Luuloja ja käsityksiä foorumilaisista - Yleinen keskustelu

Tigerheart
Sharon
Siis täälä on sekä celestia että celestine, nyt vasta tajusin ettei kyseessä ole sama kirjoittaja. :lol:

Siis tätä mä en ole huomannukkaan! :o :oops:

Sivut

Kommentit (201)

SunLion

Täällä voit kertoa käsityksiäsi muista foorumilaisista (kuvitellut ulkonäöt, ammatit, luonteenpiirteet, yms...) ja vääräksikin paljastuneita luulojasi.

Nämä otetaan sitten aivan leikkimielellä, joohan ;)

Rasberry

Olen aivan ihmeissäni kun luin äsken että Celestia on 22-vuotias? :shock:
No offence, mutta olen luullut häntä noin 18-vuotiaaksi. Jänskä miten sitä vain toisem nimimerkin tms. perusteella koittaa arvuutella toisen ikää :D aivan pieleen meni.

Poppins

Mulla tuli eilen mieleen, kun katoin Big Brotheria ja siinä on tämä Tellu, että Tata on minun mielikuvissa ihan hänen näköinen, paitsi punainen tukka. :D

marimma
Torspo
Mullakin oli käsitys että Marimma ois ainakin jotain reilusti päälle 22.. :D
Ja just semmonen jalatmaassa tyyppi niinkuin joku totesikin.

Oho. mikähän tulis keski-iäks kun laskis kaikki luulot :D Tai keskiverto luonteeks :D

xaz
Svenna
xazsta tuli mieleen semmonen pitkä hoikka naikkonen jolla in hyvä vakityöpaikka ja tienaa kans ihan mukavasti :) mistähän tääki on tullu mieleen.. :o

Tää on niin pieleen ku voi vain olla :lol:
En oo ollenkaan pitkä :lol: enemmän vähä pyöreempi ku hoikka :lol: vakityöt ja tiena in my dreams :lol:
Nää on ehkä enemmänki mun toiveita, mut en vaa valitettavasti enää kasva pituutta :(

Marimma, oon perilappalainen, Sompiosta :wink:
SunLion aina pilkettä silmäkulmassa ;)

Ja Marimman heitto et se äiti-käsitys vois tulla tosta nickistä, niin oon samaa mieltä, jotenki mullekki tuli heti mielleyhtymä et Marimma on lämminhenkinen ja sellanen.. no, äiti-ihminen :D

SunLionia oon muuten kuvitellu vanhemmaksi ku mitä on :-s

Torspo

Omamuru on mulle semmonen pienikokoinen, iloinen tyttönen, mutta pysyttelee taka-alalla eikä ota yhteen kenenkään kanssa.

Agarina on taas semmonen liikkuva, pirteä ja hyvin itsetietoinen.
Ystävällinen kuuntelija ja lohduttaja-tyyppi...

mimuli
Rasberry
Mulla tulee agarinasta mieleen sellainen äärettömän fiksu, itsestään tietoinen ja itsenäinen nainen. Vähän sellainen pikkuvanha, mutta kuitenkin kadehdittavalla tavalla, ei todellakaan mummomainen. Ikäisekseen siis todella kypsä ja itsevarma.

Mulla oli melko samansuuntaisia ajatuksia!

Rasberry

Mulla tulee agarinasta mieleen sellainen äärettömän fiksu, itsestään tietoinen ja itsenäinen nainen. Vähän sellainen pikkuvanha, mutta kuitenkin kadehdittavalla tavalla, ei todellakaan mummomainen. Ikäisekseen siis todella kypsä ja itsevarma.

amethystine

:shock: Miks ihmeessä joku tulee LIEKSAAN?! :lol: Nojoo, Vuonisjärven maalaismaisemia kattelemaan ehkä.. Ihan kivoja paikkojahan täältäki tuolta syrjäseuduilta löytyy. :)

Joo, toki nähdään jos joku foorulainen kerran tänne eksyy! Tosin en miekään täällä aio enää vuottakaan asua...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat