Unia foorumilaisista - Yleinen keskustelu

SunLion
nellas_telemnar
okei, ensimmäistä kertaa ikinä näin sitten teistä fooruilijoista unta. siis mie istuin koneella ja kirjottelin tänne jotakin, ilmeisesti olin taas hyvin maassa ja mietin et miten kummassa porukka jaksais lukea vain masentavia viestejä. sit yhtäkkiä tääl meillä olikin porukkaa, oli entisiä fooruilijoita ja sitten nykyisiä ( jätän nyt kaikki nimet sitten mainitsematta ) hirvee riita käynnissä ja mie seuraan vain vierestä. olin ihan :shock: no kuitenkin sitten jossain vaiheessa me kaikki juteltiin ihan rauhallisesti toistemme kanssa ja oli hauskaa..
heräsin.
tulin kattoo mitäs tänne, niin täälhän oli tuttui käyny kirjottelee.. :shock: jonkin sortin enneunta..? :wink:
hei jzzun nimimerkkiä ei saanut täällä missään muodossa olla. Eli pitääkö muuten nää unetkin sensuroida? mitäs modet sanoo? Ihan yleisesti ottaen tän ketjun henkeä ajatellen aattelin kysyä. (tästä ei sitten kukaan taustailija voi herneillä koska sanon sen nyt: ei ole peen puhumista vaan kysymys)

Sivut

Kommentit (186)

shazzer

Näin ihan takuulla viime yönä jotain unta cosmon tytöistä mutta en millään enää muista mitä siinä tapahtui.
Todellakin täällä taitaa viettää aikaa sen verran paljon kun menee alitajuntaankin :lol:

marimma
Fanni
Mäpäs näin viime yönä unta marimmasta :D Näin unta että olin jossain sairaalassa (?) (unet on sekoja!) ja ikkunasta näin vastapäiseen taloon, missä marimma istu tietokoneella :D :D :D

Voi ei. Nyt vasta näin tämän :lol:
Vähän repesin :D

nellas_telemnar
SunLion
hei jzzun nimimerkkiä ei saanut täällä missään muodossa olla. Eli pitääkö muuten nää unetkin sensuroida? mitäs modet sanoo? Ihan yleisesti ottaen tän ketjun henkeä ajatellen aattelin kysyä. (tästä ei sitten kukaan taustailija voi herneillä koska sanon sen nyt: ei ole peen puhumista vaan kysymys)

hei woot woot woot?! siis mitä ihmettä.. minen tienny mitään? :shock:
sori, en oo lukenu nyt tän nimeltä_mainitsemattoman viestejä hetkeen enkä tiedä hänen toiveitaan.. :shock: noh ei siin ketään... mää muokkailen hänen nimen pois... :roll:
sori, en vain tiennyt... se vain oli unes mukana...

Chimerah
nellas_telemnar
no kuitenkin sitten jossain vaiheessa me kaikki juteltiin ihan rauhallisesti toistemme kanssa ja oli hauskaa..

Ihana loppu tuolla sun unella! ;)

marimma
nellas_telemnar
jonkin sortin enneunta..? :wink:

Etkös sä ollut kirjoittanut tuonne riidankin keskelle eilen omia kuulumisias :lol: joten ihmekkös jos on unissa noin todentuntuinen kohta ollut :)

nellas_telemnar

okei, ensimmäistä kertaa ikinä näin sitten teistä fooruilijoista unta. siis mie istuin koneella ja kirjottelin tänne jotakin, ilmeisesti olin taas hyvin maassa ja mietin et miten kummassa porukka jaksais lukea vain masentavia viestejä. sit yhtäkkiä tääl meillä olikin porukkaa, oli entisiä fooruilijoita ja sitten nykyisiä (jätän nyt kaikki nimet sitten mainitsematta) hirvee riita käynnissä ja mie seuraan vain vierestä. olin ihan :shock: no kuitenkin sitten jossain vaiheessa me kaikki juteltiin ihan rauhallisesti toistemme kanssa ja oli hauskaa..
heräsin.
tulin kattoo mitäs tänne, niin täälhän oli tuttui käyny kirjottelee.. :shock: jonkin sortin enneunta..? :wink:

SunLion
KataTheBlondi
mua ei ainakaan haittaa että täällä j:n nimimerkkiä käytetään. onhan tuolla yhä J:n eilen kirjoittamia viestejä.
no ei muakaa haittaa todellakaan mitenkään, mutta j:n toiveita kunnioittaen, niinhän hän pyysi

JJEMMY

Ei oo totta! :lol: [size=7]Just nauroin kaverille että käydäänkö tyhjentämässä työpaikkani kun miulla on väliaikasesti avaimet sinne :D Ja siellä on paaaaljon noita lehtiä :D[/size]

KataTheBlondi

Hehee.. nukahdin tänään päivällä ja näin unta että figaro tuli mulle selittää gmh:n kaatumisesta ja jostakusta lähteneistä pahaa... en vain muista kenestä. Sit äiti soitti ja olin ihan että figaro älä puhu tuollasia, et sä oikeesti ole pahansuopa.

amethystine

Haha, hyvä tuo Amon uni. :lol: Ja KUKAAN ei sitten koske MINUN mieheen! Kävikö selväks?! Jos joskus johonkin miittiin tulen, niin en taida ottaa kultua mukaan, jos muutun tollaseks. :D Ja mitähän se muutenkaan siellä tekis? :-s

Fanni

Mäpäs näin viime yönä unta marimmasta :D Näin unta että olin jossain sairaalassa (?) (unet on sekoja!) ja ikkunasta näin vastapäiseen taloon, missä marimma istu tietokoneella :D :D :D

nookuliina_

*nauraa* hihii. :D ihana Mirre :D

nakit on hyviä. :lol:

minäkin näin unta nellaksesta yks yö. se oli vähän allapäin ja minä matkustin nellaksen tykö asti ja pelleilin kaikkea tyhmää jotta sain sen paremmalle tuulelle. :D nellas oli sitten tosi iloinen ja ihana kun sain sen piristymään. <3

se uni loppu siihen että minä tykästyin nellaksen asuinpaikkaan niin kovasti että päätin jäädä sinne asumaan. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat