Miitti-keskustelua - Yleinen keskustelu

marika_
SunLion
heeh, marika, jutellaan sitte kilpaa :P mä en myöskään ole yhtään ujo :D ja puhun aina paljon paikasta ja ajasta riippumatta :P

haha, hyvähyvä :D

ave ja shazz: Aina (kirjotin ensin Eina.. vähän niiku Ei aina yhdistettynä) ei oo niin ruususta, ku ekan kerran ku esim. tapasin nykysen miekkosen kaverit, ni puhuin koko sen ajana aikalailla yksin vaan, ja ne tais pitää mua ihan puusta pudonneena.. :roll: Mies sit jälkeenpäin huomautti jtn, et sullahan ainakin juttua riitti.. Mut minkäs voi ku on niin yltiösosiaalinen ja kaikki on pakko kertoa kaikille.

Sivut

Kommentit (1718)

Msuh

En mie varmaan ikinä oppisi kaikkien oikeita nimiä! :shock: [size=9]Minun oikea nimi kannattaa kyllä oppia muistamaan, kun Msuh on niin vaikea sanoa ääneen, toistelen sitä joskus huvikseni :lol: Tai sitten se tosiaan kuulostaa siltä legendaariselta kissan aivastukselta :-k[/size]

SunLion

niin siis öö sinne pääsee kampista bussilla ihan suoraan, maksaa kait aikuiselt 8e suunta.

voittehan te kaikki sinne päin lähteä, mut mä en sit tiedä illan ohjelmasta vielä tarkempia ja paikka on suht vieras yms, joten en voi luvata teille mitään :D

marika_

jm: rusinoita, keksejä, jotain chilipähkinöitä, suklaata, kuivattuja hedelmiä... tossa nyt jtn mitä tuli mieleen napostelupuolelta :)
Niin ja siitä junailusta, niin se msuhin vieressä olija varmaan matkustaa yksin kanssa (veikkaisin kun on siihen laitettu), niin mee siihen sen paikalla ja heti kun se tulee niin kysyt että suostuisko se vaihtaan kun kaveri tulis tähän ja sun oma paikka olis tossa ihan vieressä. Yleensä ihmiset kyllä suostuu! :)

Ja tän kaivelin vielä tuolta;

Salaatti:

*Marika (kanaa, fetaa, ehkä vuohenjuustoa?)
*Olematon (kaikki Marikan ainekset käy, vuohenjuustoa kyllä vierastan.. paprikaa haluun ehdottomasti! )
*Nyytikki (Vuohonjuustosta en pidä, jäävuorisalaatti kerässä nam, paprika, kana, kukkakaali käyvät hyvin )
*Celestia (kana ja feta sopii myös mulle niiden perusaineiden lisäks Smile Vuohenjuusto on nounou. Paprika käy kanssa.)
*nomani (kana mielellään, muuten kaikki käy)
*Tepha (kaikki käy)

Tortillat:

*Marika (jauhelihaa (kanakin käy), juustoraastetta, kermaviiliä, rehuja, jotain kastiketta, guacamolea+juustokasiketta jos muutkin haluaa)
*Olematon (jauh.liha/kana, (voisko laittaa tonnikalaa? ) juustoraastetta, guacamolea, paprikaa, ym. rehuja, kermaviili) , suolakurkku
*Nyytikki (jauhelihaa, johon Taco-maustetta, tai kanaa, johon sitä. Taco-kastiketta, juustokastiketta/juustoraastetta, jalopenoja, salaattia, kurkkua, tomaattia)
*Celestia (Esim. jauhelihaa tai kanaa (taco-maustepussi maustamiseen?), jotain kasviksia kuten esim. paprika, tomaatti tms. ja vaikka sitä juustoraastetta ja jotain kastiketta. Mut mulle sopii melkein mikä vaan Smile)
*nomani (oikeastaan kaikki käy, juustokastike olis kuitenkin kiva)
*Tepha (kaikki käy)

Eli olisko vielä muita osallistujia noihin ruokiin? jm? msuh? wa? sun? riina? mites se anna?

shazzer
tata
xaz
TAI sit ei muusta puhuttaiskaa ku Salatuista :D
Eiii, mä en voi sit tulla miittiin jos tää on kokoaikanen aihe, mä kun en seuraa :( :D

Eikun muut puhuu salatuista ja me leikitään sillä aikaa tatan kanssa sanaleikkiä :lol: Ja ämppärit samalla korvissa ja "mitä kuuntelet nyt"
Oi kun mie repeilen näille teidän ideoille :lol:

marika_ Jonkunhan se pitää olla se jäänrikkoja, hyvä jos porukasta löytyy joku ei-ujo :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat