Jos poikaystäväsi/miehesi lukisi cosmopalstoja.. - Yleinen keskustelu

yannah

ei se oikee voi eksyy ku ei kayta koneta tai nettii olenkaa
eika se ymmara suomee jote ei olis mitaa valii vaik lukis
tosin kayn myos kreikan cosmopolitanin sivuil et sita se kyl ymmartais mut en ma kamalasti mitaa erikoist onneks mihinkaa nettii kirjottele

Sivut

Kommentit (100)

liljankukka

Poikaystäväni tietää kyllä, että käyn välillä täällä kirjoittelemassa. Nimimerkkiä hän ei tosin tiedä, enkä aio kertoakaan. En haluaisi, että hän kävisi lukemassa juttujani. En mie mitään sellasta kirjoita, mitä hän ei saisi tietää (tai ei jo tietäisi), mutta kuitenkin.. Ei tuota onneksi taida pahemmin kiinnostaa, että tuskinpa edes yrittää tulla urkkimaan.

Torspo

Meilläkin ukko tietää että kirjottelen. Sillon tällön saattaa kysellä että mitäs mitäs, muttei sitä kuitenkaan pahemmin kiinnosta. Kyllä se tietää mun nimimerkin ja kaikki että jos haluis niin vois tulla tänne kaikki lukemaan, eikä mua haittais.
Se vaan ei taida koskaan itse tänne eksyä kun on niin laiska etsimään ja lukemaan tietokoneella.. :lol:

EnvyMe

Joo, kyllä omakin mieheni tietää, että tänne satunnaisesti kirjoittelen. Eikä asia minua vaivaa vaikka hän nimimerkkini tietäisikin (ei kyllä taida tietää..)
Hän kirjoittelee itsekkin aikapaljon erinäisille palstoille ja joskus ollaankin taidettu jutella siitä mihin kaikkeen tulee rustailtua.

Tokihan tänne tulee kirjoiteltua aika henkilökohtaisiakin juttuja, mutta en usko sen haittaavan koska avautuminen tapahtuu kuitenkin suht anonyymisti.

Puutarhis

Oma miesystäväni minut tänne aikoinaan ohjasikin... Tietämättään :D . Hän lukee pääsääntöisesti seksikeskusteluja. Hän on pitänyt palstan tyylistä ja siitä, että täällä saa kysymyksiinsä pääsääntöisesti asiallisia vastauksia.

Päädyin kuitenkin kirjoittelemaan tänne ja mies oli heti alkuunsa epäillyt, että hoksasi niccini. Jäin kuitenkin "kiinni" vasta puolen vuoden kirjoittelun jälkeen.

Kyllähän me melko pitkä keskustelu asiasta käytiin ja mies oli enemmänkin huolissaan siitä, että nyt mä en voi enää niin avoimesti kirjoittaa tänne. Ensin mies sanoi, ettei halua lukea juttujani, mutta kyllä hän luki (eikä se haitannut).

Pari kirjoittamaani asiaa häntä oli jäänyt mietityttämään ja ne me puhuimmekin selväksi. Kyse oli lähinnä siitä, ttä olin kirjoittanut hieman ristiriitaisesti kahteen eri juttuun.

Nykyään hän käy lukemassa edelleen näitä ja minä kirjoitan edelleen tänne. Pääasiallinen tarkoitukseni on, etten puhu muista tuntemistani ihmisistä siihen tyyliin, että joku voisi tunnistaa. Tai, että kertoisin muiden henk.kohtaisista asioista.

Yummy

Jos mun kulta näitä kattelis, niin ehkä muakin pikkasen nolottais. Ei silleen, ettei se sais tietää jotain, mitä tänne oon laittanu, mutta kun oon kirjottanu myös existäni ja esim. seksistä niiden kanssa. En välttämättä tahtois kullan niitä ajattelevan.
Kyllä se tietää, että käyn täällä, mutta en oo varma, onko se vielä napannu nickiä talteen. Ehkä sitä ei kiinnosta, mutta ei se haittais, vaikka kiinnostaiski.

Svenna

Se tietää et kirjottelen tänne, mutta ei se kai nikkiä tiiä..mut jos tietäs :shock: No ei se haittais kyl jos lukisi, ei täällä salaista ole. Mutta, oishan se aika omituista jos lukisi.. :)

Toisaalta toivon että lukisi näitä juttuja joitakin, jospa se sit jotain asioita ymmärtäs :) Ja ottas vinkkejä ylös.. heh..

Snuffle

En ole kertonut poikakaverille että käyn täällä, enkä kerro. Tahdon rauhassa purkaa tuntojani ilman pelkoa, että hän näkisi näitä. On se nyt kumma jos ei voi olla yhtään "omaa" paikkaa jossa saisi rauhassa puhua anonyymisti.

Amorous

Nyt mua ärsyttää. :evil: En voi tänne minnekkää kirjottaa mikä mua ärsyttää murussa ku se käy lukee jotai näit. Enkä haluu sille TAAS valittaa samasta asiasta. En haluu että se kuvittelee että oon kauhee valittaja. :roll: :x

celestine

tietää että kirjoittelen, mutta en usko että lukee. Se tietää että kaapissa on mun vanha päiväkirja jossa on paljon asioita sinkkuvuosiltani joita se ei tahdo tietää. On myös sanonut mulle ettei ikään tahtois lukea sitä :lol: . Hyvä näin, mä en pidä hyväksyttävänä että toisten henk.koht asioihin tungetaan nokkansa. rikkoo jo yksityisyyden rajan :?

Chocolat

Minä kerron monesti mitä täällä kirjotellaan, mutta kyllä vähän ehkä hävettäis jos tuo näkisi mitä olen kirjoittanut, riippuu aiheesta. Mutta eipä se yksinään tänne eksy (tietääkseni). :D

Ladybird

Kyllä mun poikaystävä tietää myös että kirjoitan tänne. Ei kuulemma kuitenkaan jaksa vakoilla mitä tänne kirjoitan.. (kuitenkin käy salaa lukemassa kaikki!! 8) ) Vaikka ei mua sinänsä haittaa, vaikka saisikin tietää mitä täällä kertoilen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat