Missä uutenavuonna? - Yleinen keskustelu

steffy

Elikkä kiinnostais tietää missä vietätte uudenvuoden vaihdetta?

Sivut

Kommentit (64)

SinRuid

Varmaan järjestetään kekkerin tynkää, eli juopottelua hyvässä seurassa. Baariin ei kiinnosta lähteä tunkemaan, eivätkä järjettömät taksijonotkaan innosta. Plus että joka uutena vuotena ennen kahtatoista joka baarin pitää soittaa final countdown!! ](*,)

riinaF

Varmaan joko kotona porukoiden luona vaan parin siiderin voimin tai sitten kaveriporukalla jossain viettämässä iltaa (jos kutsutaan..). Taiiii jos joku tosi iso ihme tapahtuu, Hepun kanssa :lol:

Msuh

Eipä ole mitään kummempia suunnitelmia, saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Ainiin jos ihme tapahtuu, saatan olla isoveljen kanssa reissussa, luultavasti Lontoossa :D Mutta jos kotosalla olen, ehkä saatan maistella vähän siideriä ja tavata kavereita. Varsinaisia bileitä ei kuitenkaan ole tiedossa.

Baby-G

Varmaan kavereiden kanssa, muru lähtee itse Stadiin vanhojen frendiensä luokse.. En oo yhtään vielä varma mistään, tiiän suurinpiirtein kenen kanssa oon mun stressaa silti ihan sikana ku en tiiä tarkkaan. ://

Mulla on vähän uuteenvuoteen sellanen viharakkaus-suhde, aina sama stressi et mitä sitä tekee ja kenen kanssa, ja mitä jos ei pyydetäkkään mihinkään ja menee ihan käteen koko juhla. Silleen ei oo ees hinkua bilettää mitenkään ihmeellisesti kun viikko siitä on 18-vuotissynttärit, mut ei viittis himaankaan yksin jäädä kun porukatkin menee niiden tuttujen kanssa viettämään iltaa.

Tavallaan toivon et tulisin kipeeks ja saisin hyvän syyn jäädä kotiin nukkumaan ja unohtaa et miten hieno sen illan pitäis oikeesti olla. Plaaah.

marsipaaninapa

Täällä päässä kullan kanssa, varmaan käydään siinä kavereilla hengaamassa mutta sitten myöhemmin taas kotia kyhnyttämään..<3

rory

Jyväskylään ehkäpä lähdetään täältä savon perukoilta kun vapaat sattu niin kivasti molemmille. Ystäväpariskunnan luokse juhlistamaan. \:D/

Nyytikki

Kavereiden ja miehekkeen kanssa luultavasti alkuun yhdellä kaverilla, loppuillasta loppujen kavereiden kanssa ehkä baariin, jos jaksaa. Yhtäkään uutta vuotta en ole baarissa viettänyt, mutta katsotaan jos nyt sitten... Minulla on jo skumppapullo uudeksivuodeksi :D

Tsein

Ei aavistustakaan. Aion olla vuodenvaihteenkin yli kotikotona, mutta saas ny sitten kattoa onko sielä ketään kavereita sillon, vai oonko ihan vaan perheen seurassa. Jotenki tällä hetkellä tuntuiskin siltä, että haluaisin olla vaan kotona.

rrriot

vuokrataan tyttöjen kanssa mökki, mennään sinne jo aamulla, saunotaan ja tehdään kaikenmaailman hoitoja ja sitten illalla armotonta ryyppäämistä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat