mikä nyt juuri pelottaa....? - Yleinen keskustelu

TaskuMyy

Myöhästyn töistä

Sivut

Kommentit (132)

xaz

Mua pelottaa nyt ihanuuden vastaus. Jota ei ole vielä tullu, mut..

Jos se nyt sitte kuitenki oli eilen sen verran tsikunoissa et leperteli vain omiaan... :roll: ja mää vain kietouduin lisää ja lisää sen lankaan.

Miks mää oon näin epävarma!?

olematon

...että tein jotain väärin kun olin ekaa kertaa iltavastaavana, ja oon kaupassa töissä. Pelottaa ettei ovet oo oikein laitettu lukkoon tai että mokasin muuten vaan.

iLsKi

Pelkään ettei elämä jatku rakkaan isäni kuoleman jälkeen. Että elämä jää junnaamaan tähän surun aiheuttamaan kaaokseen. Pelkään ettei mikään tunnu enää miltään.

yannah

pelkaan et mita teen jos kulta ja mina joskus erotaa... vaikka ei se todelakaa silta vaikuta ku kaikki menee niin hyvin.. mut mita jos joskus? mita sitten teen? miten parjaan? :? myos muiten tarkeitten ihmisten menetamista pelkaan ihan kamalasti..

Chocolat

Pelkään että kulta jättää koska olen niin kamala välillä :( Varsinkin jos olen liian huolissani meidän suhteen tilasta niin puhun aivan outoja. Mutta tiedän että ei hän jätä. Ei suhde semmosiin kaadu pikku kinoihin jotka kuitenkin johtuvat vain ikävästä.

Mimia
Miss Blood
Tällä hetkellä pelottaa (tai ennemminkin ahdistaa), jos en pääsekään perjantaista uusintatenttiä läpi...

Mulla tuo on edessä nyt tänä perjantaina.. :? Paitsi että mulla tuo on uusintatentin, uusintatentin... uusintatentti. En edes tiedä monesko kerta tämä on, kun tuota menen tekemään. Huoh. Voisivat jo kohta päästää ihan pelkästään kovasta yrityksestä läpi. :roll:

Anee

Pelottaa, etta olen yksin. Ettei ole ketaan kelle puhua. Ettei ole ketaan, jonka saisi viereen.

Pelottaa, etta poika, joka sanoi haluavansa kokeilla jotain vakavampaakin mun kanssa vain leikkii mun tunteilla - ehka typeraa pelata tollaista neljan vuoden ystavyyden jalkeen, mutta pelkaan silti.

Pelottaa, etta en saa nukuttua. Vajaa viikko sitten nukuin vain pari tuntia yhtena yona, ja nyt on liian samanlainen fiilis kuin silloin.

Pelottaa, mihin suuntaan mun elama on menossa.

Mimmu86
Minttumarianna
Mua pelottaa ens yö.. kulta lähtee kymmeneksi töihin ja tulee vasta aamulla. En osaa nukkua kunnolla yksin (pitkään aikaan ei oo tarvinnu) ja oon vielä kipeänäkin, niin kuumeisena heräilee.. Pimeyden torjun eteisen valoilla.
Se on kyllä ihan totta, että se vaatii totuttelua. Muistan kun jätin pitkäaikaisen poikaystäväni, niin kyllä minun tuli häntä ikävä ja vieressä nukkumista, vaikkei hän aina niin kovin mukava ollutkaan.

Minttumarianna

Mua pelottaa ens yö.. kulta lähtee kymmeneksi töihin ja tulee vasta aamulla. En osaa nukkua kunnolla yksin (pitkään aikaan ei oo tarvinnu) ja oon vielä kipeänäkin, niin kuumeisena heräilee.. Pimeyden torjun eteisen valoilla.

*marjis*

pelottaa et onko kaikki meidän rouvalla(=koira) kaikki kunnossa...pitäis jo synnyttää mut ei viel ees oo lämpö laskenu..no, puolen tunnin päästä eläinlääkäriin... :cry:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat