Puhelinlaskunne ''koko'' - Yleinen keskustelu

Carmelita

Mulla toi puhelinlasku välil riistäyty tosi isoks, siksi vaihdoin pre-paid liittymään joka on mulla toiminut todella hyvin. Nykyään sitten puhelee erittäin säästeliäästi ja voi tarkkaan itse valita laskun koon. Parhaimmillaan se saatto olla jopa 150 euroa, ja nykyään kuussa se ton pre-paidin myötä on reilu 30e. Huomattava helpotus ja toimii mulla.

Sivut

Kommentit (125)

peikotus

Ikinä ei oo ollu 15 euroa enempää kuukaudessa, mutmut... Viikko sitten tulin ulkomailta kotia ja poikaystävä jäi sinne, soiteltua on tultu suurin piirtein aamuin illoin joten kauhulla ootan seuraavaa. 200 €?

Ann

Puhelinlasku on jotain 20-30€. Isoin lasku oli joskus yläasteella, 150€, mutsi ei oikeen tykänny ku makso sillon laskut :D Nykyään pitää vähän kattoo laskujen kokoja kun yksin asuu ja kaiken maksaa :roll:

Mour

Nykyisin lasku on lähes poikkeuksetta parin kympin luokkaa. "Villinä" sinkkuaikana puhelinlaskutkin olivat huomattavasti suurempia, kun puheluita ja viestejä sinkoili sinne tänne. :D Suurin puh.lasku kautta aikain lienee n. 300 euroa.

Sliver

Joskus on puolelta vuodelta sellane 16€ ja pahimmat ollut 50€ kuukaus, ei sinäänsä paljoa mutta kun itse maksan kaiken mikä menee yli 20€ nii kyllä se kirpasee :/ Normaalisti n. 20€ kuukausi.

Lilla My

Mulla oli viime lasku jotai vähä yli 3€. :lol: Vaihoin Saunalahden semmoseen liittymään, missä saa viiteen valitsemaansa numeroon soitella ja tekstailla niin paljon ku haluaa 2€/kk tän vuoden loppuun. Ihan kannattava on ollu.

Aikasemmin lasku jotai 20-30€ ja suurinta summaa en nyt muista (ei oo kovin isoja laskuja tullu sen jälkeen ku aloin itse maksaa laskuni).

Snaelaug

Pienimmillään se on näin euro-aikana ollu jtn 15 € ja suurimmillaan melkeen 170 €

Normisti se on jtn väliltä 35-55 €

edit.
eurot meinas olla markkoja :lol:

Celestia

Mulla on jo pitkään pysyneet laskut aika pieninä, edes se minimilaskutusraja ei tuu kuukauden aikana täyteen joten saan laskun yleensä vain joka toinen kuukausi. Tällöin laskun summa on yleensä siinä 30-31 euron paikkeilla. Eli jotakuinkin 15 euroa kuukaudessa. Monesti on tullut pienempiäkin laskuja. Isoin saamani lasku, hmm.. Ei sekään mikään suuri oo ollu, maksimissaan 30-35 euroa kuulta. En muista tarkkaan kun siitä on jo aikaa..

Rattle_girl

Mulla on viime aikoina hyvin pysyneet laskut siinä 45-50 euron paikkeilla.
Pienimmillään lasku on tainnut olla jotain 15 euroa ja suurimmillaan yli 200 euroa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat