Naistenpäivä - Yleinen keskustelu

Emmily_

Olin naistenpäivänä siskon kanssa kaupungilla ja kulta oli sillä aikaa käyny mun kotona ja vieny kukkia mun sängylle. [img]http://i122.photobucket.com/albums/o273/Emmily__/Hymiot%20ym/pienempisyd...

Sivut

Kommentit (31)

namak

Mullekki tää naistenpäivä on vähä sillee yhentekevä. Mutta kieltämättä kiva ku moni muistaa. :wink:

Sain monta tekstaria semmoisiltaki keltä en ees oottanu. Ja sillone poikkis muisti heti ekana mua ja antoi vielä kukankin. Niitä harvoja kertoja ku kukkasen oon pojalta ikinä saanu. :P

nele

Hyvää naistenpäivää!

Mites teillä päin on päivä näkynyt vai onko mitenkään? Onko kaupassa jaettu ruusuja, onko bussilla päästy ilmaiseksi?

Itse en ole erityisesti päivää noteerannut. Avokki toivotti hyvää naistenpäivää ja töiden jälkeen yllätti minut ostamalla superhyvää kakkua, josta tietää minun pitävän. Ennen kakun nauttimista teki kanasta safkat (lempiruokaani),

Rasberry

Sain murulta ylläri-illan, johon kuului leffaa, takeaway-ruokaa ja irtiksiä. 8) sekä tuhannesti pusutteluja, valvottiin kolmeen saakka, ihan vain huvikseen ja jutskailtiin :)

tata

Mä sain pari viestiä mummolta ja sit iskältä tekstarin ? Harvinaista, kun ei viestittele :D Tuli itku, oli jotenki niin ihana viesti ja tosi tärkee :) Pitää ehdottomasti säästää :)
Kultaki oli ihana eilen [size=9](tai ihana se on yleensäkki ;) )[/size], vaikkei tehtykkään mitään erikoista :)

olematon

Mä sain viestejä kännykkään ja ihan toivotuksia.. :) itse juhlistin naistenpäivää katsomalla hunkseja =P~ ja sitten menin kaverin tupareihin ja sieltä jatkettiin baariin. Kivaa oli!

Ässä

En hirmusti perusta tällaisista päivistä, mutta tuntuihan se kivalta, kun ruokakaupan kassa toivotti hyvää naistenpäivää :D Mies ei muistanut mitenkään enkä odottanutkaan, että muistais. Hänellä on tapana yllättää silloin kun vähiten sitä odottaa :D

Iskä soitti eilisiltana naistenpäiväntoivotukset ja mietinkin ekana, että mitä asiaa sillä voi olla, kun ei olla kovinkaan läheisissä väleissä. Kiva, että jollain tavalla muisti :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat