Kummitustarinoita? - Yleinen keskustelu

Ciz

Sama täällä! :/
Nukkumaanmenosta ei tule mtn kun lukee jtn kummitustarinoita, mut pakko vaan on lukea kun oon niin utelias ja ne kiinnostaa :P

Sivut

Kommentit (91)

nookuliina_
Ciz
Nukkumaanmenosta ei tule mtn kun lukee jtn kummitustarinoita, mut pakko vaan on lukea kun oon niin utelias ja ne kiinnostaa :P

täysin sama. :D Kun pienempänä katsoin manaajan ekaa kertaa nukuin valot päällä ja viikon ajan piti lukea aku ankkaa ennen nukkumaan menoa. :) Ja pakko lukea kaikki kummitusjutut ja sitte valvon koko ens yön kuuntelemalla pikku risahduksia ja nähden ihan olemattomia. :(

tata
nookuliina_
Ciz

täysin sama. :D Kun pienempänä katsoin manaajan ekaa kertaa nukuin valot päällä ja viikon ajan piti lukea aku ankkaa ennen nukkumaan menoa. :) Ja pakko lukea kaikki kummitusjutut ja sitte valvon koko ens yön kuuntelemalla pikku risahduksia ja nähden ihan olemattomia. :(

Nii mustako sä puhuitki? :roll: :lol: Miks sitä pitääki pelotella itteensä ja sit pelätä ku ei pääsekään enää kuvitelmista eroon? :roll: :?

nookuliina_
tata
nookuliina_
sitte valvon koko ens yön kuuntelemalla pikku risahduksia ja nähden ihan olemattomia. :(

Nii mustako sä puhuitki? :roll: :lol: Miks sitä pitääki pelotella itteensä ja sit pelätä ku ei pääsekään enää kuvitelmista eroon? :roll: :?

:lol: toisaalta se on taas niin ihanaa kattoa joku pelottava leffa tai lukia jotain kauhujuttuja kun tietää että selkäpiitä karmii. :D mut sit se seuraava yö onki asia erikseen. :lol:

Amorous

Meillä oli eilen koulussa kummitusjuttu päivä. :D Tuli kerrottua ihan kauhiasti kaikkia. Eniten mielenkiintoa herätti juttu naisesta joka seikkailee yhdellä syrjäisellä tiellä Haukivuorella joka yö kello 4-5. Yksi meiän luokkalainen oli käyny sitä autolla kattomassa ja se sano että siellä se käveli ja peitti kasvonsa joka kerta kun sen ohi ajoi. Joku luokkalaisen kaveri sitten oli omalla autollaan lähteny seuraamaan tätä naista. Nainen oli jonkun aikaa kävellyt, mutta sitten pysähtynyt ja ruvennut huutamaan. :roll:

Ciz

Ystäväni äiti kuoli vuosia sitten syöpään ja kaverini kertoi
pappansa nähneen naisen nojaamassa ovenpieleen
vähän kuoleman jälkeen.
Nainen muuten nukkui pois omalla kotisohvallaan, sen takia heidän
kodistaan on tullut kauhean pelottava mulle :/

Ciz

Hui, onpas karmivaa :D
Mä en kyl uskaltais men edes sinne.

3-4 kk sitten kamujen kanssa lähdettiin Luvialta etsimään "kummitustaloa" kun yks tuttu oli sanonut et ne oli ryypänny jonku talos mis oli kaikki tavarat viel mut se on ihan asumaton talo :o
Löydettiin vissii se tie, mut ei uskallettu men ku ei ollu mtn valoja ja iso portti siinä edessä että pitäis mennä kävellen keskellä metsää! :D

Amorous

Sitte puhuttii että Mikkelissä on joku kummitustalo. Miun kaverin kaverit oli sitten sinne lähteneet ja kun talossa vähän aikaa kiertelivät ni totesivat että ei siellä mitään ole. No mutta sitten yks näistä kolmesta oli kysyny että "Mites kummassa tuolla pellolla ajaa joku papparainen traktoria?" Noo nää kaks muuta oli sitte vilkuillu sinne pellolle ja toinen sano että "Voi vittu. Eihän tossa traktorissa ole edes ketää!" ja tää kolmas taas ei nähny koko traktoria ollenkaa. Tuli niille sitten aika äkkilähtö. :D

Halley Sophie
nookuliina_
Ciz

Hih, mulla ollu kanssa samankaltaisia kokemuksia. Uteliaisuuden takia aina pitää lukea kaikki loppuun/ kattoa leffat. Olin kipee joskus kun maikkarilta tuli Stephen Kingin kirjaan perustuva leffa "it", siinä joku pelle tappo ihmisiä. Oli aivan karmaiseva! Tutisin peiton alla ja laitoin huoneeseen kaikki valot leffan loputtua. Oli siinä pari tuntia vielä katottava jotain ihme chattia, kun ei uskaltanu koisimaan ryhtyä...

tata
Ciz
Olen muutenkin niin herkkä, en tajua miks silti nää kiinnostaa niin paljon et kiusaan itseäni näillä :(

Mä teen ihan samaa :? Kiusaan itteeni pelottavilla asioilla ku ne vaan kiinnostaa, ja sit pelkään suunnilleen omaa varjoaniki :? Ja kehitän kaikkee lisäpahaa sun muuta :roll:

Ciz

Mä uskon jollakin tapaan aaveisiin. En lainkaan ihmettelisi jos vaikka telotuspaikoissa kummittelisi henkiä joita kohdeltiin kaltoin.

Ei hitto, alkoi heti pelottaa, kun luin näitä. Pakko oli laittaa valot sen jälkeen kun luin celestinen jutun et joku ois pyyhältänyt takana, ei kiva ajatus nyt yön aikana pimeässä. Olen muutenkin niin herkkä, en tajua miks silti nää kiinnostaa niin paljon et kiusaan itseäni näillä :(

Illalla kun olen peiton alla, mulle tulee yhtäkkiä niin kylmä että karvat nousee pystyyn! Ja sit se menee samantien ohi. Ei siinä mtn mutta kun sanotaan että silloin on henkiä lähellä kun tulee yhtäkkiä kauhea vilu :(

DemonOfTheDay

Mä oon jotain välimaastoo et toisaalta mun mielikuvitus laukkaa kauheesti ja uskon henkiin ym yliluonnollisiin juttuihin mut toisaalta yritän aina järkeistää kaiken.

Mulle ei varsinaisesti oo sattunu mitään ihmeempiä. Kerran yöllä heräsin vaan johonkin kummallisen painon tunteeseen mun päällä ja mä en pystyny liikkumaan kunnolla(saatto johtua pelostakin tmv) ja kesti jotain 15min ennen ku sain itseni liikkeelle siitä.

Ja sit kuultuja juttuja...

Oulun keskustassa on sellanen vanha puurakennus mikä toimii(tai ainakin toimi joskus) päiväkotina. Se on joku vanha sota-ajan rakennus, en tiedä mihin sitä on käytetty sillon.
No,koska itse tällä alalla olen niin olen sit tutustunu ihmisiin sieltä päiväkodista jotka kerto mulle juttuja.
Kerran oli paikalla ollut pari hoitajaa ja lauma lapsia ja olivat menossa ulos. Yks hoitaja oli kiertäny kaikki huoneet läpi katsomassa ettei lapsia jää minnekään kun tää hoitaja oli yhtäkkiä nähny lapsen seisomassa huoneessa keskellä lattiaa. Se oli siinä tohinan keskellä huikannu tälle lapselle että "alas säkin nyt tulla sieltä" mut kun oli menny sit katsomaan niin eipäs siellä ketään ollutkaan.

Toinen tarina samasta paikasta on, et monet vanhemmat ja talon työntekijät on usein nähny naisen seisomassa ovella toisessa päässä taloa(talo on L-kirjaimen muotonen), mitä ei enää käytetty. Vanhemmat oli lapsia hakiessaan kyselleet että onko heillä uusi hoitaja kun olivat nähneet jonkun tuijottamassa sieltä portailta...

Ja sit samassa talossa jatkuu. Siellä kävi siivooja aina sen jälkeen kun porukka oli lähteny ja tää oli sit nostellu tuolit ylös ja menny jonnekin toiseen huoneeseen. Takasin tullessaan kaikki huoneen tuolit oli takasin lattialla ja osa kamoista hieman eri paikoissa. Eikä talossa ollut ketään...

siis jos multa kysytään ni mä en KOSKAAN menis siihen paikkaan töihin!! :shock: oon kiitelly onneani myöhemmin etten joutunu sinne koska alunperin mun oli tarkotus mennä just tähän ko. paikkaan töihin! :lol:

olematon

mulla on kans liika vilkas mielikuvitus... :D mua alko ällöttää ihan suunnattomasti ku kävin näinä hellepäivinä hautausmaalla illansuussa, ja ku mulla oli hame päällä ni tuntu oikei sääriin ku siel oli sellasta viileetä ilmaa, tuli sellasia ilmavirtauksia vastaan, ja mua puistatti :lol: ja mun mielestä kaikkialla muualla oli ihan lämmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat