Uutuuksien arvostelu - Yleinen keskustelu

Amorous

Miä maistoin sitä mansikka banaani smoothieta. :D Olihan tuo ihan hyvää, jos vaan oikeesti tykkää mansikasta ja banaanista yhessä. Kumpiki maistuu aika voimakkaasti. :)

Sivut

Kommentit (604)

temelia

En tiiä onko ollut jo testauksessa mutta itse ihastuin Olvin uuteen juomaan, mis on yhdistetty sitruunamehua ja kivennäisvettä. Ei liian makee/limsamainen mut ku en tykkää esim. vichystä niin hyvä vaihtoehto mulle.

shazzer

Onko se fantan omena-päärynä-limsa uutuus vai olenko nyt vasta sen vaan löytänyt?
Jokatapauksessa ostin sitä vaikka en ole koskaan oikein ollut fanta-ihmisiä ja NAM! Ostan kyllä toistekin!
Tykkään muutenkin omenamehuista joten tämä limukka oli minun löytö!

Emmily_
shazzer
Onko se fantan omena-päärynä-limsa uutuus vai olenko nyt vasta sen vaan löytänyt?
Jokatapauksessa ostin sitä vaikka en ole koskaan oikein ollut fanta-ihmisiä ja NAM! Ostan kyllä toistekin!
Tykkään muutenkin omenamehuista joten tämä limukka oli minun löytö!

On sitä kyllä ollut jo kauan. :)

namak

Löysin tosi hyvän purkan. Voi olla että sitä on jo jonkun aikaa ollu, mut nyt vasta osu mun silmiin. Jenkki Frozn ekstreme lime. Semmosia tyynyn mallisia paloja ja on tosi raikkaita ja pehmeitä.

Suosittelen :wink:

summasummarum

Pitihän munkin sitä, Fazerin Tutti Frutti suklaata maistaa ja oon kyllä vähän pettynyt. Olihan se ihan syötävää, mutta ei todellakaan mitään erityisen herkullista. Täytyy tulevaisuudessa syödä Tutti Frutit ja suklaat ihan erikseen. Parempaa niin.

Hirveesti himottais maistaa Fantan (vai oliko se Jaffan) niitä uusia smoothieita, mutta on kyllä niin kalliita, ettei ihan anna kukkaron nyörit myöten.

Celestia

^ Just äsken ostin kaupasta tota mansikka-banaania, täytyy tänään maistella sitä :) Viime viikolla maistoin sitä persikka-appelsiinia, ja se oli kyllä tosi hyvää, vaikka tosiaan maistuu aika voimakkaalta. Tosiaan aika kalliita kyllä ovat, mutta niin on kyllä muunkin merkkiset smoothiet mitä oon kaupassa nähnyt. Ihanaa ettei noissa oo mitään lisäaineita tai muuta ylimääräistä, pelkkiä hedelmiä/marjoja ja mehuja vaan :)

Rasberry

Söin äsken puuroa, johon lisäsin Valion uutta (?) kausituotetta omena-mustaherukkakeittoa. Vähäkalorinen ja runsaskuituinen, ja maistuu ihanasti omenalle! Tykkään paljon näistä Valion keitoista, ja tästä tuli heti suosikki! Oli aivan täydellistä puuron kanssa, nam!

Celestia

^ Juu tuosta olikin keskustelua jo tuolla ketjun alkupäässä.. Eli ei oo joo mitenkään terveellisiä (muuta kuin kuidun puolesta), oli pieni "väärinkäsitys" :lol:

Suhfeli

Lainaus:
a. Varsinkin tohon Tupla Sportiin rakastuin, suussasulavan hyvää mut silti terveellistä

Joku maailman suurin ku*etus nämä muka terveellisen suklaapatukat ja esim muka vähärasvaiset sipsit. My ass. Katsokaa neidit niitä hiilihydraattien määrää ennemmin!

Jesssi-
des
Onko kukaan kokeillut sitä uutta ripsiväriä, mitä nyt mainostetaan.. Eli siinä mainoksessa höpistään jotain siitä miten se väri tekee ripsiin pitkän kärjen.... Ymmärsiköhän kukaan..? :D Kuitenkin, olis kiva tietää onko se nyt niin erityisen hyvää!

Ostin tuota viime viikolla.Oli kyllä pieni pettymys koska olin ajatellut että se pidentää enemmän ja että ripset olis vähän näyttävämmän näköset.Todellakin sitä mustaa väriä saa sutia aika paljon ennenku valkonen ei näy alta ja ripset menee aika helposti tuolla paakkuisiksi.Ei ole ihan hintansa veroinen tuote tuo.

summasummarum

Maistoin vappuna Golden Capin uutta puolukka siideriä, enkä kyllä ikinä enää suostu sitä juomaan, oli se sen verran pahaa. Mä oon viimeaikoina, jotenkin ihastunu kaikkeen puolukan makusiin juttuihin, esim. puolukka jukurttiin, mutta tuo siideri oli kyllä ihan yli pahaa. Pihi kun kuitenkin olen niin pitihän se sitten juoda, mutta nenästä sai pitää kiinni. Hyi, yäk vieläkin puistattaa tuo maku...

minni-
Celestia
^ Mä tykkäsin siitä limesiideristä ihan hulluna! :) Se oli musta sellanen tosi raikas ja maistu ihanasti sitruksille. Varmaan ois ihanaa juoda sitä oikein kunnon kesähelteellä ulkona =P~

Sitten sitä mansikka-banaani-smoothieta maistoin eilen, ja olihan se ok. Mutta tykkäsin kyllä enemmän siitä persikka-appelsiinista. Toi mansikka-banaani maistu ehkä hitusen liian voimakkaasti mansikalle. Mutta ihan kelpo juotavaa silti :)

meillä on sama maku :D

mäkin pidin noista smoothieista, varsinkin persikka-appelsiini oli hyvää.

des
Emmily_
Onko kukaan kokeillut sitä uutta ripsiväriä, mitä nyt mainostetaan.. Eli siinä mainoksessa höpistään jotain siitä miten se väri tekee ripsiin pitkän kärjen.... Ymmärsiköhän kukaan..? :D Kuitenkin, olis kiva tietää onko se nyt niin erityisen hyvää..?

Mä hommasin tuon muutaman viikkoo sitten. Oon käyttäny tuota nyt vaan muutamia kertoja, kun arkiaamuina ei jaksa alkaa sen kanssa pelleilee. Kyllä se ihan hyvin pidentää, mutta sen valkosen kanssa saa olla niin tarkkana. Jos se ehtii kuivua, ja sen jälkeen yrittää vielä lisätä, niin tuloksena on ihan hirveet klimpit :x Ja mustaa saa levittää päälle aika rankasti ennen kun saa sen valkosen piiloon.

L´orealin True Match mineraalimeikki"voide" sen sijaan on ihan ihan loistavaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat