihtoi suuntaa :o Eli vastasin siis molempiin suuntiin. Olen kai joku monilahjakkuus :lol:

marika_

Miks mä ihan varmana eilen laitoin tohon neljänneks vaihtoehdoks et pysyy paikallaan, mut nyt sitä ei sit kuitenkaan oo tossa? :shock:

Ei pitäs selkeesti tehä tohon aikaa illasta enää yhtää mitään..

Tsein
marika_
Miks mä ihan varmana eilen laitoin tohon neljänneks vaihtoehdoks et pysyy paikallaan, mut nyt sitä ei sit kuitenkaan oo tossa? :shock:

Jospa vastasit tuolla linkissä olevaan täsmälleen samaan kysymykseen, jossa on vaihtoehtona tuo "pysyy paikallaan".

marika_
Tsein
marika_

Jospa vastasit tuolla linkissä olevaan täsmälleen samaan kysymykseen, jossa on vaihtoehtona tuo "pysyy paikallaan".

Joo mut eilen ku tein tota galluppia, olin nii varmasti kattovinani et laitan periaatteessa samat vaihtoehdot ku tuol sivuilla, mut en sit tiä mihi se yks joutu :-s

Tapsu

Mun mielestäni pyörii aina myötäpäivään. Vielä en ainakaan oo saanut pyöriin toiseen suuntaan tai pysymään paikallaan.

Edit. Sillon kun en kato suoraan siihen se pyörii toiseenkin suuntaan. Mutta suoraan katsottaessa ainoastaan myötäpäivään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat