Mille nauroit viimeksi? - Yleinen keskustelu

Amorous

Miä sain vaa tyhjästä nauru kohtauksen lauantai iltana. Nauroin ties miten kauan ja aina ku käännyin kattoo kultaa ni repesin vaa entistä pahemmin. :D Tais vähän tuo väsymys purkautua. :lol:

Sivut

Kommentit (475)

mimuli

Tuossa, kun kaveri toi minut kotiin (vietiin muru inttibussille) niin mietittiin, kuinka siistiä ois lähteä samalla porukalla viikoksi mökille, niin sitä ruuan määrää, mikä pitäisi ostaa. :D Ja alkoholipuoli myös, voi että me revettiin :D

closure

Räjähdin ihan järkyttävään nauruun perjantai-iltana kun tuli "Tartu mikkiin"-ohjelma. Muistatteko kun k87 (muistaakseni) kertoi, että hänen mies oli tullut kyseisen ohjelman aikana k87:n eteen huutelemaan "Tartu dikkiin!" Mulla tuli se heti mieleen kun näin sen ohjelman ja aloin vaan kuvitella jos oma kulta tekis samoin :lol: :lol:

JJEMMY

Aamulla kun krapulassa herätiin kahen kaverin kanssa ja toinen näytti niin huvittavalta kun sen käsi painoi sen naamaa niin hassusti :lol: En osaa selittää mut just sellasta tilannehuumoria. Ja muutenkin lens niin typerää krapula läppää et ei voinu muuta kun nauraa kippurassa :lol:

shazzer
k87
shazzer
Aveline
Little Miss Sunshine-elokuvalle :lol:

[size=7]ot mutta vitsi tää oli ihana ja sain hyvät naurut siinä lopussa kun se auto vaan tööttäili [/size] :lol:

[size=7]se tanssi oli ihan paras siinä lopussa[/size] :lol:

[size=7]Aahhah, joo! [/size]

shazzer
Aveline
Little Miss Sunshine-elokuvalle :lol:

[size=7]ot mutta vitsi tää oli ihana ja sain hyvät naurut siinä lopussa kun se auto vaan tööttäili [/size] :lol:

TaskuMyy

Kaverin kanssa eilen naureskeltiin vanhoille jutuille..
MM: sille kun matkustettiin lappiin.. Mieh olin valvonu 2vrk niin voitten kuvitella et jutut oli sen mukaset :wink:

Celestia

Itselleni, kun pamautin vahingossa tossa illalla ulos lähtiessä oven päin naamaani :lol: Olin tarkistamassa että onko avaimet laukussa, ja jotenkin sit samalla kun olin sulkemassa ovea niin täräytin sen päin näköä, ohimoon tuli mukava patti 8-[ [size=9]Sähläri mikä sähläri..[/size]

olematon

viime kesänä kunnon helteellä lähettiin kahen kaverin kanssa ostoksille... No, jouduttiin siinä hetki seistä jossain tietyöjutussa, jolloin toinen kaverini keltaisen kypärän vilauksen nähdessään "tyämiehii!! HOT!!" ja sit me kaikki käännyttiin kattomaan niitä - ja ne oliki jotain harmaahapsisia möhömaha patuja.... ja sitten kaveri takapenkiltä jatkoi ..."or not". Kyl revettiin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat