Toistuvat unet ja painajaiset - Yleinen keskustelu

Emmily_
namak
Mä näin tossa yhtee aikaa ku vielä seurustelin ni muutamia kertoja viikossa painajaista siitä että erotaan. Unissani myös minä petin poikaystävääni ja poikaystäväni minua.!! Ne oli ihan hirveitä.. Vielä herätessäkin ne tuntu todellisilta. :oops:

Näkin nään aina sillon tällön painajaisia että petän kultaani. :( Herätessä on kyllä onnellinen ettei se ookaan ollu totta..

Sivut

Kommentit (25)

TaskuMyy

Mistä johtuu, että näkee koko aika painajaisia, että satuttaa/loukkaa itsensä tosi pahasti?
Esim.

:arrow: katkasee luita
:arrow: sahaa moottorisahalla jumalattomat haavat tms..

namak

Mä näin tossa yhtee aikaa ku vielä seurustelin ni muutamia kertoja viikossa painajaista siitä että erotaan. Unissani myös minä petin poikaystävääni ja poikaystäväni minua.!! Ne oli ihan hirveitä.. Vielä herätessäkin ne tuntu todellisilta. :oops:

Jinda

nään usein pahaa unta
:shock: karhusta joka yrittää milloin mitenkin vahingoittaa
:shock: että olen huonokuntoisessa laivassa keskellä merta ja että on myrsky

Karolyn

Eli onko teillä unia, joita näette toistuvasti? Millaisia? Painajaiset yms.

Itselläni ei ole toistuvia unia, mutta näin talviaikaan näen talviurheilulajeihin liittyviä painajaisia, myös formulat ovat nyt tulleet uniini:D. Jääkiekkoon liittyviä unia näen eniten, mäkihypystä myös. Seuraan näitä lajeja, mutta tuota mäkihypyn katsomista olen vähentänyt sillä pelkään niitä kaatumisia kun unissa ne kaatuilevat pahasti. Nyt näitä unia ei ole ollut, luultavasti sen takia kun olen jotenkin "tiedostanut" ne eli olen pohtinut niitä enkä vaan ajatellut sen olleen pelkkää unta.

JigglyPuff

Mulla unet on monesti sellasia ahistavia ja niisä kaikisa on samaa kakkaa.

Siis että mulla on joku päämäärä ja yritän monta kertaa tavoittaa sitä, joskus säpsähän kesken kaiken, mutta koskaan en saavuta sitä ja se on nii vajalkjg ahistavaa yy

joo edit edit bölaal

olematon

Mä nään tosi usein unta, että ajan kolarin ja kuolen.. siihen asti ajan autoa itse, ja nään tapahtumat ratin takaa kunnes rysähtää ja siitä eteenpäin katson "ulkopuolelta" tilannetta, kun alkaa kuulua ambulanssin ääniä ja autosta nousee höyryä ja kaikkea... :roll: ei kiva. Oon siis tulkinnut näin, että kuolen ,koska lopuks aina "nään" itteni siellä autossa enkä enää katso sieltä autosta ulos.

Sit mä nään myös unia missä tapahtuu eri asioita, mut ne tapahtuu aika usein siinä samassa paikassa - mitä ei siis oikeasti ole kai olemassakaan.

JJEMMY

Mie näin (en oo nyt vähään aikaan nähny) tosi monena yönä semmosta unta et joku mies jahtaa minuu ja tiedän että kuolen. Se valtava todenmukainen tunne kuolemasta on niin hirveä etten tiedä toista. Kaikki unet on erilaisia ja aina on eri mies kyseessä mut jotenkin ne päätty siihen että juoksen henkeni edestä tätä miestä karkuun ja tiesän etten jaksa enää ja hän tavoittaa minut. Aina uni loppuu kun jatkan ja jatkan pakoa mut ikinä mies ei oo minuu kiinni saanu.

Onneks en oo vähään aikaan nähny tota unta.

Rasberry

Mä näin aina pienempänä samaa painajaista, jossa jouduin kävelemään sellaisella rikkinäisellä roikkosillalla, jonka alla oli pitkä pudotus ja joki täynnä krokotiilejä. Sit aina tipuin siitä sillalta, ja heräsin just ennen kuin krokot ehti napata mut! :lol:

Mä nään hirveästi unia aina sellaisista aiheista jotka ovat ajankohtaisia, ja ne unet saattavat kestää monia öitä tai viikkoja. Nyt kun ovat nuo siskon pienet olleet sairaina, nään heistä hirveästi unia yöllä, joissa heille sattuu jotain.

k87

mä nään aina välillä sellasia unia että yritän kovasti päästä johonkin paikkaan, mutta yhtäkkiä mun jalat muuttuu lyijynraskaiks enkä pysty liikkumaan tarpeeks nopeeta. sit yleensä joku paha saa mut kiinni.

femma

Pari vuotta sitten olin työpaikkakiusattu ja näin tästä kiusaajasta koko ajan painajaisia. Onneksi se homma on nyt ohi ja tilalle on tullut ihania vauvaunia! :D ainoa huono puoli niissä unissa on, että ei haluaisi ikinä herätä niistä tai kun herää, pettyy pahasti että se olikin vain unta (ai mullako vauvakuumetta... 8-[ )

Sssan*

Okeih...Mä näin meidän parisuhteen alussa toistuvasti unta et petin poikaystävää :? Ja nyt ne samat unet on reilun 2 vuoden jälkeen taas täällä..Mitä HLSVETTIÄ ne meinaa!!?? ja näissä unissa on melkein aina se sama tyyppikin kenen kanssa "petän".... :shock: DÄMN MINÄ(ja mun tyyhmät unet)!

tetra

Toistuvina painajisina tulee se että seuraan äitini kuolemaa taas aina vähän eri tavalla ja sitten ne joissa hän tulee takaisin kuolleista eikä meinaa tajuta että ei enään kuulu tähän maailmaan. Yleensä herään itkien

sense

todella usein nään unta, että olen vain yhtäkkiä ajamassa autoa - hantin paikalta. yleensä siinä unessa aluksi olen istunut jonkun kyydissä ja yhtäkkiä se onkin hävinnyt ja huomaan jotenkin kummasti ajavani sitä autoa mutta silti istun sinä hantin paikalla.. aina ihmettelen aamuisin että mitäs, miten tuo edes olisi mahdollista, mutta unissa näköjään pystyy kaikkeen.
nyt olen vähän väliä nähnyt sellaista unta, että siskoni kuolee. todella ahdistava olo aamulla kun herää siihen ja hetken aikaa miettii että onkos se nyt vielä elossa. ensimmäisen unen jälkeen piti heti aamulla soittaa siskolle että onko kaikki hyvin

Celestia

Mulla on toistuvasti unien aiheena tuli jossain muodossa, useimmiten tulipalo tms. Noi unet aina jonkun aikaa pysyy poissa, mutta sitten tulee aina takaisin ja toistuu monena yönä. En sen kummemmin osaa unia tulkita niin en tiedä voiko noissa olla jotain "takana"..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat