Miten aiotte juhlia/viettää...? - Yleinen keskustelu

Emmily_

Mitäs on suunnitelmissa uuden vuoden aatoksi..? Itse ollan tässä miehen kanssa yritetty miettiä jotain kivaa tekemistä.. :)
Mahdollisesti tuttavapariskunnan kanssa jotain yritetään keksiä..(?)
[size=18]
[color=red]
EDIT: tein tästä yleisluontoisen ketjun jossa voidaan jatkossa jakaa joulu/pääsiäis/juhannus yms suunnitelmat. -sunlion-[/color][/size]

Sivut

Kommentit (31)

Msuh

Aluksi oli tarkoitus viettää uusi vuosi poikaystävän kanssa, mutta inttipä pisti suunnitelmat uusiksi 8) Olen tässä vähän tyhjän päällä, mutta suunnitteilla on onneksi pienimuotoinen tyttöjen ilta kavereiden kanssa. Hyvää syötävää ja juotavaa sekä ilotulitusten katselua tietenkin :)

Emmily_

Höh.. :(

Hitsi, nyt toi mies haluisikin yhtäkkiä lähteä Hämeenlinnaan kaverinsa ja sen tyttöystävän luo, enkä mä todellakaan haluais lähteä joidenkin ventovieraiden luo uudeks vuodeks toiseen kaupunkiin.. Taitaa vaan tuo mies olla vähän äkänen nyt mulle.. :( Tai surullinen ainakin. :(

ssuvii

Kavereiden kanssa dokataan parhaillaan, tulin vaan nopeeta käymässä täällä, kun suurin osa porukasta lähti hakeen kaljaa joltain kioskilta tai huoltoasemalta(mahtaakohan sellaset olla edes auki nyt) ja tänne jäi vaan muutamia tyyppejä : DD

Celestia

Aatto meni kullan kanssa täällä kotona juoden ja herkutellen, kullan kotikotona käydessä ja baarissa oleillen :) Julkista ilotulitustakin käytiin katsomassa ja käveltiin ulkona ihastelemassa muiden ilotulituksia yms. Hauska ilta oli, oli ihan mukavaa pitkästä aikaa juodakin ja pynttäytyä baariin :)

Lukretia

Herkuteltiin miehen kanssa kotona, käytiin katsomassa kaupungin järjestämä ilotulitus (joka oli hyvä mutta lyhyt) ja ajeltiin vielä autolla katselemassa raketteja.

Emmily_

Mitenkäs cosmolaiset aikovat viettää ystävänpäivää..? :)
Kullan kanssa jotain erikoista?
Me ollaan mietitty että jos löytyy joltain matkatoimistolta semmonen kaksi yhden hinnalla -ystävänpäivätarjous (joskus ainakin ollut), niin lähdetään johki matkalle! :)

shazzer

^Eilen mietinkin tuota ystävänpäivää.. Melkeinpä minun kaikki kaverit seurustelee niin ovat varmaan sitten poikakavereidensa kanssa. Ei nyt sinänsä haittaa, ihanaa kun heillä mies löytyy :)
Ei mulla sitten varmaan mitään kovin isoja suunnitelmia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat